BRAVO NAŠI ORLI II. DEL

pipo

Majstr
19. mar 2008
869
329
63
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Kakšen big picure? Misliš marketniški vpliv? Saj je simpl: na eni strani vržeš skupaj stroške (izdelava, plačila tekmovalcev, stroški marketinga/PR), a drug strani pluse (kar prodajo, prirastek prodaje aplskih dil, povečanje vrednosti blagovne znamke zaradi skakalskih uspehov ...). Če je enačba v plus, obdržiš. Če je v minus, zapreš. Problem je samo izmerit težko merljive stvari (vrednost BZ ipd). Včasih se enostavno ne splača.

matematika ni sporna, ampak če imaš dva trenutno tako dominantna športnika (Sara+Peter), ki uporabljata tvoje izdelke sem prepričan, da bi se dalo iz tega naredit več. (Če ne znajo, pol naj E. Muska najamejo za 3 mesece, pa da vidiš kaj nastane
smile-1.gif
)

Po drugi strani, če ne bi bilo skakalcev kje sploh še opaziš Elan brand na tv, časopisu ? Jaz nikjer, kot da ne obstaja.
Če je to vredno 50k, 100k ali 500k€, pa naj ekonomisti ocenijo.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:

Poleg tega se mi zdi, da se tudi pri Fischerju, bolj kot ne, s tem zgolj tolažijo, ker tudi njim skakalni program prinaša izgubo - na njem delajo 4 ljudje, proizvedejo 1500 parov skakalnih smuči letno, strošek pa je blizu mio EUR. Niti pod razno tega s prodajo skakalnih smuči ne pokrijejo. In tudi oni, kot piše v članku, razmišljajo o izstopu.

http://www.ispo.com/en/product...-platform-.html

Jaz mislim, da bo elanovo skakalno proizvodnjo nekdo prevzel (mogoče Slatnar ali kak podoben maher) in potem rebrandano smučko ponudil kot reklamni pano nekomu - kot je to storil fluege.de in pozneje še Sport2000 s proizvodnjo v Nemčiji.

Čisto praktično vprašanje: Če Fisher in Elan s prodajo ne pokrijeta stroškov,na kakšen način jih bo potem ta Slatnar,če prevzame proizvodnjo? Bo dobil vse nazaj s prostorom za reklamo?
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:
Fischer porabi za skakalni program 1 milijon letno. Ne vidim razloga zakaj bi bil v Elanu ta strošek bistveno manjši. fluege.de investira okrog 700.000 letno.
V Elanu proizvedejo 1250 parov skakaknih smuči letno. Od tega jih 950 prodajo po ceni okrog 300 EUR (200 za otroške) brez davka. Skratka manjka imajo vsaj 500.000 letno, če ne več.

Včeraj so na TV govorili o 200.000 € stroškov programa in sočasni 90.000 € zaslužka iz prodaje skakalnih smuči. Kakorkoli, 110.000 € je poceni reklama.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.238
734
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:

Poleg tega se mi zdi, da se tudi pri Fischerju, bolj kot ne, s tem zgolj tolažijo, ker tudi njim skakalni program prinaša izgubo - na njem delajo 4 ljudje, proizvedejo 1500 parov skakalnih smuči letno, strošek pa je blizu mio EUR. Niti pod razno tega s prodajo skakalnih smuči ne pokrijejo. In tudi oni, kot piše v članku, razmišljajo o izstopu.

http://www.ispo.com/en/product...-platform-.html

Jaz mislim, da bo elanovo skakalno proizvodnjo nekdo prevzel (mogoče Slatnar ali kak podoben maher) in potem rebrandano smučko ponudil kot reklamni pano nekomu - kot je to storil fluege.de in pozneje še Sport2000 s proizvodnjo v Nemčiji.

Čisto praktično vprašanje: Če Fisher in Elan s prodajo ne pokrijeta stroškov,na kakšen način jih bo potem ta Slatnar,če prevzame proizvodnjo? Bo dobil vse nazaj s prostorom za reklamo?

