avto do 45000

mtl

Guru
19. jul 2007
11.039
701
113
Kras
www.mtl.si
In jasno gremo lahko tudi v drugo smer in recimo pri konkurenčnem avtu sploh ni opcije nabavit pod max. nivojem opreme če želiš 4x4/aut (niti ni opcije avta po naročilu). Meni je tole oboje kot kupcu slaba stvar.
Pa ker omenjaš VAGovce in prilagodljivost. V času golfa 4 si lahko naročil "baseline" SDI z 4motionom, danes 4motion pri teh avtih ranga golf dobiš samo še z max. motorizacijo in tudi ponavadi padeš v neko visoko opremo (ki pa kot rečeno v primeru škode še vedno nima O od opreme).

Se strinjam, da je to slabo. Optimizacija proizvodnje oz. varčevanje oz. so Nemci ugotovili, da je način delovanja Japoncev očitno kupcem sprejemljiv in šli v to. Kupec pa je na izgubi, tudi zaradi takih kot si ti, ki so glasno oznanjali, da je nesprejemljivo, da moraš pri avtu za 40.000 EUR doplačati za RVC. Niso pa razumeli, da si ob tem pljuvajo v lastno skledo.
To je ista stvar, kot ko je Tesla dokazala, da lahko prodaš praktično polizdelek ali še to ne, le hajp mora biti dovolj velik. In točno to sedaj žal (skoraj) celotna industrija dela. Spet je pa kupec na izgubi in ostala pred polizdelki, ki niso po polovični ceni, ampak po dvakratni ceni. Hkrati so pa še beta testerji za SW.

Moje mnenje je čisto subjektivno, ampak če izpostavim neka objektivna dejstva potem je pač težko ignorirat da v avtu za 40k+ moraš doplačat kamero. Sam bi pri škodilaku doplačal kamero pa še par nujnih stvari, kar dvigne ceno za 5k+ eur, pa nismo na preseravanju. Kot osnova mi je idealen avto za potrebe, samo žal je objektivno predrag.
Torej ti nimaš težave s tem, da moraš doplačati kamero, ampak ti je avto v tvoji željeni konfiguraciji po tvojem mnenju predrag.
In? Greš drugam ali pa ugotoviš, če ne najdeš drugje, da boš pač moral to požreti. Ceno, ne, da si želiš še za 5k EUR dodatne opreme.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.752
4.537
113
Tko se počutim sam zdej ko gledam. Ok , francozov že od nekdaj ne maram, zakaj ne vem, enostavno mi ne ležijo. Tudi pri kitajcih ki jih zdaj vseskozi meče ven, ne vem, skeptičen. Pred časom sem gledal tud Suzuki, zmanjšali so mu konje se mi zdi pa je kar nekako šel v pozabo. Karoq sem "računal" itak sportline opremo zarad 4x4, še mal bonbončkov in je cena prek 50. Novi T-roc 2.0 naj bi prišel bolj proti koncu 2026, sam spet kaj bo v opremi in kakšna cena potem pride, še sam Bog verjetno ne ve. Hodi mi reklama za Lexus, sam s tem se menda oženiš, pa malce nabildan je preko 60 jurjev. En kup teh SUV če ne skoraj vsi, hibridne dodatke. Ne vem tudi pri tem sem bolj skeptičen. Sodelavec je tekel naj pogledam Formentorja, kaj pa vem, 2.0 naj bi bili tam nekje 45-50 jurjev, spet odvisno kaj in koga.
V glavnem da se moraš odločit iz danes na jutri, pojma nimam.

Si pred enako dilemo kot sem bil sam, dejansko vozila ki bi 100% ustrezalo kriterijem na trgu nisem našel. Če sem ignoriral en kriterij (ceno) sicer prideš do teoretične razširitve izbora, ampak v praksi potem z obiskovanjem salonov vidiš da še to ni čisto res. Tehnično sta v razširjen okvir prišli samo dve vozili. Zunanje okoliščine so mi zožale izbor na en avto, ki sem ga tudi vzel.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.752
4.537
113
Torej ti nimaš težave s tem, da moraš doplačati kamero, ampak ti je avto v tvoji željeni konfiguraciji po tvojem mnenju predragIn? Greš drugam ali pa ugotoviš, če ne najdeš drugje, da boš pač moral to požreti. Ceno, ne, da si želiš še za 5k EUR dodatne opreme.
Konkretno pri škodilaku je še par stvari ki niso bile ravno pozitivne. Prva je bila nivo ne-opreme napram konkurenčnemu vozilu, druga pa dobavni roki. Tudi s popusti so zelo stiskaški postali če nočeš njihovega financiranja. Njihovo financiranje ima pa take pogoje da je obup.
 

