Ali je Renault 1.6 dci 130 KM v redu motor?

B81

22. jul 2007
34.514
8.959
113
Renault 1.6 dCi 130 R9M Engine Problems and Reliability
The Renault 1.6DCI 130 R9M engine has no problems reported at all. There are no DPF problems; the exhaust manifold employs the latest technology to run cleanly and keep its DPF filter clear.

V C-jeke jih dajejo, potem že ni kak šrot.

http://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=51
 

B81

22. jul 2007
34.514
8.959
113
Mi v scenicu nismo.imeli nic pri 100000, pa se edc menjalnik je imel...
 

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
866
2
18
Imam Scenic 1.6 dci, 130 KM, letnik 2016, se pravi Scenic III.
Motor je močen, potegne dobro, edino v nizkih vrtljajih pač ni živahen. Pri speljevanju rad crkne, če ga nisi vajen.
Dobro vleče, potovalna hitrost je lahko visoka, ... se pozna, da ima 320 Nm navora.
V treh letih sem naredil z njim 90 000 km.
LAhko rečem, da je to Renault, pri 19 800 je šla turbina, pa so seveda na servisu rekli, da sem jaz prvi primer pri njih :)
Glede na to, da sem prvi servis naredil na 5000 km, pa da raje pustim, da motor teče, kot da bi ga ugasnil, ne pritiskam mrzlega, pa ne ugašam vročega, ... Delam z njim, kot da je moj :), pa je crknila turbina. Ok, v garanciji, tko da ni panike.
Ampak start/stop - enkrat na pol leta pozabim izklopit sistem, ko vžgem avto, drugače ga ne uporabljam, pa mi je sedaj v avtu 3 akumulator, seveda v garanciji, tako da ne vem ali je težava v no name renaultovih akumulatorjih, ali kje drugje.
Kartica za odklepanje in zagon je ZAKON, je pa res, da baterija zdrži cca 1 leto. Imam tako, da je ni potrebno vtakniti v režo.
Poraba pohvalno nizka, v letu 2018 je bila 6,04 l/100 km, letos 5,77 l/100 km. To je vožnja po omejitvah. Tako da je poraba res dobra.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.253
5.820
113
lahko je bil pač primerek turbine s tovarniškim defektom, določen % bo vedno tak. turbin pa pač ne izdeluje renault.

za 1.6 dci drugače ni slišat o nobenih posebnih problemih
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.929
113
najrajš na babi
Je že v prodaji ta 1.7 dci. Ko sem svojega na servis pelal prejšnji teden sem v salonu gledal scenic 1.7 dci 120 KM. Luštno vozilo.

Gor je nekdo napisal o 3 akumulatorju. V meganu imam prvo vradnjo flumen. 4 leta in 82k km, pa še ni videt popuščanja. Prejšnji megane isto flumen, zdržal 7,5 let in je šel skupaj z avtom k novemu lastniku. Pravzaprav pri renojih še nisem aku menjal nikoli. Lastil sem si nove avte med 5-7 let. Tak da zadovoljen. Kaj so pa v tistega scenica stiščali pa ne vem. Zadnje 3 renoje kar se spomnim je bila prva vgradnja flumen in so držali 5+ let
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Imam Scenic 1.6 dci, 130 KM, letnik 2016, se pravi Scenic III.
Motor je močen, potegne dobro, edino v nizkih vrtljajih pač ni živahen. Pri speljevanju rad crkne, če ga nisi vajen.
Dobro vleče, potovalna hitrost je lahko visoka, ... se pozna, da ima 320 Nm navora.
V treh letih sem naredil z njim 90 000 km.
LAhko rečem, da je to Renault, pri 19 800 je šla turbina, pa so seveda na servisu rekli, da sem jaz prvi primer pri njih :)
Glede na to, da sem prvi servis naredil na 5000 km, pa da raje pustim, da motor teče, kot da bi ga ugasnil, ne pritiskam mrzlega, pa ne ugašam vročega, ... Delam z njim, kot da je moj :), pa je crknila turbina. Ok, v garanciji, tko da ni panike.
Ampak start/stop - enkrat na pol leta pozabim izklopit sistem, ko vžgem avto, drugače ga ne uporabljam, pa mi je sedaj v avtu 3 akumulator, seveda v garanciji, tako da ne vem ali je težava v no name renaultovih akumulatorjih, ali kje drugje.
Kartica za odklepanje in zagon je ZAKON, je pa res, da baterija zdrži cca 1 leto. Imam tako, da je ni potrebno vtakniti v režo.
Poraba pohvalno nizka, v letu 2018 je bila 6,04 l/100 km, letos 5,77 l/100 km. To je vožnja po omejitvah. Tako da je poraba res dobra.

