Bojim se, da bodo te omejitve imele prevec zamika in bodo cist neaktualne glede na razmere na cesti.Poglej priponko 101053
![]()
Nesreča naj počiva: Do bolj pretočnih in varnih avtocest z dinamičnim upravljanjem hitrosti
Dinamično upravljanje hitrosti je dokaz, da lahko s tehnologijo in z manjšimi prilagoditvami vozniške kulture upravljamo prometne tokove in se izognemo hudim posledicam prometnih nesreč – manj naglic1www.amzs.si
Če bi folk res potem peljal po tej omejitvi bi to delovali, vemo pa da ne bodo...
Enako kot je v predorih na primorki dostikrat 60 in vse utripa, potem se pa pelješ čez in ni posebnosti. Kdo bo potem upošteval tak sistem.Bojim se, da bodo te omejitve imele prevec zamika in bodo cist neaktualne glede na razmere na cesti.
A da bi pa dali gor dva znaka 130 130 jim pa ne pade na pamet??? Naj dars na portale daje te znake, pa bomo videli, če bo kaj bolje. Danes zjutraj je bila od Vodic naprej omejitev 100 (in tisti njihov slogan), voziili smo pa 80. Če bi dali 130, bi verjetno vozili 110 ali se motim (seveda se motim, enako počasi bi šli)? Vsekakor bi pa morali znake 130 postaviti pred "cestninskimi" postajami, ker mi nikoli ne bo jasno, zakaj tam drastično pade hitrost. Sploh na Torovem in Brezovici, tam je očitno neka energija v zraku, ki upočasni večino vozil. Ali pa strah, da je tam skrit kak policaj, ampak omejitve tam ni! Vidim pa cel kup recimo temu bolj agresivnih voznikov, ki prej pri 150 še vedno lezejo v rit, pred cestninsko pa padejo krepko pod 130. Čez 1km pa spet po starem...Enako kot je v predorih na primorki dostikrat 60 in vse utripa, potem se pa pelješ čez in ni posebnosti. Kdo bo potem upošteval tak sistem.