BMW (530E) / Audi A6 (5.0 TFSI E) - hibridi - delovanje?

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
8.016
3.529
113
Mislim, da ne (vem kje je v službi in tam nima možnosti polnjenja). Hotel sem povedat, da ni neki problem, če ga ne filaš, za razliko od starega Pižoja, ki je obstal, če je bilo karkoli narobe s hibridnim delom.

Mrtva teža pri 30 letni punci, ki živi sama je po moje zadnja stvar ki jo sekira. ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.603
7.924
113
pri taščici
Mislim, da ne (vem kje je v službi in tam nima možnosti polnjenja). Hotel sem povedat, da ni neki problem, če ga ne filaš, za razliko od starega Pižoja, ki je obstal, če je bilo karkoli narobe s hibridnim delom.

Mrtva teža pri 30 letni punci, ki živi sama je po moje zadnja stvar ki jo sekira. ;)
S prazno baterijo se avto pelje.
Z okvaro na hibridnem delu pa ne.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek, tony in sad

shootek

Fizikalc
3. sep 2007
936
119
43
select 1 from dual;
Jaz imam sedaj skoraj 1 leto češki ljudski voz plug-in. V tem času sem naredil 31k km. Cena za bencin+elektriko (veliko polnim doma, kar ne štejem v strošek) cca 600€. Večino kilometrov naredim na elektriko, razen daljše poti (pa še tu malo taktično izberem postanke (žena vesela, ker je več kavic)). Domet je od 90km na elektriko pozimi, do cca 120km poleti. Se pa avtu pozna, da ima 1.5L motor in se konkretno slabše pelje, ko je baterija na 0% (sploh na avtocesti).

Mi je pa enkrat javilo napako na hibridnem delu (baterija je bila nekje na 70%) in se je avto normalno peljal na bencin, je pa svetila rumena lučka, da naj obiščem servis. Po ponovnem zagonu je napaka izginila. Na servisu, so imeli zabeleženo napačno komunikacijo med moduli (karkoli že to pomeni).

Je pa res, da kot so zgoraj že napisali imam jamstvo 6 let in ob koncu jamstva bom avto verjetno menjal zaradi morebitnih težav po poteku (kar je cca leto do dve prej kot ponavadi menjam avte).
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.548
4.891
113
Ja čez 5. let pa bo že Autodoc prodajal baterije, ko sedaj dpf filtre in AGR ventile.
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.555
1.796
113
To mi daje mislit sedaj. Ali se Toyota hibrid z okvrao na hibridnem delu pelje ali ne ?
Hudič je v tem, da nimamo praktičnih izkušenj, ker je tako hudih težav z yotinim hibridnim sklopom tako malo.

Yotini hibridi statistično niso nič manj zanesljivi od ICE yot, niso narejeni z idejo planned obsolescenca in na netu ni tisočev razočaranih lastnikov s 100 jurji kmjev v riti, ki opisujejo negativne izkušnje po netu...

Počasi je ven prišlo slabo znanje o slabem hlajenju (NiMH) baterij (tekočinskega hlajenja nimajo), kjer na servisu potihem in brez da bi povedali menjajo crknjene celice. Po drugi strani pa na servisih ne sesajo filtrov na zračnikih, ki hladijo baterijo (zrak za hlajenje baterije posebni ventilatorji, locirano pod zadnjo klopjo, zajemajo v kabini, tako da če voznik špara klimo v vročem vremenu, bo tudi baterijo pregreval), kar ni dobro, ker spet povečuje pregrevanje baterije... Po tretji strani, kpl nova originalna baterija ni grozno draga, čeprav je po kWh veliko dražja od najcenejših baterij za BEV...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in Gamero

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.603
7.924
113
pri taščici
Poleg tega pri hibridu tezko dokazes ostanek kapacitete baterije.
In sodec po komentarjih, toyota dolgo ne javi napake na bateriji in bo vse ok tudi ce bo samo se 1/3 baterije v funkciji..