PHEV je brezzveze. Uporabiš ga, ker lahko doma polniš. Potem je pa že boljše BEV. TDI pa samo za norce, ki na dan preživijo ure in ure za volanom, drugače te čaka AdBlue in DPF »zabava«. Navaden 1.5 eTSI gre 222km/h. Poraba pod 6 litri na 100km.Po možnosti klasika 2.0 tdi. Plugini 1,5 tsi niso sicer kot Austral, ampak saj veš… hibrid se kupi edino toyota.
Pri eTSI imaš tudi zabavo z baterijo po izteku garancije. DPF je treba skurit, jasno. Za AdBlue pa je tudi fino uporabljat dodatek proti kristalizaciji in se vsaj malo ogneš tem problemom. Omenjen avto pa tako ni primeren za mestno drklanje. Seveda pa obstaja možnost problemov za te zadeve, se zavedam.PHEV je brezzveze. Uporabiš ga, ker lahko doma polniš. Potem je pa že boljše BEV. TDI pa samo za norce, ki na dan preživijo ure in ure za volanom, drugače te čaka AdBlue in DPF »zabava«. Navaden 1.5 eTSI gre 222km/h. Poraba pod 6 litri na 100km.
Za kupit kot naložbo torej.Kam so šle cene. Pred leti bi točno takega dobil za 20 - 25k.
Jup, 996ke so konkretno ponorele. Res pa tudi, da so bile cene čisto na podnu. Carrero 2 si dobil tudi za 15 čukov.Kam so šle cene. Pred leti bi točno takega dobil za 20 - 25k.
Turboti so ze nekaj let 40+Kam so šle cene. Pred leti bi točno takega dobil za 20 - 25k.
Sem pogledal o čem teče beseda: 3.0, 367 KM, cena sitnica 48 kopa, spet sem se zapalil CLS 450 2022... takih avtov več ne bo....