Bremz pedal se ne "pogrezne" do konca

Raven

Voodoo
25. jul 2007
749
0
16
41
Živjo,

torej, na moji Opelici se mi zadnej čase noče pogrezniti brez pedal do konca. In pri sunkovitem bremzanju sploh nimam občutka, da se bom ustavil - čeprav pol se, čeprav ga na trdo stisnem.

Takole po občutku bi rekel, da se pogrezne samo za kakšno tretjino.. ima kdo kakšno idejo kaj bi to bilo, preden grem na servis in se zopet spustim v stroške?
smile-1.gif


Hvala

Lp
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.706
139
63
Se mi je zdelo, da je napaka, če sti pogrezne in ne obratno. Si kaj preveril stanje zavornih ploščic?

lp
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Membrana ali cilinder (tesnila). Kaj se zgodi, ko pri ugasnjenem avtu večkrat hitro napumpaš? Se vsakokrat do iste trdote napumpa ali kakor mu paše? Če se različno pumpa, so najbrž tesnila, drugače je membrana.

Kakih 100 EUR bo že ...
wink-1.gif
 

Raven

Voodoo
25. jul 2007
749
0
16
41
Hm.. pri ugasnjenem še nisem probal - če pa recimo pri prižganem avtu na semaforju ene trikrat-štirikrat hitro napumpam, pa postane čisto trda bremza - šele z vožnjo se sprosti...

Tak čuden občutek je... pa na koncu je kar tko trdo, kot da bi bil "kamen" spodaj, ni takega občutka, da bi olje bremzal, da bi se nekak hidravlično ustavla, če me razumete...

100€? Se mi je kar zdelo, da bi bilo prelepo, če bi se samo nekaj nekam zataknilo za par €
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.808
113
po vsej verjetnosti bo treba zamenjat cevko, ki gre iz serva - vakumska cevka, na ketri jemebrana (ki spušča tok zgolj v eno smer - in ta mebrana je po vsej verjetnosti spustila). ...takod azamenjaš cevko, s to mebranico...kak strošek je to ne vem - nekje med 20 in 40 EUR.

Locijar servo boben pa boš našel nanjemu cevko, ki gre iz njega (takoj v stiku serva in cevke je ta ventilček - mebrana). Torej rabiš menjat to cevko.

Kako prekontrolirati? Snemi to cevko ter poskušaj pihnit v obe smeri...v eno mora spustiti, v drugo zablokirati pretok (če tu pri blokadi pride minimalno skozi...je to to).
 

Raven

Voodoo
25. jul 2007
749
0
16
41
Hm.... kje pa bi jaz našel ta servo boben? Nisem ravno izšolan mehankar
smile-1.gif
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Ne jokaj, originalni cilindri (brez kantice) lahko stanejo do 500 EUR. Za moj avto pride 430 EUR. Upam, da je iz žlathne kovine, da lahko starega pretopim in prodam.
wink-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.808
113
pri oplu nevem kako je...če imša kak model nižjega ranga, dga bo videti ko odpreš havbo.

Pri passatu se nahaja pod črnim pokrovom, čisto na vrhu (desno od bele posodice)....(na sliki žal ni viden)..nima pa nobene slike, da b ti pokazal

192175-PICT7323r.JPG


Običjano se nahaja na desni strani (ko gledaš pod havbo) je kovinski (običjano malček zlatega oz. srebrnega odtenka)...plehnat boben (kot bi dal skupaj dva jedilna krožnika)...premera vsaj 15 pa tjda do 25 cm...praktično ga ne moreš zgrešiti....in iz njega bo nekje z vrha šla ta cevka.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.808
113
čakaj...hudiča
smile-1.gif
ali je celo ta zgornja bela posodica (rumen zamašek - zavorno olje) celo postavljena na njemu!

Jap, mislim da ja..torej locijar posodico za zavorno olje....pod njo je boben oz. cilinder!
 

Raven

Voodoo
25. jul 2007
749
0
16
41
Nja Opel Astra je, letnik 2005.

Majčkeno bom pogledal, če pa ne bom nič našel, bom pa raje kakemu majstru peljal, da ne bom ponesreči kake druge cevke ven spulil
smile-1.gif


Naglfar, nič ne jokam, samo mi je malo neumno stalno metati denar v avtomobile, ko gre neka bedarija za čisto brezveze.. ne bi rekel, da bi se nekam skantal, je vsaj nek "otipljiv" razlog, da je nekaj crknilo itd...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.808
113
probaj locirat sam, potem pa skoči do kakega mojstra n mu direktno povej kje imaš rpoblem in na kaj sumiš (vakumsko cevnko oz. nenjej membrano)...pa naj jo on potegne dol i pogleda (pač pihneš vanjo..enkrat noter enkrat ven
smile-1.gif
). In to je to.

Tudi če ti jo uspe uničiti, se pogojno še vedno laho voziš....le pedal za bremzo bo neverjetno trd (torej upoštevaš konkretno varnostbno razdaljo, zaviraš z motorjem in uporabljaš rožno zavoro - ta je na zajlo in vedno delujoča).

Za štos pa pokliči na uradni servis (rezervne dele) koliko pride da vakum cevka (imejpri sebi letnik motroja ter tip)...da boš vsaj vedel za kak znesek se gre.
 

Raven

Voodoo
25. jul 2007
749
0
16
41
Pomojem se bom naslednji teden naprej ukvarjal s temi cevkami, ko bom imel malo več časa, do takrat pa upam, da bo bremza prijela.
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Pod posodo je cilinder z bati, za cilindrom na požarni steni je membrana (vakuumska - ne vem, kje je nekdo vzel izraz servo, ker to ni to), za membrano pa je že stopalka. Pri tvojem passatu je samo vprašanje, ali je postavljeno vse skupaj vzdolž ali pa prečno. Običajno je vzdolž. Tudi če od pedalke gre štangica pod kotom, so cilinder, membrana in kantica zmeraj familija, ki živi in deluje skupaj v vrsti.
wink-1.gif
Kantica je nad cilindrom, da lahko olje teče vanj, membrana pa je za cilindrom, da ti vakuum iz sesalnega kolektorja pomaga dodatno stiskat zavoro.

Aja, če je membrana fuč, se to lahko opazi, da avto bistveno bolje zavira pod višjimi obrati kot pod nižjimi.
 

Raven

Voodoo
25. jul 2007
749
0
16
41
Huh, sem se pa zdele psomnil, da se mi sem ter tja prižge lučka za nizek nivo olja (tista rumena). S tem, da imam olja dovolj notri - je možno, da ta ista lučka tudi meri nivo olja v bremzah?
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
O kakšni lučki govoriš v prvem stavku? Upam da ne za pritisk olja v motorju. V kolikor je to lučka za bremz olje in je nivo ok, je po moje luft not ... se lučka prižge, če napumpaš pri ugasnjenem bolj agresivno? Zrak je stisljiv in bi pri pumpanju moral nivo v kanglici past. Če je seveda toliko zraka not, da tudi lučka na armaturi to registrira.

Najceneje je, da najprej menjaš olje. Kakšne barve je sploh? Dočim je dobro, je take rumene barve, mogoče rahlo temnejše kot jedilno (lepša primerjava je s scavnico, žal ...), medtem ko je temno olje fuč (preveč vlage not - bremze posledično mehke kot goba za tablo brisat).

Kako bremza zjutraj, ko je olje hladno? Vlažnemu olju se zniža vrelišče, temperatura prej naraste, vroče bremze so pa istotak mehke ...
V glavnem pa zdaj čekiraj bremze vsak dan večkrat, ker se lahko pokažejo očitni simptomi.
 

Garfield

Pripravnik
19. avg 2007
223
0
16
Če ti deluje servo pri bremzi ugotoviš sila preprosto. Ko je avto ugasnjen parkrat pritisni bremzo, da postane pedal čisto trd, ko postane trd stisni pedalo kot bi bremzal, ter štartaj motor. V istem trenutku se ti mora pedal ugrezniti za cca 2-4 centimetre.
 

Raven

Voodoo
25. jul 2007
749
0
16
41
Ja, sem probal tole tvojo varjanto in se mi pogrezne - sicer ne v momentu, ampak tko počasi notri zleze. Tko da, zgleda servo ni kriv..? Če pa pri prižganem stoječem avtu napumpam bremzo do konca, jo pritisnem, gre pa tudi kr počasi nazaj noter... ampak gre - sej nevem, je to normalno? Pred temi težavami nisem bil pozoren, ali je prej hitro not skočil pedal, tako da nisem siguren, da je to nenormalno delovanje.

Sem pa še ugotovil - že ko se v avto vsedem malo bolj na "trdo" - da mi nekaj tko grdo zaškripa, oziroma če zabremzam na polno je na koncu tudi podoben zvok - takšen "globok" kovinski zvok.. nevem kako bi ga opisal drugače.

@Naglfar: tisti prejšnji post si pa tako zmedeno napisal (o olju), da nisem vedel kam kej paše
smile-1.gif
Ampak predvidevam, da si mi hotel povedat, da naj menjam motorno olje, ker se naj bi zrak notri ujel, zato se mi pa lučka prižiga? (Ja, una rumena lučka je bila od motornega olja - a sem vseeno dopustil možnost, da je mogoče pa povezana z vsemi olji v avtomobilu, hehe)
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Spravi se cimprej k enemu mehaniku ker z bremzami je ocitno nekaj hudo narobe. Mogoce so obrabljene zavore in ti ze celjusti stekajo ali pa je zanic primarni zavorni valj.