Boeing 747 zletel s steze

matej_

Guru
25. okt 2007
2.020
567
113

erikson

Guru
25. avg 2007
21.281
5.212
113
d-eglf.png


D-EGLF. Na repu ima logotip podjetja Bayer.
 

disc

Majstr
4. feb 2011
2.339
447
83
Me zanima, kje bi bil najboljši razgled na Poček, kjer bojo mel ta teden vaje. Bo kar nekaj zanimivih avijonov za vidit
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.774
1.857
113
Ni bilo vreme za se vračat v de
Vreme razen oblakov ni bilo slabo. Vse kaže na to, da je pilot po vstopu v oblake izgubil prostorsko orientacijo in posledično nad letalom (z letenjem po inštrumentih ni imel izkušenj). Žal že prevečkrat videno in še vedno en najpogostejših vzrokov za tragedije ("vfr into imc").
 
27. jan 2022
4.707
1.676
113
Vreme razen oblakov ni bilo slabo. Vse kaže na to, da je pilot po vstopu v oblake izgubil prostorsko orientacijo in posledično nad letalom (z letenjem po inštrumentih ni imel izkušenj). Žal že prevečkrat videno in še vedno en najpogostejših vzrokov za tragedije ("vfr into imc").
Povsem laično vprašanje: pa a se nebi mogel tako ziheraško dvignit na nm vrhov + 500m za ziher in verjetno nebi "dol padel"? Konec koncev Cesna ni nek Boeing z omejenimi sposobnosti manevriranja zaradi hitrosti in velikosti.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.774
1.857
113
Povsem laično vprašanje: pa a se nebi mogel tako ziheraško dvignit na nm vrhov + 500m za ziher in verjetno nebi "dol padel"? Konec koncev Cesna ni nek Boeing z omejenimi sposobnosti manevriranja zaradi hitrosti in velikosti.
Tehnično bi se lahko, moraš pa znati leteti po inštrumentih brez zunanje vidljiivosti. Ponavadi neizkušeni (oz. bolj nevajeni) letenja po inštrumentih v nekaj sekundah izgubijo nadzor nad letalom, ker letijo po občutku in ne po inštrumentih. Princip je pa pri vseh letalih tu enak.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Izoliranc

mr_

Guru
20. sep 2007
8.887
2.360
113
Vreme razen oblakov ni bilo slabo. Vse kaže na to, da je pilot po vstopu v oblake izgubil prostorsko orientacijo in posledično nad letalom (z letenjem po inštrumentih ni imel izkušenj). Žal že prevečkrat videno in še vedno en najpogostejših vzrokov za tragedije ("vfr into imc").
Ista zgodba kot s Kobe Bryant -om torej.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.774
1.857
113

178 sekund je povprečen čas od izgube vizuelnih referenc do nesreče za tiste, ki letenja po inštrumentih niso vajeni..
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.774
1.857
113
Ni, osnovna licenca predvideva le nekaj ur najosnovnejšega letenja po izključno inštrumentih, samo dovoljenje za to pa obsega nekaj sto ur teorije in vec praktičnih vaj kot za samo osnovno licenco. Ne gre samo za inštrumente temveč strukturo prostora, frazeologijo, procedure, prepoznavanje morebitnih napačnih indikacij, omejitve človeških lastnosti, vizuelne iluzije in še masrsikaj.