Za plastičen prikaz....
Rolba ima spredaj pri nožih na osi varnostne zatiče....ki so kaljeni ravno prav da odletijo če v nože pride kaka veja pod snegom (al pa kajla zmrznjenega dreka od psa-doživel kako je letela ven čez izstop

)
In te osi/pini so s testeranji ravno prav kaljeni da počijo preden bi odletel spredaj diferencial ali pa bi zažgalo jermen itd...
Če daš notri M8 vijak...ali pa navaden žebelj....."usereš motku" ker v primeru veje odleti nekaj drugega...
Isti so pa te pini.....v nosilcu.....
Če odmontiraš motor po protokolu....niso obremenjeni...
Če ga snames pa z viličarjem....pa nekje v postopku lahko motor visi na teh varnostnih pinih....in teža lokalno mikro poškoduje/pretegne pin.....ne tolk da bi odletel takoj.....ampak po xy poletih se mikrorazpoka razširi do te mere da odleti pri normalni uporabi....ali pa v prvi turbolenci ko avijon malo zapleše....