Isti avto (sicer grand), 1.6 16v bencinar letnik 2009. Pri 140k kilometrih PRVI akumulator, ki je že presegel starost 10 let. Ekologija (start-stop) rules. :) Poraba je seveda pri bencinarju 2 do 2,5 litra več.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.115
2.464
113
Imamo Megana 1.5 dci 110. Razen tega, da sem pri 134.000 km ob velikem servisu menjal še izrabljene ojnične ležaje in pa menjava končnika pri prednjem desnem kolesu (kvalitetne slovenske ceste) ni bilo še popolnoma nobenih težav.

Avto je star 7 let. Mi je pa zadnjič pri montaži kljuke, ko so bila odprta vrata 2 uri izpraznilo akumulator, da sploh obrnil ni. Smo ga potem vžgali z drugim in gre dalje ampak se že vidi, da gre akumulator h koncu. Drugače še zmeraj vžge takoj.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ta generacija (megane 3 in scenic 3) je bila verjetno najkvalitetnejša, 4. je glede na mnenja mnogih uporabnikov precejšen klump, tako kakovost izdelave (spoji), kakor tudi bencinarji (1.2 T redki presežejo 100k kilometrov s prvim motorjem, pojavili so se sicer že v 3. gen na polovici dobe), glede novih dizlov 1.7 in 1,33 benz pa se bo šele z leti pokazalo...
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.122
867
113
Kako pa je z 1.5 dci 110 in 95 km? Zanisljiv?

Ce mene vprasas, zelo. Imam (no zdaj ga moja drajsa) Scenica II 2005 (november) letnik s 1.5 dCi 105 konjskim motorjem in lahko samo prehvalim. Ravno vceraj bil pri majstru (menjava olja pa se neka tesnila / gumice tam pri oljnem filtru je zamenjal ker so bla trda in je olje mezelo ven. Avto ima narejenih 314760 km brez kakih hudih posegov. Turbina se prva, servisi redni in to je to. Ok, zdaj seveda ze malo olje papa samo ga kar nocem prodat ker ga poznam v nulo. Upam se na kakih 10K km in to je to. To pomeni 2-3 leti glede na to koliko moja prevozi. Skratka, motor je zakon. Poraba dokler sem jaz vozil 5.5, zdaj 6.3.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.122
867
113
Lezaje? Mislim, da mi je menjal pri drugi menjavi jermena (pri 240K km).

Me prav zanima kako bo Toyota delala (ce jo bom sploj imel toliko casa).
 
  • Všeč mi je
Reactions: map

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Nam so rekli ne na pooblaščencu, da pa če želimo bodo menjali. Kmalu bo star 5 let, 145.000 km in že služi drugemu.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Da, vsekakor menjat pri 150k. Moj exexex scenic 2007 106 je pri 155k zaribal na ojničnih, prva lastnica, servisi delani na 30k (zaribal je njej, ne meni). Sploh če je bilo olje menjano na 30k km in avto ni bil vožen predvsem na relacije. Ojnične ležaje naj bi izboljšali pri 110 verziji (scenic, megane 3 in 4), a zaradi 150 EUR stroška z menjavo vred pri 150k kilometrih tej "naj bi" informaciji ne bi zaupal.