bedaki na cesti

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.382
5.896
113
pri taščici
Mah, ce bi imeli redarji voljo, bi se lahko tudi sami nekam zamaknili. Saj avto ni bil v povprecju parkiran samo minuto. Pa tudi dvomim da so ti raziskovalci stali ob invalidskem parkingu in belezili podatke. Me pa zanima kako so dobiki starost krsiteljev. Ocenili ali so jih vprasali.
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Manjka pa še podatek, koliko invalidov je takrat pripeljalo in ni moglo parkirat, zaradi neupravičeno zasedenih invalidskih mest.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.226
4.707
113
Citat:
Uporabnik membrain pravi:Manjka pa še podatek, koliko invalidov je takrat pripeljalo in ni moglo parkirat, zaradi neupravičeno zasedenih invalidskih mest.
To je nepomemben podatek. Parkirna mesta za invalide imajo smisel le, če invalid lahko računa, da bo 110 % nekaj takih mest prostih.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.951
1.094
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Mah, ce bi imeli redarji voljo, bi se lahko tudi sami nekam zamaknili. Saj avto ni bil v povprecju parkiran samo minuto. Pa tudi dvomim da so ti raziskovalci stali ob invalidskem parkingu in belezili podatke. Me pa zanima kako so dobiki starost krsiteljev. Ocenili ali so jih vprasali.

Seveda so stali. Za vsako lokacijo 3 komadi (da sta vsaj 2 vedno tam), ves čas. Imeli so več kot 100 opazovalcev. Zato tudi niso naredili širše raziskave - ni bilo denarja za več opazovalcev.
Starost so določili od oka (vsak posebej, potem so iz tega izračunali povprečje), ceno avta je po modelu in slikah določil sodni izvedenec.
Ni bila ravno majhna in poceni raziskava.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.640
14.350
113
Zelo všečno in pohvalno
zmaga.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.382
5.896
113
pri taščici
Jaz sem pred dobrim desetletjem v btc in podobnih lokacijah poslikal preko 600 invalidov. Vecino s kolesa. Bi morali biti se vedno na shrani.si al kje ze....
Tudi redar bi se lahko po btc premikal s kolesom.
Problem bi bil po enem tednu, ko bi res tezje dobil "invalida" na psrkingu. Na zacetku pa.... V eni uri ti naredim v btc 20 slik invalidov. Redar bi v tek casu moral vsaj 3x potalati kazen. Ker dvomim da mu pisanje vzame vec kot 15 minut, pa 5 minut za premik na drugo lokacijo.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.371
231
63
Kras
www.mtl.si
Zadnjič v pol ure naštel x vozil, ki so se po megli vozila samo s prednjimi dnevnimi lučmi. In ja, na videu ni ravno zelo gosta megla, ampak so bili vmes odseki z gosto meglo
rolleyes-1.gif
...

Izgleda se bo moralo spet ponoviti Razdrto
frown-1.gif
, da bo folk začel malo razmišljati z glavo med vožnjo.

Tukaj je pa še enkrat video, na kaj je potrebno paziti v megli in česa ne smeš delat, ki sem ga po nesreči v Razdrtem objavil...
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.359
1.735
113
Sem prepričan, da veliki večini od teh ki si jih posnel niti sanja ne, da imajo zadaj temo. Krivim proizvajalce, ki za prihranjene mililitre goriva hladnokrvno žrtvujejo varnost voznikov.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.371
231
63
Kras
www.mtl.si
Mnjah... Se strinjam, da se lahko del krivde prevali tudi na proizvajalce, ampak ravno tako pa tudi na zakonodajalca.
Dejstvo pa je, da je še vedno stvar v rokah voznika in moraš biti butelj ali pa ti je čisto vseeno za tvoje življenje, da se takih zadev ne pozanimaš. In ja, vsak srečuje taka vozila, pa se verjetno normalen človek vpraša kaj je pa z mojim. Razen, če ti dol visi za vse.
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
399
264
63
MTL, a VW-jev Light Assist oz. senzor za luči dovolj dobro deluje v takih pogojih, da sam preklopi na zasenčene žaromete? Govora je o B7/7N avtih.

Po drugi strani je idiotsko, da pa vidiš (namenoma) prižgane meglenke večinoma v dobrih svetlobnih pogojih...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.371
231
63
Kras
www.mtl.si
Takšna situacija nima veze z Light Assistom, tukaj je glavni senzor za luči, ki vključi zasenčene luči, Light Assist ima potem ''čez'' preklop dolgih/kratkih luči.
Ne, ne deluje v redu, ker senzor zazna preveč svetlobe, nima pa nobenega drugega algoritma za takšne okolilščine. Kot lahko vidiš sta v videu tako Passat B8, kot tudi B7
wink-1.gif
, brez zadnjih luči.
Takšnih okoliščin žal ne zazna noben senzor, vsaj po mojih informacijah. Drugo bi bilo, če bi recimo dež padal, takrat (vsaj) VAG grupa samodejno vključi kratke luči.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.313
2.410
113
še v SLO - ampak komaj
Tako je, megla je posebej problematična za senzorje in je treba ročno vklopiti luči. In to je v izključni odgovornosti voznika in nima veze z dnevnimi lučmi. 99,9% teh, ki se v megli vozijo “temni zadaj” bi bilo ravno tako “temni” v avtih, ki nimajo dnevnih luči z avtomatiko ali pa bi bili brez dnevnih luči (zakonsko ozr. v državah kjer dnevne luči pač niso obvezne).

Enako velja za vožnjo brez luči ob dežju - si skoraj enako “neviden” zadaj, če nimaš prižganih luči - pa se jih kar precej vozi brez.

Še najbolj žalostno pa je, da bodo ravni taki vozniki prižgali meglenke takoj, ko bodo prišli v mesto in se tam vozili v počasni koloni.
crazy1.gif
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.106
752
113
podobna situacija je bila par mesecev nazaj, ko me je sredi dneva zajelo močno neurje na AC ljubljana-celje. bilo je sicer precej svetlo, vendar je bila zaradi močnega deževja vidljivost le nekaj deset metrov. videlo pa se je samo avtomobile, starejše od (recimo) tri leta, katerim so gorele tudi zadnje luči. jaz sem vozil v počasni koloni za enim, ki se je spomnil prižgati meglenke, vsake toliko pa je padel mimo kakšen padalec, ki se ga od zadaj sploh ni videlo.