Avtonomna vozila:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.357
222
63
Kras
www.mtl.si
Za vidljivost je pa verjel zelo slabi kvaliteti slike s kamere vozila. Moj 5 let star dashcam za 50 funtov ima boljšo nočno sliko.
Vsak lolek, ki ima daschcam in vsaj občasno pogleda video posnetke ve, da kamera ne odraža dejanske vidljivosti s prostim očesom.
Nekdo, ki se ukvarja z raziskavo prometnih nesreč, bi pa to moral imeti v mezincu noge.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.277
2.379
113
še v SLO - ampak komaj
In zdaj vidiš kako neumnost lahko sproducira 0,07% prebivalstva neke države.

Glede na dostopne podatke je imela Arizona leta 1990 3,6 mio prebivalcev - od tega 2.864 Slovencev.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.834
1.062
113
www.adriamedia.si
darjan, ni tako preprosto.

Uber vozilo bi moralo samo zavirati oz. bi moral nadzor prevzeti voznik(ca?) in on(a) zavirati, ne pa da je tipkal/a po telefonu. Odgovornost je na obeh udeležencih in če bi Volvo lahko zaviral in preprečil nesrečo in tega ni storil, je prav tako kriv. In zdaj je že dokazano, da bi Volvo lahko preprečil nesrečo.

Kaj, če steče otrok čez cesto?

Samo da bo jasno, ker si nejasno napisal: volvo bi lahko (in zelo verjetno bi) preprečil nesrečo, če pri Uberju Volvovega originalnega sistema ne bi izklopili. Pa so ga.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.834
1.062
113
www.adriamedia.si
Vsak lolek, ki ima daschcam in vsaj občasno pogleda video posnetke ve, da kamera ne odraža dejanske vidljivosti s prostim očesom.
Nekdo, ki se ukvarja z raziskavo prometnih nesreč, bi pa to moral imeti v mezincu noge.
Ob tem pa je bila celo na tej tako zanič sliki vodljivost dovolj dobra, da je konkurenčni sistem zaznal peško, ko so mu ta video spustili v sistem ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Ne vem, ce se razumemo. Kar je STVJ1 napisal je to, da je MobileEye predvajal na internetu objavljen posnetek nesrece s kamere Uberjevega vozila svojemu asistencnemu sistemu za preprecevanje trkov in le-ta je na osnovi tistega zanic posnetka odreagiral 1 sekundo pred nesreco.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Morda čez 10 let, čez 30, ko bo pa inteligenca še na višjem nivoju, pa nas bodo roboti namerno lovili in pobili. Skynet press. :eek:
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Če gre za umetno inteligenco, potem mora na dolgi rok biti reč kot se zagre, torej dva palicaja robota in palicajski pes robot, prvi zna pisat, drugi računat, tretji jih bo pa nadziral. :p
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.344
1.716
113
Tole je točno tisto kar manjka v večini takih in drugačnih reviewov vozil.

Enostavno ni več dovolj informacija o tem da avto ima ACC in auto steering, ampak postaja vse bolj ključna informacija tudi KAKO ti sistemi dejansko delujejo in kako se primerjajo s konkurenco.

Izjemno včeč so mi tile senzorji ki spremljajo kam gledaš v Cadillacu. Precej bolje, kot spremljanje inputa na volanu.

Tesla med drugim glede na videno ni videt prav daleč naprej od tega kar imam trenutno v Golfu. Če odštejem avtomastko menjavanje pasov in velikega imena seveda.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Lepo, človek kriv ker napačno prečka, dobiš pa vseeno denar.
upam da te enkrat zbije samovozeči tovornjak. ti si gnoj od človeka.

zakaj za kurca so avtomatski sitemi v razvoju če ne zato da varujejo življenja tudi tvojega debil. potem prepovemo vse asistenčne sisteme in tisti, ki naprevilno stopi na cesto, če ga ne kdo zbije ga pa kar usmrtimo, ker tam nima kaj delat...
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
darjan, ni tako preprosto.

Uber vozilo bi moralo samo zavirati oz. bi moral nadzor prevzeti voznik(ca?) in on(a) zavirati, ne pa da je tipkal/a po telefonu. Odgovornost je na obeh udeležencih in če bi Volvo lahko zaviral in preprečil nesrečo in tega ni storil, je prav tako kriv. In zdaj je že dokazano, da bi Volvo lahko preprečil nesrečo.

Kaj, če steče otrok čez cesto?
točno tako. kaj je smisel asistenčnih sistemov/samovozečih vozil če ne ravno to da vozijo bolje od voznikov in so bolj varni tudi do tistih, ki ne upoštevajo pravil. če pa je smisel samo premakniti vozilo od točke a do točke b ne glede na žrtve pa naj to firme jasno napišejo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.116
6.484
113
https://cleantechnica.com/2018/05/09/autonomous-systems-can-make-driving-more-stressful/

“Our results demonstrate that there are high costs associated with the need for sustained supervisory duty in automated vehicles,” Greenlee says. “And the expectation that a human driver will provide reliable, attentive oversight during vehicle automation is untenable. Monitoring for automation failures can be quite demanding and stressful, suggesting that vehicle automation does not ensure an easy or carefree driving experience. As a result, vigilance should be a focal safety concern in the development of vehicle automation.”

Tole imajo tudi prav ja, ker to je videt samo kot dodatno delo za voznika...