Neeeeeeeee Še en mit je šel k vragu.
Btw, tole traja že precej let. Edina varianta, da se rentgenu izogneš, je nosečnost.
Btw, tole traja že precej let. Edina varianta, da se rentgenu izogneš, je nosečnost.
Neeeeeeeee Še en mit je šel k vragu.
Btw, tole traja že precej let. Edina varianta, da se rentgenu izogneš, je nosečnost.
Za AO-plus to drži že kakšni 15 let. Iz odgovornosti povzročitelja pa se še vedno da kaj pocuzati.Zaradi ogromnega števila zlorab pri uveljavljanju odškodnine pri zavarovalnicah že dolgo ni več dovolj zgolj to, da te "boli" ali pa dejansko boli vrat ampak je potreben konkreten dokaz o poškodbi v obliki rentgenske slike iz katere je razviden zamik vretenc ali kakšne druge poškodbe.
#sampovem
Te pa na magnetno resonanco posljejo. Edino pravilno, da se to sankcioniraNeeeeeeeee Še en mit je šel k vragu.
Btw, tole traja že precej let. Edina varianta, da se rentgenu izogneš, je nosečnost.
Tole za AO+ vem da velja že dolgo.Za AO-plus to drži že kakšni 15 let. Iz odgovornosti povzročitelja pa se še vedno da kaj pocuzati.
Totalka. Povzročitelj je imel pick-up in dejansko skoraj skočil na zadnji levi bok. Odbijač, zadnja hauba, vezna stena, leve luči, leva stranica. Bo treba donatorja razrezat, pa švasat.Tole za AO+ vem da velja že dolgo.
Kako pa za AO laufa pa ne vem. Dejansko se nisem za vrat dobim odškodnine, vem pa da je bilo to nekoč precej "množična poškodba"
Je pa res da če je samo odbijač popraskan (pri tej nesreči najbrž ni bilo treba veliko po tleh pobirati, mogoče kak okvir tablice in tablico.
Lahko pa da je kaj počilo, ampak vrat te pa res najbrž lahko samo virtualno boli
Pravi alteras bi spremljal dogajanje 360 naokoli in pač malo zapeljal naprej, pa ne bi bilo riminga.
Italjani peljejo scat vsakega alterasa kaj sele slovenca za volanom. Tako dinamicne in varne voznje ni nikjerl. Pri nas speljujete 3s po tistem, ko se prizge zelena luc, rabite minuto do 40kmh in tako cez semafor v povprecni vasi pridejo 4 avtomobili. Italija samo gas in hupanje zaspancem.pravi alteraš bi, ko bi spredi videl makaronarja, ustavil na prvem možnem mestu. ker sam makaronar oz nekdo z makaronarskimi tablicami je nezmožen vedt, kam mora zavit. njihova folklora je, da se ustavjo na razcepu in kličejo mamico na pomoč. dejansko je to država z najbolj kretensko razporejenimi tablami, razcepi, križišči in krožišči. in ti butci so tko butasti, da ko imajo pred sabo nedvoumne oznake (kot so te v videu), se bojo še zmer ustavli in mozgali, kam morjo it. kako je ta zalega prišle dlje od rimskega amfiteatra mi bo večna uganka. gnoji vseh gnojev
Vse drži, ampak, ko pridejo na drugo stran ITA meje, so pa popolnoma izgubljeni. Pojma nimam zakaj.
Zgoraj omenjena ideja, da jih zjebejo oznake, ki niso genau takšne kot jih je izumil Mussolini, ni napačna...
Tudi v smislu, da clovek ki da zmigavc potem kar porine na tvoj pas. To da je nekdo dal zmigavc se ne pomeni da se more svet ustavit in se mu vsi prilagodit.
ampak ce sta v obeh avtih dva normalna voznika pol bo pas zamenjan kot bi mignil
Jaz vozil z dekoracijo ze kar nekaj casa ne vozim pa mi se kar uspeva menjat prometne pasove