Kako si tole izkopal iz ropotarnice časa ?Se pravi enak vzrok nesrece kot na AA191 z DC10 (ki ima praktično identične nosilce motorjev).
Pri obeh primerih gre za odpoved nosilca motorja kot posledica nepravilne uporabe oz. vzdrževanja, kar je (zaenkrat) unikatno za ta tip letala (tako dc10 kot md11 si delita isti tipski certifikat ali po domače homologacijo).Kako si tole izkopal iz ropotarnice časa ?
Primer je iz 1979.
![]()
American Airlines Flight 191 - Wikipedia
en.wikipedia.org
Lahko poveš kaj več o nepravilnem vzdrževanju/uporabi. Pri tej zadnji nesreči.Pri obeh primerih gre za odpoved nosilca motorja kot posledica nepravilne uporabe oz. vzdrževanja, kar je (zaenkrat) unikatno za ta tip letala (tako dc10 kot md11 si delita isti tipski certifikat ali po domače homologacijo).
Za te nosilce je začuda predviden samo površinski pregled in ne menjava ali NDT (.. A review of the inspection tasks for the left pylon aft mount found both a general visual inspection (GVI) and a detailed visual inspection of the left pylon aft mount..), je pa izgleda celotna struktura narobe dizajnirana, izdelana ali vzdrževana (uporabljana), kar je tudi razlog, da so trenutno vsi DC10 in MD11 prizemljeni, saj do razjatnitve obstaja dovolj tveganja, da bi se isto ponovilo na drugih letalih. Prepričan pa sem, da bodo letala po razjasnitvi vzroka spet letela.Lahko poveš kaj več o nepravilnem vzdrževanju/uporabi. Pri tej zadnji nesreči.
Da ti povem moj način razmišljanja. Pred prvim odgovorom sem videl tisti video ko gori leva stran v slabši kvaliteti sem mislil da je razneslo motor in poškodovalo rezervoar v krilu.Za te nosilce je začuda predviden samo površinski pregled in ne menjava ali NDT (.. A review of the inspection tasks for the left pylon aft mount found both a general visual inspection (GVI) and a detailed visual inspection of the left pylon aft mount..), je pa izgleda celotna struktura narobe dizajnirana, izdelana ali vzdrževana (uporabljana), kar je tudi razlog, da so trenutno vsi DC10 in MD11 prizemljeni, saj do razjatnitve obstaja dovolj tveganja, da bi se isto ponovilo na drugih letalih. Prepričan pa sem, da bodo letala po razjasnitvi vzroka spet letela.
