bedaki na cesti

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.341
3.843
113
Sej ti ze ko sklepas generalno polico za zavarovanje tovora opredelis do kake vrednosti hoces met kritje. Ce bi vsak prevoz mel za par k eur zavarovanja bi bli stroski transporta x10
Mislim, ne dam roke v ogenj, da je po (slovenski, EU?) zakonodaji minimalna zavarovalna vrednost tovora, ki jo "avtomatsko" morajo imeti vsi prevozniki, 50 k€.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.894
2.900
113
še v SLO - ampak komaj
Ni čisto tako …

Prevoznik, ki vozi “po CMR” (se pravi skoraj vsi mednarodni prevozi) odgovarja za škodo do največ 8,33 SDR (cirka 10,5 EUR) po 1 kg blaga.

Je pa danes res praksa, da prevozniki imajo sklenjeno prevozniško odgovornost za običajno 50k EUR.

Tu pa je treba paziti, kajti zavarovalnica bo seveda izplačala le do višine 8,33 po kg izgubljenega blaga ozr. bo tudi omejila izplačilo do 50k zaradi “zamude” (vkolikor je bil rok v prevozni pogodbi izrecno določen).

Tako, da če naročate prevoz česa res vrednega, je treba to omeniti in se dogovoriti za kargo zavarovanje, ki pa ni več čisto poceni.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
16.008
8.624
113
Ni čisto tako …

Prevoznik, ki vozi “po CMR” (se pravi skoraj vsi mednarodni prevozi) odgovarja za škodo do največ 8,33 SDR (cirka 10,5 EUR) po 1 kg blaga.

Je pa danes res praksa, da prevozniki imajo sklenjeno prevozniško odgovornost za običajno 50k EUR.

Tu pa je treba paziti, kajti zavarovalnica bo seveda izplačala le do višine 8,33 po kg izgubljenega blaga ozr. bo tudi omejila izplačilo do 50k zaradi “zamude” (vkolikor je bil rok v prevozni pogodbi izrecno določen).

Tako, da če naročate prevoz česa res vrednega, je treba to omeniti in se dogovoriti za kargo zavarovanje, ki pa ni več čisto poceni.
Ja in po tem kar si napisal je odgovornost za 24.000kg 252.000 eur. Ko sem nazadnje sklepal zavarovanje (kot si napisal je slo vse po CMR) me je agent vprasal ce zelim visje kritje. Ker so bili kombiji in je bila max teza 1000 kg v resnici ni bilo potrebe po tem. In ce bi nekdo zahteval ekstra zavarovanje bi ga tudi placal. Sam tega ni bilo. Definitivno pa ni obicajno da bi zavarovanje povprecnega posameznega tovora na sleparju v sloveniji stalo par tisoc eur kot je v temo napisal vemo kdo.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.601
4.424
113
Ja in po tem kar si napisal je odgovornost za 24.000kg 252.000 eur. Ko sem nazadnje sklepal zavarovanje (kot si napisal je slo vse po CMR) me je agent vprasal ce zelim visje kritje. Ker so bili kombiji in je bila max teza 1000 kg v resnici ni bilo potrebe po tem. In ce bi nekdo zahteval ekstra zavarovanje bi ga tudi placal. Sam tega ni bilo. Definitivno pa ni obicajno da bi zavarovanje povprecnega posameznega tovora na sleparju v sloveniji stalo par tisoc eur kot je v temo napisal vemo kdo.
Seveda ne vozi vsak šlepar vsak dan za 300k robe (ne vem od kje smo sedaj dobili ceno za aventadorja 1 miljon, dobi se ga za pod 200k že smo že ravno na tem), jo pa v enem letu prevozi več kot je nabavna vrednost lamborghinija.

Če vsi vozijo za 50 eur na 1000km še ne pomeni da se vsem splača. Ti najbrž gledaš ceno enega paletnega mesta, na šleparju je pa 34-38 takih. Pri zbirnikih imaš recimo redne cene, pa potem 10x cenjše last minute cene za kakšno paleto = take ponavadi ti plačaš ker imaš "čas" in nimaš fabrike, ki stoji ker nima delov za proizvodnjo. Pa vrednejši tovor je kaj? Hofer šara na 36 paletah je po tvojem vredna koliko? Kontejner TVjev? Cisterna nafte? Pa šlepar je vreden 100k+ pa prikolica 50k+. To se vozi vsak dan po cestah in se tudi "poškoduje".
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
16.008
8.624
113
Seveda ne vozi vsak šlepar vsak dan za 300k robe (ne vem od kje smo sedaj dobili ceno za aventadorja 1 miljon, dobi se ga za pod 200k že smo že ravno na tem), jo pa v enem letu prevozi več kot je nabavna vrednost lamborghinija.

