bedaki na cesti

sajkek

Guru
16. mar 2008
37.430
12.111
113
ravna pregledna cesta, ni šole, ni bajt. 100 bi moralo bit normalno ko v AT. Postajo pa prestavit, ne rabi bit sredi goše.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.759
5.363
113
Boriti se je treba proti pretiranim omejitvam in ne proti radarjem. Ljudi navadno omejitev ne moti preveč, motiti jih začne, ko jo pogosteje preverjajo. Neumnost, nikoli ne veš, kdaj se bo nek policist tam postavil in mogoče zmeril samo tebe in še koga, potem pa spet par let nič. Slej ko prej te bodo tudi pri nas lahko izmerili iz zraka.
Pri nas so pri obnovi ceste uspeli izven naselja in brez omejitve (torej 90 km / h) narediti hitrostno grbino ("ležeči policaj"). Zanimivo bi bilo odkriti ljudi, ki so to odobrili. Tam odcep za eno hišo, kjer očitno živi nekdo pomemben. Prometa je tam malo, pregledno je 500 metrov v vsako stran.
Pred leti so na magistralki postavili otok z visokimi robniki. Kar po nekih pravilih pomeni, da gre za omejitev 50 km / h. Povsem izven naselij. Pozneje sem izvedel, da se tam na glavno cesto vključi en bolj pomemben na DRSC. To je prava korupcija v škodo javnih sredstev.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in tony

sajkek

Guru
16. mar 2008
37.430
12.111
113
se strinjam, boriti se je potrebno proti tablam za brezveze..
ne bom pozabil..ko me je siromak štrafal na prazni cesti pri omejitvi 50, peljal sem 60, prazna 4 pasovnica še v tistih časih ko ni bilo toliko prometsa, se je prasec smejal poleg. Češ da sem ogrožal sebe... (ker drugih ni bilo)... cez 3 mesece so pa tam dali 70 tablo. Da bi mu spermiji pocrkali prascu modremu.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.715
17.099
113
P.S. Moram bit tok fer, da podam še dodatno pojasnilo - v policijskem primežu sem bil zaradi driftanja tako da je dejansko obstajala možnost poškodovanja robnikov a vseeno, c'mon no, ne moreš uporabit tega kot kontraargument po tistem, ko izpostavim, da zaradi pozne nočne ure praktično nikjer ni žive duše :D
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.457
4.360
113
Ta norost bi se nehala v trenutku ko bi spremenili zakonodajo in prihodek od kazni ne bi vec sel v obcinski proracun.
Seveda sam potem bo država občinsko cesto urejala, aja to pa nebi ...

Razločitve na tem nivoju so smiselne zaradi financ, in če pride v občinski proračun tudi gre iz občinskega proračuna. Skratka če povzamemo tole "politično", več je kazni v občinski proračun, cenejši bo vrtec. Če plačujejo kazni neobčani je pa sploh super.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.759
5.363
113
se strinjam, boriti se je potrebno proti tablam za brezveze..
ne bom pozabil..ko me je siromak štrafal na prazni cesti pri omejitvi 50, peljal sem 60, prazna 4 pasovnica še v tistih časih ko ni bilo toliko prometsa, se je prasec smejal poleg. Češ da sem ogrožal sebe... (ker drugih ni bilo)... cez 3 mesece so pa tam dali 70 tablo. Da bi mu spermiji pocrkali prascu modremu.
A mam jaz dve prijavi :sprasujemse:
Imel zelo podobno situacijo, tudi pihal, dobil tri pike zaradi ogrožanje koruznega polja, ki je bilo očitno vzrok, da so za 100 metrov prestavili tablo za naselje po obnovi ceste in dograditvi ločene kolesarske steze in pločnika. Kar je logično, ker koruza pomeni, da nekdo v bližini živi. Meni se sicer zdi, da je bilo pri meni 70 že, ko sem šel naslednjič. Po tisti trasi pa grem vsaj vsaka dva tedna.
V glavnem nisem oporekal in se kregal s policistom. Policist je tam zato, ker ga je tja nekdo poslal. Tisti, ki si je te table izmislil, se ne upa prikazati pred ljudmi. Nad tistim je treba pizditi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

sajkek

Guru
16. mar 2008
37.430
12.111
113
ja, policaj je tam, eno pa je, ce ima pamet in ga uniforma ni zjebala v mozak, da se gre izzivljat nad občani. To je razlika.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ncnifrej

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.367
1.319
113
nej men en tapameten razloži, kako voznik ve al je priključk al dovoz al križišče:

Ja not zaviješ, greš do konca, prešteješ objekte, pa skoraj veš.
Potem pa še pogledaš v ZK, ali je cesta na isti parceli kot objekt. Če je, potem je to dovozna cesta, če je pa cesta samostojna parcelna številka, potem imaš pa tam križišče.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in Gonzo

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.110
7.573
113
pri taščici
A ve kdo kak je sploh protokol za postavljanje omejitev. Če sploh je.

