avto do 45000

5. apr 2015
1.520
804
113
1760119863104.png
 

Rambo013

Majstr
30. jan 2010
1.900
432
83
Vipavska dolina
Zanimiv predlog edino glede na mojo kilometražo sem pozabil dopisat da bi raje bencinca pa mogoče malce višje sedenje.
2.0 bencin so v redu, 1.5 sem slišal da taje ne. Nasploh bolj kot gledam karkoli bolj sem zmeden. Pa tudi dolžinsko ne bi šel kaj dosti, max tam 4.5, 4.6m.
Škoda karoq recimo, dobra izbira gkede na omenjeno znamko zgoraj ali raje kaj drugega. Tudi če se le da bi se izognil baterijskim dodatkom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
17.429
6.289
113
  • Všeč mi je
Reactions: mosseero

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.748
4.535
113
Zanimiv predlog edino glede na mojo kilometražo sem pozabil dopisat da bi raje bencinca pa mogoče malce višje sedenje.
2.0 bencin so v redu, 1.5 sem slišal da taje ne. Nasploh bolj kot gledam karkoli bolj sem zmeden. Pa tudi dolžinsko ne bi šel kaj dosti, max tam 4.5, 4.6m.
Škoda karoq recimo, dobra izbira gkede na omenjeno znamko zgoraj ali raje kaj drugega. Tudi če se le da bi se izognil baterijskim dodatkom.
Tucson hibrid je okoli 45k s polno opremo. Klasičen AISIN avtomat, 4x4 preko kardana in 1.6T motor. Dobiš pa samo takega s polno opremo in v hibridni verziji, drugega na trgu ni (uradne cenike kar ignoriraj).

Karaoq 2.0 TSI veliko sreče če ga dobiš prej kot v 3 mesecih oz. če ga sploh še dobiš ker VAG na tej osnovi ukinja 2.0TSI z 4x4 razen v športnih verzijah. Pa za 45k je oprema precej VAGovska oz. precej stvari manjka, recimo karaoq sportline (ki je edina oprema kjer dobiš 4x4) v osnovi nima niti vzvratne kamere.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
13.285
7.429
113
Aha... na ceniku je... zdaj sem pa po konfiguratorju štrclal, pa mi ne ponudi. :)

Drugače pa če se SUVjček išče:

1760335544392.png


Pa verjamem, da se v salonu da še kaj zdilat.

Ni pa to avto za po gozdnih vlakah, kot kak Suzuki jimny
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
21.082
12.505
113
kod Džej-Zija
Tucson hibrid je okoli 45k s polno opremo. Klasičen AISIN avtomat, 4x4 preko kardana in 1.6T motor. Dobiš pa samo takega s polno opremo in v hibridni verziji, drugega na trgu ni (uradne cenike kar ignoriraj).

Karaoq 2.0 TSI veliko sreče če ga dobiš prej kot v 3 mesecih oz. če ga sploh še dobiš ker VAG na tej osnovi ukinja 2.0TSI z 4x4 razen v športnih verzijah. Pa za 45k je oprema precej VAGovska oz. precej stvari manjka, recimo karaoq sportline (ki je edina oprema kjer dobiš 4x4) v osnovi nima niti vzvratne kamere.
Kaj ni vzvratna kamera obvezna po dekretu Evropske komisije?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.748
4.535
113
V USA je obvezna že vsaj 15 let, v EU pa ne. Bi razumel da govorimo o avtih za 15k eur z min. opremo, samo da VAGovci šparajo na takih zadevah pri avtu ki je po ceniku 40k+ je pa smeh. Aja kamero dobiš za doplačilo "samo" 750 eur v paketu "pomoč pri parkiranju" ki vsebuje še sprednje parkirne senzorje. Za 360 moraš pa doplačat parkirni asistent, ki je samo 1500 eur dodatno.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.655
164
63
Kaj črni raček? Cist proper Porsche... Men so ti novejsi krneki. 911, 996 je zame definicija Porscha. 959 mi je grd, ceprav svoj cas najjaci avto. Vsa cast, pa da mas plac za vse to.
Črni raček v smilu kaj meni širša javnost. Od nekdaj.

Meni v preteklosti ni nikoli potegnil, z leti se pa hudič kar ok stara. Sploh verzije z ritjo. Če je bil avtomatik tudi 20 let nazaj strel v koleno, je pa danes čisto ok če iščeš avto za gušt in ne ožemanje. Seveda se pozna da je 996 iz obdobja šparanja Porscheja sam iskreno še nisem našel avta, da neb takoj začel delat modification list po nakupu Eni smo pač mal usekani..

Nove, ne rečm, next level, sam zame premoderno. Ravno min zadnjič peljal 992 4S, mislim da je turbo 450ps. Preveč vsega...
 

mtl

Guru
19. jul 2007
11.039
700
113
Kras
www.mtl.si
V USA je obvezna že vsaj 15 let, v EU pa ne. Bi razumel da govorimo o avtih za 15k eur z min. opremo, samo da VAGovci šparajo na takih zadevah pri avtu ki je po ceniku 40k+ je pa smeh. Aja kamero dobiš za doplačilo "samo" 750 eur v paketu "pomoč pri parkiranju" ki vsebuje še sprednje parkirne senzorje. Za 360 moraš pa doplačat parkirni asistent, ki je samo 1500 eur dodatno.
Vidiš, meni je pa ta fascinacija oz. bolje rečeno obremenjevanje s to neko osnovno opremo in pomanjkanjem le te pri nekaterih znamkah zelo zanimiva, v bistu čudna. Se spomnim še iz Golfa 4, kako so se lastniki francoskih in japonskih vozil smejali, ko je imel zadaj stekla na vinto. A prodajal se je kot sveže žemljice.
Torej, če prav razumem, ti ne bi kupil nekega avta, ki ti super ustreza, ampak moraš pa še doplačati kamero?

Ker recimo moj način je tak: pogledam avtomobile, ki so na trgu in me zanimajo, dam noter opremo, ki jo želim, pa najsi bo to v paketu ali pa doplačilno in potem pogledam skupno ceno. Rešeno. Kupim tistega, ki mi ustreza. Ali ima en recimo vzvratno kamero v serijski opremi ali jo moram doplačati, mi je vseeno.
Ta zgodba me spominja na ljudi, ki kupujejo popuste, namesto da bi gledali končno ceno.

Pa še nekaj: konkretno mi pa gre na živce, da moram recimo pri nekaterih znamkah za nek del opreme vzeti višji ali celo najvišji paket opreme. Ampak ok, pač potem to vkalkuliram noter in je sam model v slabšem položaju.
Še huje je pa to, da recimo nekatere znamke pogojujejo najvišji paket opreme samo z najmočnejšimi motorji. WTF? Zakaj ne smem imeti najvišjega paketa opreme z recimo srednjim ali najmanj močnim motorjem? Bedarija na kvadrat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.748
4.535
113
Moje mnenje je čisto subjektivno, ampak če izpostavim neka objektivna dejstva potem je pač težko ignorirat da v avtu za 40k+ moraš doplačat kamero. In jasno gremo lahko tudi v drugo smer in recimo pri konkurenčnem avtu sploh ni opcije nabavit pod max. nivojem opreme če želiš 4x4/aut (niti ni opcije avta po naročilu). Meni je tole oboje kot kupcu slaba stvar.

Sam bi pri škodilaku doplačal kamero pa še par nujnih stvari, kar dvigne ceno za 5k+ eur, pa nismo na preseravanju. Kot osnova mi je idealen avto za potrebe, samo žal je objektivno predrag.

Pa ker omenjaš VAGovce in prilagodljivost. V času golfa 4 si lahko naročil "baseline" SDI z 4motionom, danes 4motion pri teh avtih ranga golf dobiš samo še z max. motorizacijo in tudi ponavadi padeš v neko visoko opremo (ki pa kot rečeno v primeru škode še vedno nima O od opreme).
 

Rambo013

Majstr
30. jan 2010
1.900
432
83
Vipavska dolina
Tko se počutim sam zdej ko gledam. Ok , francozov že od nekdaj ne maram, zakaj ne vem, enostavno mi ne ležijo. Tudi pri kitajcih ki jih zdaj vseskozi meče ven, ne vem, skeptičen. Pred časom sem gledal tud Suzuki, zmanjšali so mu konje se mi zdi pa je kar nekako šel v pozabo. Karoq sem "računal" itak sportline opremo zarad 4x4, še mal bonbončkov in je cena prek 50. Novi T-roc 2.0 naj bi prišel bolj proti koncu 2026, sam spet kaj bo v opremi in kakšna cena potem pride, še sam Bog verjetno ne ve. Hodi mi reklama za Lexus, sam s tem se menda oženiš, pa malce nabildan je preko 60 jurjev. En kup teh SUV če ne skoraj vsi, hibridne dodatke. Ne vem tudi pri tem sem bolj skeptičen. Sodelavec je tekel naj pogledam Formentorja, kaj pa vem, 2.0 naj bi bili tam nekje 45-50 jurjev, spet odvisno kaj in koga.
V glavnem da se moraš odločit iz danes na jutri, pojma nimam.