Ali lahko zaspite z glasbo?

Telefunken

Fizikalc
23. jul 2007
Mogoče sem se napačno izrazil, prav imaš da nima limfa nobene veze z možgani, tistega dela ki opisuje prav to tvorbo melatonina ipd. pa žal trenutno ne najdem oz. se mi ne da iskati.
Ne študiram naravoslovja
cheer.gif
lahko pa ti navedem vir informacij; Predmet je Človeški viri, pisec knjige pa I. Ostan.

kajn

Guru
5. okt 2007
Iskajoč brata
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Najlažje zaspim v nedeljo popoldne ob zvokih Formule 1.

Isto jest. Pogledas štart pa ene 3 kroge, pal zaspiš in se napol zbudiš ka Ališič niki tul za brezveze. Mal prprem očke, pogledam proti TV-ju, neč pametnega, pa zaspim nazaj
smile-1.gif

ON: zadnje čase zaspim ob TV-ju. Uštimam da se mi ugasne in me zmanjka v 10 min.

Luchka

Pripravnik
6. dec 2007
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Najlažje zaspim v nedeljo popoldne ob zvokih Formule 1.

tukaj jaz pogrešam miheliča. še ob tako atraktivnem prehitevanju me je uspaval.
redface-1.gif

Don_Corleone

THE GODfather
3. sep 2007
Light dependence

Production of melatonin by the pineal gland is inhibited by light and permitted by darkness. For this reason melatonin has been called "the hormone of darkness" and its onset each evening is called the Dim-Light Melatonin Onset (DLMO). Secretion of melatonin, and its level in the blood, peaks in the middle of the night, and gradually falls during the second half of the night, with normal variations in timing according to an individual's chronotype.

Until recent history, humans in temperate climates were exposed to up to 18 hours of darkness in the winter. In the modern world, artificial lighting reduces this to typically eight hours or less per day all year round. Even low light levels inhibit melatonin production to some extent, but over-illumination can create significant reduction in melatonin production. Since it is principally blue light that suppresses melatonin,[19] wearing glasses that block blue light [20] in the hours before bedtime may avoid melatonin loss. Use of blue-blocking goggles the last hours before bedtime has also been advised for people who need to adjust to an earlier bedtime, as melatonin promotes sleepiness.

Reduced melatonin production has been proposed as a likely factor in the significantly higher cancer rates in night workers,[21] and the effect of modern lighting practice on endogenous melatonin has been proposed as a contributory factor to the larger overall incidence of some cancers in the developed world.[22] As inadequate as blood concentrations may be in brightly lit environments, some scientists now believe that a person's overnight output of melatonin can be further jeopardized each time he or she interrupts his or her sleep and turns on a bright light (suggesting that using a less-bright nightlight would be safer). Others suggest that such short exposures do no harm.[23]

karantanka

alterka & vizitka 2007
19. jul 2007
Notranjska
www.mojaknjiga.si
Jaz pa skor moram imet neki prižgano sam ne preveč naglas. Ponavadi je to televizija. Mi je pa že uspelo zaspati v kinu, na vajah enga benda, motorju ... Ko me noč pokliče je tako kot da bi me nekdo ustrelil. Zaspim v minuti.

satisfaction

Zelenc'
15. dec 2007
jst tud ne morm zaspat če ni tišine, če poslušam muziko postanem sam še bolj budna
za tiste ki jih pa zelo moti kakšen koli hrup pa zelo priporočam čepke
zmaga.gif