bedaki na cesti

erikson

Guru
25. avg 2007
24.333
7.963
113
278 kmh.png



Prometni policisti so v četrtek nekaj po 21.30 na gorenjski avtocesti v smeri Karavank, na odseku Radovljica–Lipce, vozniku audija s slovenskimi registrskimi oznakami izmerili hitrost kar 278 km/h. Omejitev na odseku, kjer se je "ulovil na radar", je 110 km/h, je sporočil predstavnik Policijske uprave Kranj Roland Brajič.
Zaradi pretežke noge so mu napisali 1200 evrov globe, dodali pa še devet kazenskih točk.
 
  • Haha
Reactions: Hondi

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
8.654
3.930
113
Poglej priponko 102287


Prometni policisti so v četrtek nekaj po 21.30 na gorenjski avtocesti v smeri Karavank, na odseku Radovljica–Lipce, vozniku audija s slovenskimi registrskimi oznakami izmerili hitrost kar 278 km/h. Omejitev na odseku, kjer se je "ulovil na radar", je 110 km/h, je sporočil predstavnik Policijske uprave Kranj Roland Brajič.
Zaradi pretežke noge so mu napisali 1200 evrov globe, dodali pa še devet kazenskih točk.
Medtem na mariborski "sredobežnici" (bivša hitra cesta skozi Maribor), ki "po novem" ni več državna pač pa občinska/regionalna cesta zaradi ukinitve vinjet, na omejitev 80 (itak vsi vozimo 100+), prekoračitev malo čez 40 km/h (z že odbitim "bonusom") pomeni max. kazen 1.200€ + 18 KT = izguba vozniške.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
16.415
9.531
113
Ne vem zakaj mešaš vozila na nujni vožnji s spremstvom varovane kolone. Slednji imajo več pravic in se naj ne bi ustavljali nikjer. Po navadi so zraven spremljevalna vozila, ki v naprej blokirajo križišča.
To ni res. Nic vec pravic nimajo.

Se pa nekatera vozila zaradi taktik in metodike varovanja ne bodo ustavila.

Ampak to nima veze z luckami, lahko se zgodi da se bos v civilni avto zaletel pa se ta ne bo ustavil. Bo pa takoj javljeno na OKC in kasneje tudi opravljen ogled vozila in nudeni podatki
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
3.358
2.342
113
Seveda imajo. Vozilu na nujni vožnji se moraš umakniti na prvem primernem mestu kjer je to varno. Pri varovani koloni bi moral pa v teoriji takoj zaustaviti vozilo in jih spustiti mimo.

 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
16.415
9.531
113
Seveda imajo. Vozilu na nujni vožnji se moraš umakniti na prvem primernem mestu kjer je to varno. Pri varovani koloni bi moral pa v teoriji takoj zaustaviti vozilo in jih spustiti mimo.

To kar nastevas so pravila zate kot udelezenca v cestnem prometu. Vendar to ne pomeni da imajo vozniki teh vozil razlicne pravice. Enake imajo in prav tako dolznosti - je nekdo ze nalepil clen iz zakona.

Tudi ce se z vozilom varovane osebe zaletis ko si krsil CPP bos za prekrsek odgovarjal.
(Edit): …tudi ce imas rdece modre luci na avtu
 
  • Všeč mi je
Reactions: erikson in Matey

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
16.415
9.531
113
Ne sam je pomembno - ker to debato so zaceli v zvezi z odgovornostjo voznika resevalnega vozila na nujni voznji… in se da tvoj odgovor brat kot da voznik vozila z modro rdeco lucjo manj odgovarja ce povzroci nesreco.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.910
2.326
113
Ali se pri prekoračitvi hitrosti vozil na nujni vožnji mimo stacionarnih radarjev te kazni "izločijo" pri operaterju radarja ali se za vsako posebej dela ugovor pri uporabniku oz. lastniku vozila? Laično predvidevam, da se na posnetku ne da ugotoviti, ali gre za nujno vožnjo ali ne.
Spomnim se, da so imeli ljubljanski reševalci z MOL pred nekaj leti glede tega neke nesporazume.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
24.333
7.963
113
Tudi v Kamniku so imeli s tem težave. Trzinski redarji so takrat birokratsko odgovorili, naj jim samo pošljejo dokazila, da so bili res na nujnih vožnjah, pa bodo postopke ustavili.

 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
16.415
9.531
113
Ali se pri prekoračitvi hitrosti vozil na nujni vožnji mimo stacionarnih radarjev te kazni "izločijo" pri operaterju radarja ali se za vsako posebej dela ugovor pri uporabniku oz. lastniku vozila? Laično predvidevam, da se na posnetku ne da ugotoviti, ali gre za nujno vožnjo ali ne.
Spomnim se, da so imeli ljubljanski reševalci z MOL pred nekaj leti glede tega neke nesporazume.
Za vsako zadevo posljejo obvestilo in potem poslje “sef” da je vozilo bilo na nujni voznji in je postopek ustavljen.
Podobno je pri krsitvah po 49. Clenu zprcp - prekrskovnenu organu posljejo samo obvestilo da ne gre za prekrsek ker je voznik vozil po 49. clenu, loceno pa se izdela dokumentacija z dokazili da je dejansko slo za opravljanje takih nalog - da se pac ne bi vsak na to skliceval ce v resnici ni slo za take naloge