A-klasa, DS5 ali Mazda 3 - katerega?

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
1
36
Padca cen nihče ne zanika. Debata se je začela s količino popusta na novo vozilo.

Tukaj je tako, da nekateri avtomobili po enem letu dosegajo višji odstotek kataloške cene, kot drugi v salonu. Dovolj razumljivo?
 

SeriousSam

Pripravnik
2. jun 2009
839
3
18
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Cena pade 20% v prvem letu (tudi Eurotax pravi tako), drugo pa je kako si to predstavljajo lastniki določenih znamk in kako posledično cenijo svoje überwagne.
Trg potem naredi svoje. Ne vem pa kaj imate toliko v želodcu francoska vozila. Brez njih bi bili japonska vozila še zmeraj na nivoju rikš, kar se tiče napredne tehnologije.
Over and out.
hysterical-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Roberto; toliko neumnosti, kot si jih pa ti v tej temi naklepal, jih pa že dolgo nisi...Predlagam, da se malo umiriš, bo jutri bolje.
Edino če bi na vsak način rad novo titulo, nekaj v smislu, Renolček.
smile-1.gif
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Fatje - ni mi žal, da sem se odločil za Mazdo 3
zmaga.gif


Uživam v vsakem kilometru vožnje in ob vsej tej tehnologiji
cool-1.gif


Povprečna poraba je 5.3 L/100km (mestna vožnja 5.5L/100km, relacijska pa tudi do 4.9L/100km):




Edine 3 zadeve, ki me motijo so:
- da nima welcome light (ko ponoči z daljincem odklenem avto, da bi se LED ali celo Xenon luči prižgale - sedaj je tema, dokler ne prižgem avta)
- da nima coming home light (ko ponoči ugasnem avto se luči takoj ugasnejo - lahko bi gorele vsaj še 1 minuto)
- da ima zelo majhno rezervo za gorivo (lučka za rezervo zasveti šele takrat, ko je na voljo le še za 50 kilometrov poti)

Drugače pa je res ŠPICA avto!

Sem preveril pri Mazdi (na 3 servisih) in prvi 2 funkciji se ne moreta aktivirat, saj Mazda tega na temu modelu ne omogoča. Ali se lahko zadeva uredi kako drugače?
evil.gif
Morda s kakim custom "modulom" pri kakšnem avtoelektričarju?


Hvala za vaše predloge glede izbire vozila
wink-1.gif
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
2.2 Diezel 150km (110kW)
wink-1.gif


Stroški rednih servisov (na vsakih 20.000 km) znašajo 120 EUR. Strošek velikega servisa (pri 140.000 km) okoli 300 - 350 EUR.

Nima jermena (ima verigo) in se pri velikem servisu menja tudi olje v menjalniku - zato je dražji servis.

Ni mi pa povsem jasno, zakaj se pri ročnem menjalniku pri 140.000 km menja olje v menjalniku (do zdej še nisem tega delal)
sprasujem se.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
KSZ Mene pri takih agregatih moti samo nadomestilo za uporabo cest... Tolk pazite koliko žre (se včasih dajete v zobe zaradi nekaj deci), tule pa gre takoj za tank goriva dnarja v brezveze...
Drugače pa lep avto, naj ti skuži.
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Ja se strinjam, ampak na to, koliko bom dal za nadomestilo za cestnine, žal ne morem vplivat. To je cena, ki jo moram plačat, če želim imeti tak avto, s tako opremo, za ta denar itd....ceno tega stroška določajo (žal) drugi.

Koliko goriva porabim pa lahko načeloma odločam sam
smile-1.gif
(več ali manj).

Hvala!
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
1
36
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
KSZ Mene pri takih agregatih moti samo nadomestilo za uporabo cest... Tolk pazite koliko žre (se včasih dajete v zobe zaradi nekaj deci), tule pa gre takoj za tank goriva dnarja v brezveze...
Drugače pa lep avto, naj ti skuži.

Do 2.5 niso kake hude številke, je pa res za skoraj tank razlike:
Citat:
Prostornina motorja Cena (v EUR)
Do vključno 1350 ccm 62,00
Nad 1350 do vključno 1800 ccm 96,00
Nad 1800 do vključno 2500 ccm 153,00
Nad 2500 do vključno 3000 ccm 282,00
Nad 3000 do vključno 4000 ccm 452,00
Nad 4000 ccm 565,00

In ni res, da gre ta denar "v brezveze"! Ne, takoj se ga vrže v slovenske železnice
evil.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Ni drago upoštevaje, da je startni motor 150 konjski.
Je pa feler, da za Mazdo3 niso naredili kakšnega manjšega dizelskega mlinčka, recimo 1.6 z 100 konji bi bil čisto super.

150 konjski velik dizel pač prinaša drag motor, pa še kakega jurja več pri DMV zaradi višjih emisij CO2. Pa smo pri cenah nad 20k EUR.

Je pa zato dobro za razmislit o bencinarju. Vstopna bencinska Mazda stane manj kot 14 jurjev, 6 jurjev EUR pa pri dizlu prineseš noter šele nekje po 200.000 km. Večina slovencev 200 k km z avtom ne vidi nikoli.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Prineseš noter, ČE ne menjaš turbine, šob, DPF, DMF, itd. To pa je žal malo verjetno.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
..in vztrajnik. Vsi ti deli so pa pri mazdah med najdražjimi. Šobe...jurja, vztrajnik s sklopko spet jurja...
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Prineseš noter, ČE ne menjaš turbine, šob, DPF, DMF, itd. To pa je žal malo verjetno.

Ja v 200 k km - razlika v ceni več kot 6 jurjev. Če pa kaj od tega crkne, pa ne prineseš noter NIKOLI.

Kot sem napisal, Mazdi3 manjka cenovno ugodna varijanta dizla. Sedaj je minimum 150 konjska zadeva, kot da gre za dirkalnik in ne za normalen družinski avto. Kot da folk rabi ne vem koliko konjev. Tudi 75 konjev bi bilo za umirjene voznike več kot dovolj.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.929
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Prineseš noter, ČE ne menjaš turbine, šob, DPF, DMF, itd. To pa je žal malo verjetno.

Ja v 200 k km - razlika v ceni več kot 6 jurjev. Če pa kaj od tega crkne, pa ne prineseš noter NIKOLI.

Kot sem napisal, Mazdi3 manjka cenovno ugodna varijanta dizla. Sedaj je minimum 150 konjska zadeva, kot da gre za dirkalnik in ne za normalen družinski avto. Kot da folk rabi ne vem koliko konjev. Tudi 75 konjev bi bilo za umirjene voznike več kot dovolj.

Bolje rečeno razlike je 4 jurje. Dizel se začne šele z challange opremo za 20.290 EUR, 1.5 bencinc challenge pa 16.290 EUR. Se pa strinjam, da je za normalno uporabo 100 KM dovolj. Baje da ta 1.5 tudi porabe nima ogromne okoli 6 litrov povprečju.
 
Nazadnje urejeno: