Bolj ko berem razne komentarje, bolj se mi zdi, da je koaliciji naklonjena direktorica dobila befel, da nekoga pribije na križ "za zgled osalim" in predvsem "volitve se bližajo".
Tisti očitek, da je "preusmerjal v drugo ambulanto" lahko enostavno razloži z "pojasnilno dolžnostjo". Torej da pacientu razloži potek zdravljenja in opcije. "tu čakate 2 leti, tam 2 meseca".
Tisti drugi del "da je podaljševal vrsto" pa je prikazan, kot da je v vrsto dodajal neke navidezne paciente.
Dejansko pa je pacient prišel v SB NM na pregled, potem šel na operacijo "drugam", hkrati pa ostal v čakalni vrsti v SBNM, kjer so ga vodili v vrsti, dokler ni prišel na kontrolni pregled. In šele takrat so v SBNM uradno izvedeli, da ga lahko brišejo iz čakalne vrste, kar so tudi naredili.
Če bi ga pa ortoped že prej izbrisal iz čakalne vrste v SBNM, bi pa imeli drugo afero. GDPR, zdravstveni podatki in pacientove pravice, in to 150-krat.
Če se je pa omenjeni v SBNM zavzemal še za boljše plačilo sester, je bil pa sploh trn v očesu še finančnega direktorja.