mtl

Guru
19. jul 2007
11.039
701
113
Kras
www.mtl.si
Še enkrat, kje je težava? Greš drugam, če imaš možnost :). Težava je v tem, da se te možnosti konkretno krčijo.

Še tole da dopišem, ker mi ne dovoli več v prejšnjem sporočilu.

Jaz sem samo vesel, če so doplačila možna in tudi čimveč izbire pogonov/motorjev. Žal pa tudi taki kot si ti, pripomorete k temu, da se izbira oža. Proizvajalec pa to seveda takoj pograbi na polno, češ itak si kupci želijo ''pakete''. A njim to v bistvu pomeni konkreten prihranek v logistiki proizvodnje in seveda tudi testiranju vozil za eko norme. Le te (WLTP 2017) so sicer zabile konkretno velik žebelj v krsto sestavljanja avtomobila po svojih željah. Na izgubi pa kupci.
 

Rambo013

Majstr
30. jan 2010
1.902
432
83
Vipavska dolina
Si pred enako dilemo kot sem bil sam, dejansko vozila ki bi 100% ustrezalo kriterijem na trgu nisem našel. Če sem ignoriral en kriterij (ceno) sicer prideš do teoretične razširitve izbora, ampak v praksi potem z obiskovanjem salonov vidiš da še to ni čisto res. Tehnično sta v razširjen okvir prišli samo dve vozili. Zunanje okoliščine so mi zožale izbor na en avto, ki sem ga tudi vzel.
In če ni skrivnost kaj si iskal in kaj si vzel, ter kako si zadovoljen z izbranim. Cena me ne zanima, ker kar sem gledal 4x4 in avtomatik si hitro na 40+
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.752
4.537
113
Hyundai Tucson 4wd impression, je pa hibrid. Kot omenjeno klasičnega bencinarja v 4x4 verziji ne moreš kupit (je pa na ceniku). Cena vozila pred popusti je 46k. Škoda karaoq 2.0TSI sportline 4wd DSG z "nujno" opremo je prišla po ceniku tudi 47k, ampak napram hyundaju je oprema precej basic.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.752
4.537
113
Ta cena je s popustom ob financiranju, redna cena je cca. 48k.

Pri terramarju (ali pa kodiaqu) tudi ni kamere v osnovnem setu opreme, tako da domnevam da če izbereš par nujnih zadev si takoj na ceni 50k+. Recimo še VZ verzija z 270 konjskim TSI ki je po ceniku 52k ima manjko par stvari, ki so danes skoraj nujne če kupuješ nov avto.
 

Rambo013

Majstr
30. jan 2010
1.902
432
83
Vipavska dolina
Kako se pa obnesejo teli Terramari?
Kar sem gledal ima več konj recimo kot Škoda ali WW, gre za isti motor ali kaj drugega?
Jp, bolje opremljen tudi tu nanese, itak osnovna oprema je po folkcvagnovo bolj švoh.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.752
4.537
113
Motorji so enaki/isti, če govorimo o nižji moči 2.0TSI. Tiste par kw +- je samo "komercialna" odločitev. Motor sam je kar se zanesljivosti in zmogljvosti tiče super, sprejet moraš pa malo večjo porabo. Realno v terramarju/kodiaqu pod 8l/100km ne bo, če si več na AC oz. voziš rad bolj dinamično pa smo v rangu 10l/100km.

Močnejše verzije 2.0TSI (vw r linija, cupra vz, škoda rs) imajo par malenkosti tehnično drugačnih, so pa še vedno isti motorji.
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
263
168
43
Ta cena je s popustom ob financiranju, redna cena je cca. 48k.

