Berlingo Multispace ali Kangoo Luxe (Extrem)

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Citat:
Uporabnik WeWatchingYou pravi:
Berlingo ima višje sedenje-kombi (+), pri kangooju pa nižje ala osebni avto(-)
grims-1.gif

Se ne strinjam, da se v Kangooju sedi nizko. No, lahko se, če daš sedež do konca dol ... sam imam rad visoko sedenje, pa imam v Kangooju sedež nastavljen malo pod max. višino, ker mi je na max. višini previsoko.

Edit: Glede Caddyja ... če ga dobiš za primerljivo ceno kot Berlingota/Kangooja, potem vzemi VW (zaradi bolj zanesljivega motorja), sicer pa kar se tiče uporabnosti in udobja nima neke prednosti. Meni se zdi celo manj udoben (listnate vzmeti zadaj).
 
Nazadnje urejeno:

mobifrik99

Fizikalc
20. nov 2007
1.138
5
38
Citat:
Uporabnik maurice pravi:
Ne bi se ravno strinjal, da je VW Caddy nad francozoma.
To ni golf ali polo, se takoj vidi. Pa cenovno je kar drag, kljub popustu. Ga je tast kupil in je dal 18 500 eur, zelo identičen oziroma malce bolj opremeljen berlingo je bil 14 500. Pa se tast ni dal pregovoriti. Se pa jaz občasno vozim z njegovim caddyjem in sem sedaj že odločen, da je predrag za to, kar ponuja in se bom raje za berlinga odločil. Sedaj vozim opel combota, deset let starega.
Definitivno pa turbodizel z 110 KM in široke gume (215 širine)
smile-1.gif

Tudi jaz sem dal 18200 eur, dobil zraven usnjen volan in prestavno ročko, in v tej ceni doplačan tempomat in radio z velikim touch displeyem in navigacijo.

Meni se to zdi dokaj ugodno in več niti ne pričakujem od takega avta. Berlingota so mi nekaj silili te zadeve v nekih kompletih kolikor se spomnim, na koncu je bilo manj kot 10% razlike v ceni. V glavnem ko sedeš v caddija in v berlingota je za moje pojem opazna razlika in ni bilo dvoma več. Drugače pa na zunaj všečen avto tale francoz...glede na to, da sam caddiaj uporabljam tudi za posel in včasih gredo sedeži ven, ker ga nabašem, so listnate vzmeti še dodatna prednost, ker je podvozje veliko bolj vzdržljivo...je pa res, da je prazen avto nekoliko manj udoben od francoza.

Zanesljivost tudi nekaj šteje..
zmaga.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
No, izkušnje v familiji so bile drugačne... Šel menjalnik... Tovarniška hiba (Caddy Life 1.9 TDI)
Sedaj je novi pri hiši... Rođo pravi (in sam vidim) da je spredaj videti udoben in daje vtis limuzine, zadaj pa je klopca, kot v parku. Pa je varijanta 'select all' in 2.0 TDI motor... Tako da raje za prevoz familije uporablja veteranko Omego V6...
 

VinS

Pripravnik
27. jan 2012
359
0
16
Obišči stran
Citat:
Uporabnik mobifrik99 pravi:
Citat:
Uporabnik maurice pravi:
Ne bi se ravno strinjal, da je VW Caddy nad francozoma.
To ni golf ali polo, se takoj vidi. Pa cenovno je kar drag, kljub popustu. Ga je tast kupil in je dal 18 500 eur, zelo identičen oziroma malce bolj opremeljen berlingo je bil 14 500. Pa se tast ni dal pregovoriti. Se pa jaz občasno vozim z njegovim caddyjem in sem sedaj že odločen, da je predrag za to, kar ponuja in se bom raje za berlinga odločil. Sedaj vozim opel combota, deset let starega.
Definitivno pa turbodizel z 110 KM in široke gume (215 širine)
smile-1.gif

Tudi jaz sem dal 18200 eur, dobil zraven usnjen volan in prestavno ročko, in v tej ceni doplačan tempomat in radio z velikim touch displeyem in navigacijo.

