28 letna studentka na preverjeno

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
ljudje sm postali "komot" začelo se nam je izredno muditi... zato je avtobus nesprejemljiv. včasih pač ljudem ni bil problem čakat par minutk na bus... zdaj pač ne...


dejstvo pa je, da zaposlen lažje najdeđ službo kot nezaposlen. zato ti mora biti interes nekje začet delat... potem pa naprej... ampak eni pač mislijo, da če so pa doštudiratl da je pa to to. on pa ne bo več nč delu. in taki znajo zelo podcenjevat ljudi. kao "kaj bo on nešolan bizgec govoru" no potem mu pa pride "nešolan bizgec" zamenjat pipo pa zaračuna 200€ je pa jok in stok
wink-1.gif

Ljudje imajo vec obveznosti... Tempo zivljenja se je spremenil. Vcasih je bilo normalno da si sel 20-30km pes... Danes je pa vse tempirano. Delodajalci izkoriscajo "bolje karkoli" za izsiljevanje delavcev. Ja, v teoriji je to res.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.564
8.913
113
Dokler bo država sama izplačevala manj kot minimalca se itak ne bo nič spremenilo. Moja je zamenjala že 3 službe v zadnjih 10 letih, ja ravno v tahujši krizi saj je po vsaki porodniški ostala brez in se je vsakič po sicer intenzivnem iskanju služba našla. Važne so izkušnje. Tudi sedaj precej redno hodi po razgovorih, ker hoče zamenjat, jih pa mede, ko jo zberejo in potem ona po odličnih novicah z njihove strani postavi kak pogoj....kar zatrokirajo, ker tega niso vajeni. In potem čez 14 dni nov razpis za isto delovno mesto.

Kar se tiče pa prevozov. Zna bit kruto, samo tale zgodba z BTCjem in Revozovo nočno je pa pač bosa. Doma izkušenj ne bo, v Revozu bi pa bile in bi blo naslednjič lažje.
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Dokler bo država sama izplačevala manj kot minimalca se itak ne bo nič spremenilo. Moja je zamenjala že 3 službe v zadnjih 10 letih, ja ravno v tahujši krizi saj je po vsaki porodniški ostala brez in se je vsakič po sicer intenzivnem iskanju služba našla. Važne so izkušnje. Tudi sedaj precej redno hodi po razgovorih, ker hoče zamenjat, jih pa mede, ko jo zberejo in potem ona po odličnih novicah z njihove strani postavi kak pogoj....kar zatrokirajo, ker tega niso vajeni. In potem čez 14 dni nov razpis za isto delovno mesto.

Kar se tiče pa prevozov. Zna bit kruto, samo tale zgodba z BTCjem in Revozovo nočno je pa pač bosa. Doma izkušenj ne bo, v Revozu bi pa bile in bi blo naslednjič lažje.

Ravno zaradi teh "izkusenj" delo zgublja ceno. Ljudje pristanejo na (skoraj) karkoli in delodajalci to izkoriscajo. V prihodnosti bo dober del zaposlenih tudi na sociali.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.187
2.420
113
v lokalni ostariji
saj po eni strani ima eazy prav... ampak dejstvo je, da je cela naša družba nekako takole naštelana:
- delaš za minimalca
- mal pofušaš doma
- plačaš fušarjem da ti delajo okol bajte
in posledično sploh ni tolk mala plača knede...

drugače pa, nategun ki ne plačuje okoli je "glavna" zvezda lokalne kafane... "sej je drgač ful dober"... a res? ni plačal del ki jih je naročil in tebi je ful dober...
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.324
944
113
Titograd
Še bolje...... polna socialka, plus da si rezervna sestava vojske 160 €, pa si na 450 € in nisi naredil nič, pa malo pofušaš kaj, ko ti paše. Zakaj zavraga bi potem delal za minimalca?
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.564
8.913
113
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Dokler bo država sama izplačevala manj kot minimalca se itak ne bo nič spremenilo. Moja je zamenjala že 3 službe v zadnjih 10 letih, ja ravno v tahujši krizi saj je po vsaki porodniški ostala brez in se je vsakič po sicer intenzivnem iskanju služba našla. Važne so izkušnje. Tudi sedaj precej redno hodi po razgovorih, ker hoče zamenjat, jih pa mede, ko jo zberejo in potem ona po odličnih novicah z njihove strani postavi kak pogoj....kar zatrokirajo, ker tega niso vajeni. In potem čez 14 dni nov razpis za isto delovno mesto.