Če vsi vozijo za 50 eur na 1000km še ne pomeni da se vsem splača. Ti najbrž gledaš ceno enega paletnega mesta, na šleparju je pa 34-38 takih. Pri zbirnikih imaš recimo redne cene, pa potem 10x cenjše last minute cene za kakšno paleto = take ponavadi ti plačaš ker imaš "čas" in nimaš fabrike, ki stoji ker nima delov za proizvodnjo. Pa vrednejši tovor je kaj? Hofer šara na 36 paletah je po tvojem vredna koliko? Kontejner TVjev? Cisterna nafte? Pa šlepar je vreden 100k+ pa prikolica 50k+. To se vozi vsak dan po cestah in se tudi "poškoduje".
Majstr, ti si napisal da je zavarovanje za eno furo par tisoc eur. Kar je se ena v seriji izmisljotin ki so se ti zapisale. Mas tule gor kar nekaj zavarovalnicarjev pa ti lahko povejo kok je letna premija za zavarovanje blaga med transportom.

Pa spet sva v situaciji ko ti o necem pametujes ker si verjetno enkrat programiral aplikacijo ki kaze kje so kamioni, jaz sem pa tovrstna zavarovanja za svoja vozila placeval.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Corvette

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
16.008
8.624
113
Sicer tovornjak je prevažal nek poceni les, pa kamion pa prikolica tud nista ravno za se bahat nova ... ampak realnost je da lahko velikokrat cena kamiona s tovorom preseže ceno lamborghinija. Seveda se plačuje tudi ustrezna zavarovalnina (par k eur na prevoz, v enem letu je to za 2-3 eksotične avte).


Kot pravis - se dobro da je napisano.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.601
4.424
113
V bistvu govorimo o bananah in ananasu, dejansko mislimo pa jabolka in hruške.

Ti trdiš da ne more nikoli tovor na šleparju s ceno samega vozila/kompozicije preseč (par) 100k eur. Oz. za lambota kot je bil razbit govorimo o max. 300k eur. Kar ni res, ker kot sem ti rekel da 34 palet LCD TV oz. kontejner podobne kitajske šare, ki se dnevno vozi iz luke koper po celi EU zagotovo presega to vrednost. Pa tu niti še nismo na področju ADR in izrednega tovora (ki se ga precej vozi po naših cestah, zaradi določene strateške lege).
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
16.008
8.624
113
Ne. Jaz nicesar takega ne trdim in o tem ne bos nasel nobenega zapisa. Tudi relativizirat ni potrebno. Pac napisal si kar si napisal (in na koncu se trdil da lazem), da zavarovanje posamezne fure stane pa tisoc eur. In smo te demantirali (ne samo jaz) in tu se zgodba zakljuci. Pa za vsako naslednjo izmisljotino te bomo spet.

Kok stane skupina vozil pa kok lahko stane tovor si ti v debato privlekel, jaz sem demantiral tvoje bluzenje o strosku zavarovanja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

sass

Guru
1. sep 2007
5.278
935
113
Sicer tovornjak je prevažal nek poceni les, pa kamion pa prikolica tud nista ravno za se bahat nova ... ampak realnost je da lahko velikokrat cena kamiona s tovorom preseže ceno lamborghinija. Seveda se plačuje tudi ustrezna zavarovalnina (par k eur na prevoz, v enem letu je to za 2-3 eksotične avte).
Majstr, ti si napisal da je zavarovanje za eno furo par tisoc eur. Kar je se ena v seriji izmisljotin ki so se ti zapisale. Mas tule gor kar nekaj zavarovalnicarjev pa ti lahko povejo kok je letna premija za zavarovanje blaga med transportom.
no, če smo natančni, ni napisal "zavarovanje", ampak "zavarovalnina", torej znesek ki ga zavarovalnica izplača oškodovancu po škodnem dogodku. samo iz njegovega stavka ne znam razbrati, kdo po njegovo naj bi jo plačeval komu?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Utisevalec

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.601
4.424
113
Ne. Jaz nicesar takega ne trdim in o tem ne bos nasel nobenega zapisa. Tudi relativizirat ni potrebno. Pac napisal si kar si napisal (in na koncu se trdil da lazem), da zavarovanje posamezne fure stane pa tisoc eur. In smo te demantirali (ne samo jaz) in tu se zgodba zakljuci. Pa za vsako naslednjo izmisljotino te bomo spet.

Kok stane skupina vozil pa kok lahko stane tovor si ti v debato privlekel, jaz sem demantiral tvoje bluzenje o strosku zavarovanja.
Ne vem če se razumemo, očitno bo treba osvežilno lekcijo jezika. Zavarovanje določenih tovorov LAHKO (v prvotni izjavi uporabljena beseda "velikokrat") stane par 1000 eur in tak tovor SE dnevno vozi po slovenski AC, ker je to tovor večje vrednosti.

Pod črto je bil namen, v sklopu debate o bedakih na cesti, da se razumu da zavarovanje tistega šleparja oz. tovora ki je sesul lambota stane več kot pa plačuje za to lastnik lambota. In zavarovalnica nima nobene škode oz. kakšne posebne izgube s tem. Sej sem sam bedak, ker sem se javil ko je naš alter zavarovalničar, najbrž sarkastično pripomnil tole okoli "lambota", tako da se opravičujem.

Sedaj zakjučimo s tem, LAHKO pa daš račun od zavarovanja za lambota, pa ti bom jst dal primer računa in tudi ustreznega zavarovanja za tovor ki ima višjo vrednost od tega.