Baterije, cokla razvoja EV

Floki

Guru
6. sep 2007
9.896
3.020
113
Verjetno je potrebno še veliko testiranj preden bo stvar uporabna za proizvodnjo pa razvoj materialov ker nanocevke verjetno trenutno niso ravno poceni.Ekonomija se bo verjetno splačala ko bo proizvodnja dovolj velika. Sigurno pa ne bo poceni, zakaj bi baterijo ki jo lahko 100 let polniš prodajal po ceni navadne baterije potem ne bo nobenega prihodka, vsak bo eno kupil pa jo bodo še njegovi vnuki uporabljali.
evil.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.222
4.701
113
Vsak industrijski izdelek ima dve povsem enakovredni konstrukcijski zgodbi. Eno je narediti sam izdelek, drugo pa je narediti proizvodni proces, ki bo za sprejemljiv denar proizvajal izdelek. V bistvu je drug del bolj pomemben od prvega, razlika je samo v tem, da če nekdo ne vidi potencialov za izdelek, procesa izdelave ne bo šel razvijat in optimirat. Kot končni potrošniki seveda drugega nikoli ne vidimo.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Sigurno pa ne bo poceni, zakaj bi baterijo ki jo lahko 100 let polniš prodajal po ceni navadne baterije potem ne bo nobenega prihodka, vsak bo eno kupil pa jo bodo še njegovi vnuki uporabljali.
evil.gif

Dobra poanta!
aplauz.gif

Torej je vse jasno,tehnično so že v tem trenutku sposobni narediti baterijo,ki "preživi" človeka,hkrati pa je verjetno ne bodo dali na trg,ker ni ekonomske računice
jezen.gif

Ampak [cenzura] ga,pri vseh stvareh je tako,tudi pralni stroji so včasih delali po 20 ali več let,danes ti pa crkne ležaj bobna po nekaj letih,pa moraš zamenjat skoraj pol stroja,čeprav je sam ležaj vreden 5 ali 10 eurov...
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.896
3.020
113
Tiste stroje ki so delal po 20-30 let so delali še v socializmu, te danes ki ti crkne po 3 letih in 1 mesecu pa v kapitalizmu (vse je v denarju
wink-1.gif
)
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.925
1.091
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Najprej napišejo:
"Prototipna baterija z elektrodami iz nanožic, prevlečenih s posebno zaščito, je uspešno prestala več kot 200 tisoč ciklov polnjenja in praznjenja, so znanstveniki zapisali v tej raziskavi ."

potem pa:
"Kdaj lahko tako obstojne baterije pričakujemo v vsakdanji rabi, še ni znano, najbrž pa ne kmalu. Komercializacija novih tehnologij na področju razvoja litij-ionskih baterij je namreč zelo počasna."

Uspešno je prestala 200.000 ciklov,ampak najbrž še ne bo kmalu na trgu....kaj jo bodo zdaj še 10 let testirali,ali kaj?
crazy1.gif

Industrializacija in komercializacija novih tehnologij sta vsaj tako zahtevni, kot sam osnovni razvoj tehnologije ... Večina novih tehnologij pade in ne nikoli vel ne pobere prav na teh dveh stopnicah.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Ko uspem razmrcvarit trenutne LiPo-te, bom naslednje preizkusil Graphene... Cene niso nič večje, kot pri standard LiPo. Pa da vidimo, kakp se obnesejo v ekstremnih pogojih
smile-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.925
1.091
113
www.adriamedia.si
Tole bo še zanimivo, ja. Avtomobilisti so kar tiho o tem, pa tudi sicer mi je zanimivo, da govorijo le o energetski gostoti na kilo, ne pa tudi glede na volumen (ki je pri avto ravno tako pomemben). Mogoče je pa tu problem - lahke, a prevelike?
Pa tudi nič ni slišat o industrializaciji, tam, kjer naj bi jih delali, se menda ne dogaja nič ... Kar je čudno, ker bi za industrializacijo česa takega zlahka našli vlagatelje ... Razen, če slepo sedijo na tehnologiji in čakajo, kdo od zainteresiranih bo največ pljunil.

Ali pa malo conpiracy theory: zdaj bo pa tehnologijo kupil proizvajalec li-ion baterij, in jo ubil.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Grafen je dokaj sveža pogruntavščina, ki obljublja veliko, bomo videli kako bo z masovno proizvodnjo.