Kar se tiče pa prevozov. Zna bit kruto, samo tale zgodba z BTCjem in Revozovo nočno je pa pač bosa. Doma izkušenj ne bo, v Revozu bi pa bile in bi blo naslednjič lažje.

Ravno zaradi teh "izkusenj" delo zgublja ceno. Ljudje pristanejo na (skoraj) karkoli in delodajalci to izkoriscajo. V prihodnosti bo dober del zaposlenih tudi na sociali.

Ma se obrača, sicer počas, sam se.
 

godfather

Fizikalc
8. nov 2007
491
64
28
širne planjave Dolenjske
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
in taki znajo zelo podcenjevat ljudi. kao "kaj bo on nešolan bizgec govoru" no potem mu pa pride "nešolan bizgec" zamenjat pipo pa zaračuna 200€ je pa jok in stok
wink-1.gif

To pa še kako drži trditev.
wink-1.gif

Mu tiho plača, potem pa okrog pametuje kolk mu je računal un nešolanc (vodovodar)....a hebat ga
cool-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

mcn

Majstr
3. sep 2007
1.819
204
63
Slovenija
Citat:
Uporabnik Viper_XxL pravi:
Še bolje...... polna socialka, plus da si rezervna sestava vojske 160 €, pa si na 450 € in nisi naredil nič, pa malo pofušaš kaj, ko ti paše. Zakaj zavraga bi potem delal za minimalca?

Problem te logike je v tem, da je izjemno sebična. Ker tisti ki tako razmišlja, gladko pozablja, da moram jaz in ostali zaposleni zanj delat. Pa za njegovo zdravstvo in vse ostalo. Država smo žal vsi mi, z vsemi prednostmi in slabostmi.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.187
2.420
113
v lokalni ostariji
mcn taka logika je v 99%... potem pa še razni šiptarji zrušijo trg s dumping ceno (no, pri dumpingu tudi čistokrbvni slovenčki niso imuni) in imamo zjeban sistem...

vse skupaj je samo nategovanje, jebanje...
 

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.012
113
Kočevska
@ksz

Pa še nekaj o potnih stroških. Firme, tudi dobre, jih enostavno ne želijo plačevati in zato ne zaposlujejo ljudi, ki nimajo bivališča v kraju delovnega mesta.
Banka v Ljubljani razpiše delovno mesto. Od prijavljenih avtomatsko izločijo tiste, ki niso iz Ljubljane.
Znanka, diplomirana inženirka, stanujoč na Vrhniki, je iskala službo v Krki. Dobila bi jo pod pogojem, da se preseli v Novo mesto.

Tako da modrovanja, da se ljudje nočejo voziti nekaj deset kilometrov v službo, odpadejo.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
14.739
6.347
113
Moja znanka se je pred 14 dnevi zaposlila v krki, zivi v Ljubljani. Nihce od nje ni zahteval da se preseli v NM. Prav tako en drug znanec - zivi v LJ, dela v krki v NM. Ampak ona se je zaposlila 14 dni nazaj in nihce ni zahteval da se preseli.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.187
2.420
113
v lokalni ostariji
tudi moj znanec dela v krki pa živi v lj...

ampak najbrž najini znanci (ki domnevam da niso isti) niso ravno delavci za trakom.

težava prevoza ni toliko v teh stroških kot v zmanjšani efiktivnosti delavca... roko na srce, vožnja vsak dan 2 uri te pač malo bolj zmatra kot vožnja 5 minut...

je pa res, da podjetja vsaj delavski kader iščejo blizu delovnega mesta...ker če se skupaj vozi več ljudi (sploh če niso glih skupaj za trakom) pride do problema tudi pri podaljševanju itd itd...
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.373
155
63
Soseda dela v Krki. Nihče ji ni omenil da bi se mogla kam preselit. Živi v Ljubljani.

