Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Saj pravim, da se ga enostavno ignorira.
Glede palice sem pa mislil, da takim z zlato žlico v riti, življenje velikokrat pokaže, da bi bilo bolje, če bi starši raje palico uporabili.
PHEV je brezzveze. Uporabiš ga, ker lahko doma polniš. Potem je pa že boljše BEV. TDI pa samo za norce, ki na dan preživijo ure in ure za volanom, drugače te čaka AdBlue in DPF »zabava«. Navaden 1.5 eTSI gre 222km/h. Poraba pod 6 litri na 100km.
PHEV je brezzveze. Uporabiš ga, ker lahko doma polniš. Potem je pa že boljše BEV. TDI pa samo za norce, ki na dan preživijo ure in ure za volanom, drugače te čaka AdBlue in DPF »zabava«. Navaden 1.5 eTSI gre 222km/h. Poraba pod 6 litri na 100km.
Pri eTSI imaš tudi zabavo z baterijo po izteku garancije. DPF je treba skurit, jasno. Za AdBlue pa je tudi fino uporabljat dodatek proti kristalizaciji in se vsaj malo ogneš tem problemom. Omenjen avto pa tako ni primeren za mestno drklanje. Seveda pa obstaja možnost problemov za te zadeve, se zavedam.
Eh, baterija pod sedežem je le 2 čuka.
DPF, Adblue, turbina, injektorji te pa si na 10 čukov, pa še blinknil nisi.
Pa eTSI nima turbine, injektorjev, itd.
Tak da samo EV je rešitev.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.