Ja koliko pa Slatnar zasluži z vezmi za skakalne smučke.

Menda ima kar 95% delež pri vezeh.

Verjetno vezi prodaja in ne šenkuje (razen posameznikom).
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:

Ja koliko pa Slatnar zasluži z vezmi za skakalne smučke.

Menda ima kar 95% delež pri vezeh.

Verjetno vezi prodaja in ne šenkuje (razen posameznikom).

Aha tudi vezi dela...ok,kul,nisem vedel...ne poznam dobro te scene,samo sprašujem se,na kakšen način bi uspelo temu Slatnarju delati dobiček na skakalnih smučeh,če pa ga Elanu in Fischerju ne uspe...
sprasujem se.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.963
1.108
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Pa saj bauhaus je najbrz naredil kalkulacijo koliko se mu splaca dati za smucko (kdaj bi bila placana reklama v medijih (sekunde in cm2) drazja od kupnine za smucko) in glede na to da so "vsi" mediji govorili o tej licitaciji sem prepričan da bi bile tako obsirne reklame v medijih bistveno drazje.
Da ne govorimo o humanitarni noti.

Bauhaus in tista dražba s tem kdo in zakaj še dela ali ne dela več skakalnih smuči res nima nobene zveze.
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.285
23
38
Murska republika
Resnica pa je tudi ta da so slovenci edini sakalci na elankah.Po mojem pa gre za čisto sabotažo v Elanu in to je vodeno iz ozadja, nek vodilen v elanu bo dobil mastne denarce zato da se to ukine in da bo Peter nazadoval, upam da se bo v kratkem klopčič spletk odvil in bo znanega kaj več kajti potihem se že govori o tem.
 
13. jul 2011
2.677
625
113
kdorkoli bo prevzel proizvodnjo, ne bo delal smučke Elan, Slatnar ali Matiček...pač pa bo delal smuči Audi, Adidas ali kaj podobnega. To je to, na tak način bodo prinesli noter.
Glede izgube reklame - preko smučarskih skokov lahko oglašuješ le na določenih trgih, kjer pa Elan ni konkurenčen - z reklamo ali brez. Na trgih, kjer se lahko kosa z ostalimi (recimo ZDA), pa s Prevcem in Saro ne boš prodal veliko.
Absurdno pa je iskat v tej odločitvi neko zaroto.
Z navijaškega vidika gre za nerazumno odločitev Elana, če pa gledaš s poslovnega vidika, je stvar razumljiva.
 
13. jul 2011
2.677
625
113
Citat:
Uporabnik retro pravi:
Resnica pa je tudi ta da so slovenci edini sakalci na elankah.Po mojem pa gre za čisto sabotažo v Elanu in to je vodeno iz ozadja, nek vodilen v elanu bo dobil mastne denarce zato da se to ukine in da bo Peter nazadoval, upam da se bo v kratkem klopčič spletk odvil in bo znanega kaj več kajti potihem se že govori o tem.

Ja to bo to, ker je splošno znano, da skakalci, če zamenjajo smuči, ne znajo več skakat. Tudi Malysz in Aman nista več zmagovala, ko sta z Elana presedlala na Fischer?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.403
5.906
113
pri taščici
Ksz
In zakaj je treba prodat prkizvodnjo tujcu. Kaj ce bi prodal samo oglasevalski prostor. Pa naj na podnu piše audi namesto elan. Naj se naredi pogodba vezana na uspehe z audi smucmi in.....

Audi lahko zamenjate z drugim dobaviteljem.
Tudi akrapovic je delal izpuhe na katerih ni bilo akrapovicevih nalepk ampak nalepke takrat priznanih auspuharjev.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ksz
In zakaj je treba prodat prkizvodnjo tujcu. Kaj ce bi prodal samo oglasevalski prostor. Pa naj na podnu piše audi namesto elan. Naj se naredi pogodba vezana na uspehe z audi smucmi in.....

Točno to tudi mene zanima...zakaj Elan ne more samo izdelovati smuči in prodajati oglaševalskega prostora? (če se splača Slatnarju ali podobnim to počet,se verjetno tudi Elanu?). Ali je kje drugje fora?
 
13. jul 2011
2.677
625
113
Mislim, da to ni dovoljeno - na smučki je lahko le ime proizvajalca, tiste dodatne nalepkice na vrhnji strani smučke so pa lahko samo majhne. Zato bi moral oglaševalec pravzaprav prevzeti proizvodnjo, da bi bil uradno on proizvajalec. In ravno za to si prizadevajo pri Elanu. Podobno, kot je pred časom storil fluege.de s proizvodnjo v Germini.
Sicer se mi zdi 200.000 Eur na sezono zelo nizek proračun za program. Po moje je to tržna cena za katero bi Elan prodal program (predvsem know how) prevzemniku. Če bi šlo dejansko samo za 200.000 EUR, bi bil lahko to komot tudi crowdfunding projekt - nenazadnje je letos bilo v Planici 100.000 ljudi, ki so plačali po 20 (al koliko že) EUR za vstopnico. Kolikor so skoki pri nas popularni in bi vsak prispeval samo 1 EUR na sezono, bi hitro pokrili tistih 200.000 EUR. Ampak mislim, da je strošek na sezono višji. V tistem članku, kamor sem dal link piše:

Citat:
The classic Austrian company does not have any official figures, but the costs for manufacturing, development and personnel must be just short of the million mark. Each year, four employees produce some 1,500 pairs of jumping skis.

in še

Citat:
At one time the company was knocking on the doors of Audi and Lufthansa to rescue their jumping ski production operations. Controversial Leipzig online company Unister ultimately stepped in. It rightly saw ski jumping as the ideal promotional platform for its online travel portal fluege.de – and word on the slopes is that they pay an estimated 700,000 euros per year for the perfect advertising.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:
Mislim, da to ni dovoljeno - na smučki je lahko le ime proizvajalca, tiste dodatne nalepkice na vrhnji strani smučke so pa lahko samo majhne. Zato bi moral oglaševalec pravzaprav prevzeti proizvodnjo, da bi bil uradno on proizvajalec. In ravno za to si prizadevajo pri Elanu. Podobno, kot je pred časom storil fluege.de s proizvodnjo v Germini.

A to mednarodna smučarska zveza ne dovoli? Smešno vse skupaj...če smučo naredi nek Jože ali Francl,je oglaševnje na dili dovoljeno,če jo naredi Elan v svoji proizvodnji,pa ne
crazy1.gif
 
13. jul 2011
2.677
625
113
ne, tudi če jo naredi Francl, lahko na smučki piše samo ime firme od Franclna. Lahko pa Francl naredi smučko za en drug brand in je potem ta brand na smučki, o Franclnu pa ne duha ne sluha.
Tudi kombinezonov ne šiva Adidas, pač pa jih pod njihovo znamko delajo drugi.
Eventuelno bi lahko Elan še vedno proizvajal smuči pod drugim brandom, ampak očitno jim to ni v interesu. Če je opustitev skakalnega programa dobra poslovna odločitev ali ne, bo pokazal čas. Je pa taka odločitev vsekakor razumljiva in ni nobene zarote vmes.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.963
1.108
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik retro pravi:
Resnica pa je tudi ta da so slovenci edini sakalci na elankah.Po mojem pa gre za čisto sabotažo v Elanu in to je vodeno iz ozadja, nek vodilen v elanu bo dobil mastne denarce zato da se to ukine in da bo Peter nazadoval, upam da se bo v kratkem klopčič spletk odvil in bo znanega kaj več kajti potihem se že govori o tem.
Ja, seveda, pa alu folijo na glavo. Ne se hecat, no.
Bi prej rekel, če smo že pri teorijah zarote, da je Prevc (čisto upravičeno) malo namignil, da mu bo treba naslednje leto resen denar plačat, da bo na elnkakh skakl, pa so potem ugotovili,d a si tega pa sploh ne morejo privoščit, brez njega pa jih itak ne bo kaj dosti na TV ...