Meni se to zdi dokaj ugodno in več niti ne pričakujem od takega avta. Berlingota so mi nekaj silili te zadeve v nekih kompletih kolikor se spomnim, na koncu je bilo manj kot 10% razlike v ceni. V glavnem ko sedeš v caddija in v berlingota je za moje pojem opazna razlika in ni bilo dvoma več. Drugače pa na zunaj všečen avto tale francoz...glede na to, da sam caddiaj uporabljam tudi za posel in včasih gredo sedeži ven, ker ga nabašem, so listnate vzmeti še dodatna prednost, ker je podvozje veliko bolj vzdržljivo...je pa res, da je prazen avto nekoliko manj udoben od francoza.

Zanesljivost tudi nekaj šteje..
zmaga.gif

Jaz sem za 14.800 dobil vse to pri Berlingotu, razen navigacije in touch zaslona.

Sem testiral tudi Caddya, kot že rečeno zadnja klopca je polom (isti problem pri takrat aktualnem Fiat Doblo), je nekaj večji kar je plus, pri isti ceni bi bil vreden razmisleka, pri 20% višji ni računice.

Zanesljvost? težko reči, meni so v 10 letih šli pri 2 od treh 3 VAG avtih motorji (tretjega sem prodal, ko je bil star 5 let), pa so bili vsi redno servisirani in v družinski lasti od nakupa. Da ostalih težavic predvsem pri Golfu IV ne govorim. Pri Berlingotu doslej nič takega. Tudi nemški testi ne kažejo na kakšno prednost Caddya glede zanesljivosti napram Berlingotu, motor 1.6 HDI velja za vzdržljivega, s 110KM (pa tudi 90KM verjetno) je čez glavo poskočen za tak avto in primerno varčen.

Da se vrnem k naslovu teme: enako velja tudi za Kangooja, z nobenim ne boš zgrešil, vzemi tistega ki ti je (objektivno ali subjektivno) bolj všeč, po lastnostih sta povsem primerljiva. Za primerjavo: sestra ima eno leto starega Tourana, znotraj seveda lepše izdelan, a ravno toliko manjši prtljažnik, da kolesa ne gredo lepo notri, nima drsnih vrat, kar je super za otroke na parkiriščih, ostalo tam-tam. Notranjost Berlingota/KAngooja je tudi bolj odporna na umazanijo, kar je pri otrocih velik plus. Na sredini med prednjima sedežema v Berlingotu je velik prazen prostor (če ne dokupiš predala), v ta prostor kot po merah (na mm, tako da se ne premika!) paše hladilnik http://www.mobicool.com/pages/products/outdoor/t08_full.htm
naš je zunaj in notri moder, tako da se še barvno povsem ujema
smile-1.gif


Če imaš dojenčka - ko bo partnerka prvič voziček kar celega (brez zlaganja) samo dvignila v prtljažnik, zaprla vrata in odpeljala, se ti bo nakup že izplačal, verjemi
smile-1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
36
Prednost teh kapelic (doblo, berlingo, kangoo) jaz vidim predvsem v tem, da je preprosteje narejen, manj elektronike in podobnega sranja, ki gre lahko narobe... in prinese drazje vzdrzevanje.
otroc se ze navadijo, celo uzivajo bolj kot pri kaksnih limuzinah in karavanih kjer sploh ven ne vidijo. komplicirajo samo starsi.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.682
3.567
113
KSZ

Včasih je veljalo alter pravilo da karavan ni uporaben nič bolj kot limuzina ker ga (če nimaš mreže) itak ne moreš oziroma ne smeš naložit več kot do višine zadnje police oziroma roloja. A v dostavnikih pa vse kar lahko prosto namečeš? Hladilnik med prednje sedeže, med zadnje sedeže dve kolesi, zadaj nezložen voziček, pod sedeži kajak, vmes med vso to kramo pa še otrok ali dva,.....Se mi zdi da takoj ko daš noter mrežo stvar postane pol toliko uporabna kot brez mreže.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Iz tega lahko zaključiš:
-tvoja Opelica niti pod slučajno ni na nivoju omenjene
smile-1.gif

-očitno je fauve še slabši od opelice
grin1.gif
 

VinS

Pripravnik
27. jan 2012
359
0
16
Obišči stran
Citat:
Uporabnik jello pravi:
KSZ

Včasih je veljalo alter pravilo da karavan ni uporaben nič bolj kot limuzina ker ga (če nimaš mreže) itak ne moreš oziroma ne smeš naložit več kot do višine zadnje police oziroma roloja. A v dostavnikih pa vse kar lahko prosto namečeš? Hladilnik med prednje sedeže, med zadnje sedeže dve kolesi, zadaj nezložen voziček, pod sedeži kajak, vmes med vso to kramo pa še otrok ali dva,.....Se mi zdi da takoj ko daš noter mrežo stvar postane pol toliko uporabna kot brez mreže.

smile-1.gif
imaš point

drugače imam tudi mrežo (iz vrvi, ne kovinsko), a jo pošteno povedano uporabljam le redko. SI pa fizično ne znam predstavljati, kako bi lahko voziček recimo dimenzij npr. 1,1*0,6m prišel skozi manj kot pol metra visoko luknjo nad zadnjimi vzglavniki. Tudi ne, kam bi lahko poletel hladilnik, ki je povsem stisnjen med sprednjima sedežema. Kolesa so lahko bolj problematična, tukaj običajno uporabim pas, da jih privežem na bok vozila + fiksiram za sedeže. Je pa osebni rekord dve odrasli gorski kolesi, eno otroško 16", kolesarska prikolica za 2, kolesarski stolček (ter seveda 4 čelade in ostala krama za en dan) vse pod zadnjo polico ter 4 osebe v avtu. Sem pa v tem primeru moral odstraniti prednji kolesi iz gorcev...
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.074
389
83
Moje mnenje na podlagi nekaj izkušenj in testov.
Imel sem Fiat DOBLO l.2007, ki je bil po testih s takratnimi modeli berlinga in kangooja najbolje ocenjen. Imam tri otroke. Prostora je bilo ogromno za voznika in v prtljažniku, na zadnji klopi je bila že kriza. Za vozit je bil super za kratke razdalje. Na dolge pa ne preveč. Otrokom je bilo zadaj rado slabo.

Ko sem iskal zamenjavo, sem gledal novega berlingota in to enostavno ni to. Prostora je manj tako za voznika in na zadnji klopi. Saj na videz deluje precej boljše, dejansko je pa majhna zadeva.

Če imaš tri otroke, ki so v sedežih, potem boš imel težave. Če imaš dva otroka, rajši razmišljaj o karavanu.

Sam sem se vrnil nazaj na Galaxy-ja.
 

VinS

Pripravnik
27. jan 2012
359
0
16
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Mato pravi:
Moje mnenje na podlagi nekaj izkušenj in testov.
Imel sem Fiat DOBLO l.2007, ki je bil po testih s takratnimi modeli berlinga in kangooja najbolje ocenjen. Imam tri otroke. Prostora je bilo ogromno za voznika in v prtljažniku, na zadnji klopi je bila že kriza. Za vozit je bil super za kratke razdalje. Na dolge pa ne preveč. Otrokom je bilo zadaj rado slabo.

Ko sem iskal zamenjavo, sem gledal novega berlingota in to enostavno ni to. Prostora je manj tako za voznika in na zadnji klopi. Saj na videz deluje precej boljše, dejansko je pa majhna zadeva.

Če imaš tri otroke, ki so v sedežih, potem boš imel težave. Če imaš dva otroka, rajši razmišljaj o karavanu.

Sam sem se vrnil nazaj na Galaxy-ja.

Razlika je v tem, da je berlingo z letom 2008 povsem novi model, leta 2007 je bil v prodaji še prejšnji model, ki je bil iz leta 1996 (!)

vzmetenje na Doblo-ju je bilo zadaj "tovornjaško" (listnate vzmeti), medtem ko je pri Berlingu skoraj identično kot pri C4 Picasso - se pravi zelo udobno.

Naš je prevozil velik del Evrope pa kakšnih problemov z udobnostjo nismo imeli, tako šofer kot veliki in manjši potniki, je pa seveda ta veliki bilo tudi kdaj slabo, mali očitno teh težav nima. BP prevozili tudi po 1000km in več v enem dnevu.

3 veliki avtosedeži so problem tudi v Galaxyu (čeprav je bistveno večji in tudi dražji avto), če so na istih mestih (npr. v ramenih) široki, ima prijatelj. Mi pogosto uporabljamo skupaj levi in sredinski sedež (ker je desni podrt). Dokler je bil en sedež do 4. let ni bilo problemov, sedaj ko sta oba večja, pa določene kombinacije ne pašejo (imamo 2x po 2 stolčka, za oba avta), nekatere pa.