Pri terramarju (ali pa kodiaqu) tudi ni kamere v osnovnem setu opreme, tako da domnevam da če izbereš par nujnih zadev si takoj na ceni 50k+. Recimo še VZ verzija z 270 konjskim TSI ki je po ceniku 52k ima manjko par stvari, ki so danes skoraj nujne če kupuješ nov avto.
Performance bonus ni vezan za financiranje. In osnovni avto ima kamero!
 
  • Všeč mi je
Reactions: Utisevalec

tony

Guru
23. jul 2007
10.682
1.812
113
Hyundai Tucson 4wd impression, je pa hibrid. Kot omenjeno klasičnega bencinarja v 4x4 verziji ne moreš kupit (je pa na ceniku).
Pred leti so mene takole v salonu odvrnili od i10, ker da se ne da poklikati šibedaha... (Zafleširalo mi je na Little Britain in "sorry, computer says no" :bonk: :bonk: :cheer:) Pisal sem uvozniku, niso niti odgovorili, kupil sem avto druge firme.

Kasneje sem firbcal še en rabljen hyundai in uvoznika poklical, zakaj se v švabiji najde i10 z šibedahom pri nas pa ni bil dobavljiv. In odgovor je bil: "seveda je dobavljiv, pokličite, da se dogovorimo za barvo".

Skratka, kar ve en diler in njegov prodajalec je eno, kar je pa res je pa lahko drugo. Če bi vzel avto, pokliči (ne pisat) uvoznika in teži ko svinja. Če je na ceniku, naj zrihtajo.
 

Rambo013

Majstr
30. jan 2010
1.902
432
83
Vipavska dolina
Sej 4x4 pa avtomatik je takoj liter, dva več, to je treba vzet v zakup, še posebej bencinc. Jaz imam več ali manj kratke proge, s klancem tako da s povprečjem 8 bi bil kar zadovoljen. :)
Na avtocesti pa tam 130-140, včasih več, včasih pa tud bolj penzionistično, odvisno od prometa in al se mal mudi al je več rezerve. Nasploh glede porabe me ne zanima toliko, če bi to gledal bi gledal bolj varčne motorje. Ampak o 1.5 sem od nekoga slišal da niso ravno "priljubljeni", zdaj a to kakšna prejšnja serija al na splošno, ne vem. Nekako sem se odločil če gledam WW grupo potem raje 2.0, čeprav tam naj bi bila problem vodna pumpa. Ampak sej, dobit bulletproff motor, to itak nikol ne veš, mogoče je pa v petek sestavljen pa je. No mogoče tud tale pride v širši izbor, bomo videli.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.752
4.537
113
Pred leti so mene takole v salonu odvrnili od i10, ker da se ne da poklikati šibedaha... (Zafleširalo mi je na Little Britain in "sorry, computer says no" :bonk: :bonk: :cheer:) Pisal sem uvozniku, niso niti odgovorili, kupil sem avto druge firme.

Kasneje sem firbcal še en rabljen hyundai in uvoznika poklical, zakaj se v švabiji najde i10 z šibedahom pri nas pa ni bil dobavljiv. In odgovor je bil: "seveda je dobavljiv, pokličite, da se dogovorimo za barvo".

Skratka, kar ve en diler in njegov prodajalec je eno, kar je pa res je pa lahko drugo. Če bi vzel avto, pokliči (ne pisat) uvoznika in teži ko svinja. Če je na ceniku, naj zrihtajo.
Ni dobavljivo na nivoju uvoznika (HY Auto Trade), ker se kupuje saržno in s tem lahko "prišparajo" na homologacijah in logistiki če uvažaš večjo količino vozil z isto opremo. So še toliko specialistični da dejansko niti ni paketna oprema, ampak je par klasičnih dodatkov in vsi avti ki se prodajajo imajo enako (dodatno) opremo. Tudi na nivoju same firme se sicer danes dela na "emisijskih" normah in je v interesu fabrike prodajat nizkoemisijska vozila ker jih manj boli pri plačevanju okoljskih davščin.

Da je stvar še bolj smešna se pa dobi dizla v taki konfiguraciji BP, še popust ti stisnejo ker baje dizli ne gredo tako dobro v promet.

Recimo novo kona 4x4 je bila tudi na voljo samo v verziji n-line in je bila razprodana v prvem mesecu, naslednja sarža pride čez 8 mesecev v slovenijo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony