Avto ne vzge, ko je topel

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.927
5.463
113
Lahko je avto ki je bil nov 50-60keur.....junge sterne nevem kaj še vse.......pa mu gre glava......EGR+hladilnik......menjalnik

Tako kot pri enemu za 15-20keur.......

Nisi dojel...pač da je dandanes vse pofl....

10-15let nazaj če si kupil nemško """ulaufano""" premijo (zgornja alineja)......ti je na balkanu BP služila še 10let........danes tega več NI...... ;)
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
2016.

Menjal motor, med drugim. Pok glave, motor pa dobil po ok ceni.
Sklopka, vztrajnik.
Cilonder sklopke 2x.
Alternator (drag ko da je zlat).
Daj napiši še kateri motor imaš not pa koliko prevoženih km si imel, ko si popravljal opisano.
Sprašujem, da si malo predvidim potencialne stroške.. imam forda 2.0TDCi 180hp, trenutno 110k km. Trkam, vse OK do zdaj.
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.066
1.272
113
Meni je bilo vse ok do cca 180kkm. Nato pa se pocasi zacelo. Pa delam 95% dolge proge.

Motor je 1.6tdci, francoski produkt. Tega pred nakupom nisem vedel, na zalost.

Je pa bil tudi mondeo 5, 2.0tdci isti cas pri mehaniku z istimi simptomi - olje v hladilni tekocini. Takrat se ni odprl avta, tako da nevem, ce je slo za pok glave ali pa tesnilo glave. Je mel pa avto nekaj cez 130k in bil 2 leti mlajsi od mojega.

Po njegovih besedah (verjetno je malo karikiral) je mela vcasih katra mocnejso glavo in blok, kot majo zdaj ti avti.

Ker je nenormalno, kolikor problemov je z glavami.

Ce bo kdo rabil v prihodnosti rabljen motor, me naj kontaktira. Meni so dali hrvati predracun 500€ za popravilo glave. Pa bi vseeno mel popravljeno glavo in motor s 300kkm. Sem raje vzel iz tujine komplet motor (s turbino, sobami, pumpo..) za 900 z dostavo. S prevozenimi cca 120kkm. Z dokumentacijo. Imajo cela skladisca in se ukvarjajo prav samo s tem. Ko sem mu po telefonu rekel, ce je mozno dostaviti v Slovenijo, se je nasmehnil, baje da smo ena najboljsih strank glede na promet. To je velik posel, pri nss motorji grejo za 2k+ €.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
Hvala za info. Ja saj tudi ta motor v mojem avtu je peugeot- citroen. So se znakci gor...
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.066
1.272
113
Sem sam pri sebi rekel... Nemca nekak ne bi. Francoza tudi ne bi, mel pa bol razocaran. No potem pa mam francoski motor jeote.
 
27. jan 2022
4.801
1.738
113
A tem istim motorjem tudi v C in P pokajo glave?
Tudi mercedes in reno imata "isto" 1.5 mašino pa na renoju injektorji crkujejo na mercedesu pa ne.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.111
307
83
Meni je bilo vse ok do cca 180kkm. Nato pa se pocasi zacelo. Pa delam 95% dolge proge.

Motor je 1.6tdci, francoski produkt. Tega pred nakupom nisem vedel, na zalost.

Je pa bil tudi mondeo 5, 2.0tdci isti cas pri mehaniku z istimi simptomi - olje v hladilni tekocini. Takrat se ni odprl avta, tako da nevem, ce je slo za pok glave ali pa tesnilo glave. Je mel pa avto nekaj cez 130k in bil 2 leti mlajsi od mojega.

Po njegovih besedah (verjetno je malo karikiral) je mela vcasih katra mocnejso glavo in blok, kot majo zdaj ti avti.

Ker je nenormalno, kolikor problemov je z glavami.