Glede prostora pa - ste tukaj sami košarkaši? pri mojih 185cm mi za glavo ostane še vsaj 20cm, za svojim sedežem pa imam za kolena še tudi vsaj toliko ekstra prostora...
 
13. jul 2011
2.677
625
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Če nimaš za C4, tourana.... Pa rabiš plac potem vzameš dostavnika. Pač prevažaš živ tovor.

greš pa v "dostavnika" povsem brez slabe vesti v blatnih čevljih ali se v njem futraš. Oboje spada k "dinamični družini".
grin1.gif


Sem imel berlingeca in moram reči, da svojo funkcijo družinskega vozila opravlja odlično - dokler je le število družinskih članov <= številu sedežev (jaz imam sedaj Jumpy-ja
grims-1.gif
).
Jaz sem dobil berlingo hdi 110 KM z multispace pack + paket zaznavanja za 15.500 - usnjen volan, menjalnik, tempomat, dvopodročna avtomatska klima, park senzorji, gretje sprednjih sedežev, dodatno temnjena stekla zadaj, ESP, 6x airbag, senčniki na stranskih steklih... - pravi dostavnik, ne?
Priznam pa, da če si dirkač, se dostavniško podvozje in kibla verjetno kar pozna. Je pa fajn, ko ti ne počepne, če ga obilno naložiš.
Tudi sam sem pogrešal 6. brzino, pa pri prestavljanju v rikverc se je menjalnik občasno znal narediti francoza, če nisi prestavil dovolj "po moško". Drugače brez težav in pripomb.
Službeno vozim caddy-ja, pa se mi ne zdi kaj boljša izbira od berlinga, če upoštevaš še opremo je caddy precej dražji, pa še prostora je manj. In če primerjam z "ne-dostavniškimi" družinskimi avti - službeni scenic se mi ne zdi nič kaj bolj gosposki od berlinga.
 

mobifrik99

Fizikalc
20. nov 2007
1.138
5
38
Citat:
Uporabnik VinS pravi:
Citat:
Uporabnik mobifrik99 pravi:
Citat:
Uporabnik maurice pravi:
Ne bi se ravno strinjal, da je VW Caddy nad francozoma.
To ni golf ali polo, se takoj vidi. Pa cenovno je kar drag, kljub popustu. Ga je tast kupil in je dal 18 500 eur, zelo identičen oziroma malce bolj opremeljen berlingo je bil 14 500. Pa se tast ni dal pregovoriti. Se pa jaz občasno vozim z njegovim caddyjem in sem sedaj že odločen, da je predrag za to, kar ponuja in se bom raje za berlinga odločil. Sedaj vozim opel combota, deset let starega.
Definitivno pa turbodizel z 110 KM in široke gume (215 širine)
smile-1.gif

Tudi jaz sem dal 18200 eur, dobil zraven usnjen volan in prestavno ročko, in v tej ceni doplačan tempomat in radio z velikim touch displeyem in navigacijo.

Meni se to zdi dokaj ugodno in več niti ne pričakujem od takega avta. Berlingota so mi nekaj silili te zadeve v nekih kompletih kolikor se spomnim, na koncu je bilo manj kot 10% razlike v ceni. V glavnem ko sedeš v caddija in v berlingota je za moje pojem opazna razlika in ni bilo dvoma več. Drugače pa na zunaj všečen avto tale francoz...glede na to, da sam caddiaj uporabljam tudi za posel in včasih gredo sedeži ven, ker ga nabašem, so listnate vzmeti še dodatna prednost, ker je podvozje veliko bolj vzdržljivo...je pa res, da je prazen avto nekoliko manj udoben od francoza.

Zanesljivost tudi nekaj šteje..
zmaga.gif

Jaz sem za 14.800 dobil vse to pri Berlingotu, razen navigacije in touch zaslona.

Sem testiral tudi Caddya, kot že rečeno zadnja klopca je polom (isti problem pri takrat aktualnem Fiat Doblo), je nekaj večji kar je plus, pri isti ceni bi bil vreden razmisleka, pri 20% višji ni računice.

Zanesljvost? težko reči, meni so v 10 letih šli pri 2 od treh 3 VAG avtih motorji (tretjega sem prodal, ko je bil star 5 let), pa so bili vsi redno servisirani in v družinski lasti od nakupa. Da ostalih težavic predvsem pri Golfu IV ne govorim. Pri Berlingotu doslej nič takega. Tudi nemški testi ne kažejo na kakšno prednost Caddya glede zanesljivosti napram Berlingotu, motor 1.6 HDI velja za vzdržljivega, s 110KM (pa tudi 90KM verjetno) je čez glavo poskočen za tak avto in primerno varčen.

Da se vrnem k naslovu teme: enako velja tudi za Kangooja, z nobenim ne boš zgrešil, vzemi tistega ki ti je (objektivno ali subjektivno) bolj všeč, po lastnostih sta povsem primerljiva. Za primerjavo: sestra ima eno leto starega Tourana, znotraj seveda lepše izdelan, a ravno toliko manjši prtljažnik, da kolesa ne gredo lepo notri, nima drsnih vrat, kar je super za otroke na parkiriščih, ostalo tam-tam. Notranjost Berlingota/KAngooja je tudi bolj odporna na umazanijo, kar je pri otrocih velik plus. Na sredini med prednjima sedežema v Berlingotu je velik prazen prostor (če ne dokupiš predala), v ta prostor kot po merah (na mm, tako da se ne premika!) paše hladilnik http://www.mobicool.com/pages/products/outdoor/t08_full.htm
naš je zunaj in notri moder, tako da se še barvno povsem ujema
smile-1.gif


Če imaš dojenčka - ko bo partnerka prvič voziček kar celega (brez zlaganja) samo dvignila v prtljažnik, zaprla vrata in odpeljala, se ti bo nakup že izplačal, verjemi
smile-1.gif

Če sta ti v 10. letih od treh avtov šla dva motorja se raje vprašaj kaj ti delaš z avtom
uf-1.gif


Jaz pa osebno ne poznam nikogar, ki mu je šel motor na VAG avtu...
confused-1.gif


Očitno še je tvoja sestra v posmeh tebi vseeno kupila avto z VAG motorjem ...
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Kar pa še ne pomeni da ni res in da je fauve crap. Jaz tudi ne poznam nobenega ki bi mu ribnil famozni Renault 2.2 dCi... Pa vemo kako je s tem. V bistvu ne poznam nobenega ki bi mu ribnil Renault.
Tako da je tvoj odgovor povsem
stupid-1.gif
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
ksz

Poznam kar nekaj ljudi, ki ima Berlingota, tako serijo 2 kot zadnjo serijo 3, pa ni nobenemu riknila mašina ali da bi imel kakršnekoli težave z motorjem, prav tako ni nobeden ostal na cesti.
Vem pa za nekaj primerov z motornimi težavami pri Caddy-u, tako pri starejših različicah kot pri novejših Caddy-ih, eden je celo potreboval avtovleko, da je lahko prišel do doma.

Sam imam Berlingota letnik 2011, pa do sedaj ni bilo z motorjem, menjalnikom ali s katerim drugim vitalnim delom popolnoma nič narobe. Tudi kar se tiče udobja, na zadnjih sedežih (imam tri posamične) sediš kot gospod, srednji lahko služi celo kot miza. Daljše relacije niso nikakršen problem, z mojo sma 2x šla v Istanbul z Berlingotom, pot sma prevozila v enem šusu, brez daljših premorov (če ne upoštevam kave na počivališču), pa sma ob prispetju v Istanbul brez težav funkcionirala do večera.

Kakorkoli, Caddy je predrag za to, kar ponuja, Doblo je grdo ko satan, pa še Fiat je, s Combotom nimam nekih izkušenj, Kangoo mi je bil do sedaj precej neprivlačen avto, zadnji model je že boljši, tako da bo najverjetneje naslednik Berlingota Berlingo, le 6. prestavo še naj vgradijo.
 

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
866
2
18
Saj 5.prestav ni neka težava, če so dolge. Naj kdo sproba, koliko se pelje v V.prestavi pri 3000 obratih.
Jaz recimo z Opel Combom - star model - imam 120 km/h pri 3000 vrtlj v V. prestavi. Kar je porazno za po AC, za po ostalih cestah pa zakon.
smile-1.gif