Ker takole na prvi pogled zgleda kot da ima ena teta na steni zemljevid občine v katerega meče pikado.

A je kak pravilnik? A je kdorkoli kakorkoli odgovoren za to?
Okoli nas so zaceli znake mnozicno postavljat samo na eno stran ceste. Torej mmraj ali imejitev hitrosti se zacne z znakom na desni, konca pa z znakom na levi.
Wtf tega do sedaj nisem videl pogosto.
Tale ovinek z nepreglednim križiščem in gostilno v kriziscu je omejitev 90.
Sedaj so pa zacetek stranske poti postavili tablo za kraj. Ki je ne opazi nihce ki pripelje po klancu navzdol.

A naj se 29tic objavim kako na isti cesti na 400m ravnini sredi travnikov dajo polno crto in omejitev 60?
Res se cudim da v tem kriziscu ne poka kot za stavo.
 

Priponke

  • Screenshot_2025-06-13-22-48-07-640_com.google.android.apps.maps.jpg
    Screenshot_2025-06-13-22-48-07-640_com.google.android.apps.maps.jpg
    2 MB · Ogledi: 19

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.110
7.573
113
pri taščici
Da ne bomo ugibali - obstaja jasna definicija:

Zakon o cestah opredeljuje križišče kot prometno površino, ki nastane s križanjem ali združitvijo dveh ali več cest v isti ravnini. Za križišče štejeta tudi priključek pri zunajnivojskem križanju ceste (npr. pri križanju avtoceste z drugo javno cesto), ki sicer ni križišče, in nivojski priključek, razen priključka nekategorizirane ceste, ki jo lastnik uporablja izključno za svoje potrebe, priključka dovozne poti do objekta ali zemljišča in priključka kolovozne poti brez zgrajenega in utrjenega vozišča. Ker k cesti poleg vozišča štejejo tudi pločniki, kolesarske steze in drugi deli cestišča, spadajo h križišču tudi prehodi za pešce in prehodi za kolesarje.
A zdaj naj pa vozniki hodijo raziskovat al naj googlajo, chatgpt sptasujejo ali cesta pelje do enega objekta ali vec....
Mene je instruktor pred 30 leti ucil da trikot znak, stop znak in podobno pomeni krizisce. Pika amen.
Kaj so sedaj nasi birokrati v zakon napisal se sami ne znajo definirat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
7.925
3.469
113
A zdaj naj pa vozniki hodijo raziskovat al naj googlajo, chatgpt sptasujejo ali cesta pelje do enega objekta ali vec....
Mene je instruktor pred 30 leti ucil da trikot znak, stop znak in podobno pomeni krizisce. Pika amen.
Kaj so sedaj nasi birokrati v zakon napisal se sami ne znajo definirat.
Samo potrjuješ mojo tezo, da bi bilo treba veljavnost vozniških omejit na določeno časovno obdobje in ne zgolj na zdravstveno sposobnost.

Recimo na 10 let (toliko itak sedaj veljajo "kartice") test CPP, pa dvojne minus točke kot je za prvo opravljanje, če dvakrat padeš, pa ponovno v avto-šolo na obnovitev znanja.

Promet se spreminja, pravila tudi, eni še vedno ne poznajo krožišč, pa recimo splošnih omejitev v njih,....



KSZ: drugače pa vso srečo v boju z neživljenskimi omejitvami! Primer Kamnica pri MB - župan s svojo ekipo z iniciatorjem iz lokalnega okolja, ruknil večino naselja v cono 30, čeprav je cesta pregledna, pločniki, kolesarske steze (res da na vozišču); 99% lokalcev proti, ampak ni šans za ukinitev. Sedaj je opozicija v mestnem svetu izvrtala, da se je prav v času določanja te cone spremenila zakonodaja in bi moral o tem odločat mestni svet, ne pa samo mestna uprava. Šibka slamica, pa vseeno, mogoče pa .....
 
  • Všeč mi je
Reactions: Garfildd