A se evropski proizvajalci vračajo?

luka51

Guru
16. avg 2007
15.171
6.483
113
lažje se skotali preko lukn na cesti večji premer, torej manjši upor in več miligramov prisparanoh izpustov. To da je dražja nima veze.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Jabe

Guru
1. okt 2007
15.397
7.797
113
vračajo se ssamo na papirju in videih... ko enkrat nek x3 in glc staneta med 60 in 100 jurji...kaj bo z X5 in večjimi, 200k€?
in potem t cross electric bolje opremljen med 35 in 40... nore gobe.

in da je hec še večji, kitajc ne spušča cen, prodajal bo pač 1 do 2kilo pod nemško konjenico. Tako da, gotofo vse skup. oziorma, ostanejo nam clioti opipani.

Point je dol z mentaliteto, da ima vsaka bajta avto. Kaj sele 3... Javni prevoz. Konec koncev lahko tudi robotki... najeti... Kjer glih ni metroja. Gre preko navidezne bitke ice vs ev.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.679
7.973
113
pri taščici
lažje se skotali preko lukn na cesti večji premer, torej manjši upor in več miligramov prisparanoh izpustov. To da je dražja nima veze.
Hmmm
Ne vem ce glih drzi, vsaj tole o izpustih. Znano je da pri tesli vsaka " vecja pnevmatika prinesejo cca 10% visjo porabo.
V cem je fora, me ne vprasat.
Ce bi tvoja teditev drzala, potem bi vecja pnevmatika pomenila manjso porabo. Pa jo ne.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
15.171
6.483
113
Tudi teža naredi razliko. Sploh pri pospeševanju. Ampak večji obseg ima še vedno manjši kotalni upor. Fizika…
1757339992553.png
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.988
1.457
113
Titograd
Ni problem v dizajnu, problem je v zanesljivosti, problem je v uporabljenih materialiah v izdelavi kabine, grd avto še nekako požreš da pa avto brez večje okvare ne obrne 100.000km pa pač v letu 25 ne, sploh, če ti za reciklirano plastiko in poliester in cel liter motorne prostornine zaračunajo 3x več kot leta 2014,ko so bili materiali v notranjosti veliko boljši, motorji zanesljivejsi, odzivnejsi
Tudi vzdrževanje je problem.... že lani sem pisal o ceni prvega servisa pri Kamiqu 1,0 tsi, ki je bil pri porscheju 305€ (sicer pri kaass ptuj veliko normalnejših 180), ko sem pa dobil letošnji predračun pa sem se moral usesti.... olje, filter, dodatno čiščenje bobnastih zavor zadaj, zavorna tekočina ter protipelodni filter... sedi, piši 600€!!

Mala qrčeva jajca! Čakam znova ponudbo Kaass, upam da bo kaj manj...
 

mtl

Guru
19. jul 2007
10.998
670
113
Kras
www.mtl.si
Kot si že sam ugotovil je to bolj problem cenovne politike posameznih servisov. Sem tudi sam presenečen, kakšne cene mirno plačujejo stranke za osnovne servise.
Kakšno leto nazaj je brat tudi dobil zelo zanimivo ceno za velik servis na 2.0TDI :). No, naredil ga je pa potem za tretjino cene.
Javi, koliko bo cena na Ptuju.