Ce bo kdo rabil v prihodnosti rabljen motor, me naj kontaktira. Meni so dali hrvati predracun 500€ za popravilo glave. Pa bi vseeno mel popravljeno glavo in motor s 300kkm. Sem raje vzel iz tujine komplet motor (s turbino, sobami, pumpo..) za 900 z dostavo. S prevozenimi cca 120kkm. Z dokumentacijo. Imajo cela skladisca in se ukvarjajo prav samo s tem. Ko sem mu po telefonu rekel, ce je mozno dostaviti v Slovenijo, se je nasmehnil, baje da smo ena najboljsih strank glede na promet. To je velik posel, pri nss motorji grejo za 2k+ €.
A to si kupil nov nov avto, ali je bil uvožen ali kupljen na štajerskem.
Kolikor se spomnim je bilo za nove mondeje (mk5) 5 let jamstva in neomejeno število kilometrov.
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.066
1.272
113
Avto bil uvozen, kupljen star 3 leta s 117kkm. 100% realni kilometri, uvozen iz Nemcije, privat. Tipa sem poznal, je avto uvozil, potem pa v roku dveh mesecev dobi ponudbo za sluzbo manj kot 10 minut od doma. Pa je nabavil potem bencinarja. Dobil sem res vso dokumentacijo. Pogledal ga je tudi mehanik in to konkretno.

Jebi ga, mogoce bad luck.

Ma pa oce peugeota od novega, gladko manj kot 100kkm. Star 5 let. Pa pije olje kot bedak.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.226
4.707
113
Imamo v službi dva 1.2 z 80.000 in še ni potrebno dolivanje olja med intervali. Da ni ta oče večji divjak kot službena uporaba?
 

Piton

Guru
11. apr 2022
1.679
-205
113
ne bit preveč pametn. 1.2 Puretech je po merah mali, po failih pa veliki zmagovalc
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.066
1.272
113
Haha da, divjak.

Pazi.. Vozil 5 let na pooblascenega. Pri letu 4 mu je v ovinkih ravno pred servisom metalo ven za oil level nekaj. Peljal na servis na menjavo olja in jim omenil. Ko je avto prevzel, seveda ni vec nic vprasal kaj in kako je s trm, servis sam ni nic omenil (dobro vedo, kaj je na stvari), meni pa tudi ni omenil. No nato je avto kar nekaj casa stal, ker je bil na operaciji pa rehabilitaciji pa vse svasta. No po poteku 5 let je bil na vrsti velik servis, garancije in jamstva ni vec, zato je peljal k mojemu mehaniku. Seveda racun, e vpis, ni da ni. No njegove besede so bile, da so to motorji za 100kkm. Da ne bit presenecen, ker tako pac je. Ceprav se ni veliko vozilo, je bilo olje konkretno pod minimumom. No zdaj je obvezna oprema avta olje v prtljazniku. Pa stric google zna veliko povedat o olju in teh motorjih.
 

Piton

Guru
11. apr 2022
1.679
-205
113
Konstrukcijsko zafuran motor da je veselica.
Se je govoril svoj cajt, da so šibka točka jermeni u olju, pa se je pokazala, da je tist sam češna na torti.
Sej ne vem točn kaj je vzrok, rajtam da to, da so kosilnici dodal turbo in ven stisnil 130 konjev in lep navor.
Si mislm, da je problem u obročkih ki niso bli upgrejdani za take obremenitve.
Sej menda da ma renault podobne probleme pri 1.2 turbo bencicnih.

Drgač 1.6 PSA ni lih katastrofaln motor. Sam ne vem kok od PSA ima 1.6 u Fordu.
Kašni injektroji in elektronika sta zohr drugi, kako je z glavo pa ne vem
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.476
1.255
113
Iskajoč brata
Je pa bil tudi mondeo 5, 2.0tdci isti cas pri mehaniku z istimi simptomi - olje v hladilni tekocini. Takrat se ni odprl avta, tako da nevem, ce je slo za pok glave ali pa tesnilo glave. Je mel pa avto nekaj cez 130k in bil 2 leti mlajsi od mojega.
evo tukaj sem trenutno jaz :) 2018, 135k km 2.0 tdci 150km...
Svak prodaja trenutno 14 let starega mondea 2.0. Poleg rednih servisev ni imel stroška.... res gre povsod v kur... vse
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.927
5.463
113
Konstrukcijsko zafuran motor da je veselica.
Se je govoril svoj cajt, da so šibka točka jermeni u olju, pa se je pokazala, da je tist sam češna na torti.
Sej ne vem točn kaj je vzrok, rajtam da to, da so kosilnici dodal turbo in ven stisnil 130 konjev in lep navor.
Si mislm, da je problem u obročkih ki niso bli upgrejdani za take obremenitve.
Sej menda da ma renault podobne probleme pri 1.2 turbo bencicnih.
130HP je ok......ostali pa pijejo

Potrebno je menjat komplet motor (blok in bati-obrocki) drugače s5 pije....