Zjutraj ko grem na šiht vidim, kako se jih 5 napoka na dvorišču v avto in se skupaj peljejo v Krko. Noben od njih se ne seli v NM.

Od kod se pripeljejo na Vič sicer ne vem, predvidevam pa, da se ne iz Grosupljega.

Mogoče se kakšen iz Trbovelj.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.302
2.404
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik eazy pravi:

Ravno zaradi teh "izkusenj" delo zgublja ceno. Ljudje pristanejo na (skoraj) karkoli in delodajalci to izkoriscajo. V prihodnosti bo dober del zaposlenih tudi na sociali.

Glavna težava je da delodajalci le "izkoriščajo", kar je v zakonu zapisano.

Kruto je, da je ZUJF najbolj udaril delavce same. Namen ZUJFa je bil narediti "red" v JS - asi, ki so ga sprejeli so pa pozabili, da so potni stroški in malica bili (in so deloma) tudi sedaj ena vrsta socialnega korektiva.

Pravi pristop (zaenkrat samo glede na prevoz in prehrano):
1. prepovedati možnost uveljavljanja posebne davčne olajšave na mesečni ravni - v poštev pride samo ob letnem poračunu
2. povečati splošno olajšavo za ca. 1.500 EUR / letno
3. ukiniti obveze delodajalca plačevanja potnih stroškov - le-te zaposlenim "vračati" preko davčnih olajšav (problem bi/bo nastal, ker v proračunu ni denarja - ampak tudi to bi se dalo urediti z primerno dodatno davčno obremenitvijo "dela")

Odpade vse mučkanje s 60% stroškov javnega prevoza, prepira zakaj eno dobijo 6,5 EUR za malico - drugi pa "pomije" v menzi.

Ampak to je žal previsoka matematika.

Pa še nekaj - kdor pričakuje, da bodo delodajalci sami reševali demografske težave Slovenije - in to težave, ki jih je prejšnji sistem, podpiral se krepko moti.
Sam sem upal, da se bodo določene težave uredile v 2-3 generacijah ali se vsaj pričele reševati. Žalostno je, da se očitno še sedaj - 25 let po "spremembi" o rešitvah sploh še ne govori, ampak se samo "gasi" z več ali manj enakimi prijemi, kot za časa Tita.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
ksz...

Saj ne vem kaj je poanta tega pregovarjanja? Da ni služb? Ali da službe so, ni pa dobrih služb? Za preživet (včasih res komaj) se najde, za kaj več je pa treba nekaj več časa (in volje).

Glede teh prevozov pa včasih ni druge možnosti. Ne moremo vsi živeti v Ljubljani (bohnedej), okoli je pa situacija kakršna pač je. Že na Vrhniki je recimo bolj tako-tako (IUV in Liko sta propadla, prišel je sicer Silico, a kaj posebej pametnega ni, razen če si "privatnik" ali kje v državni službi). In se gre v ljubljano, pa naj hočeš ali nočeš. Poznam sicer tudi pacijente, ki so prej delali v IUV in že ob 14:15 doma jedli kosilo, ko je šla firma "cugrunt", so pa šli raje na zavod kot da bi se vozili v Ljubljano (grda resnica tega je seveda da gre v veliko primerih za razne fušarje, ki so hodili v službo počivat, delali so pa popoldne).

Izbira o vožnji 50+ km seveda ni tako lahka. Sodelavec je recimo iz Prebolda (blizu Vranskega). Službe iz njegovega področja tam ni (morda bi se kaj našlo v Celju ali Velenju) i je šel delat v Ljubljano. Probal se je celo preselit v Ljubljano, a je šel raje nazaj, ker je rekel da ne prenese ljubljanske južnjaško blokarske scene (z raznimi gajbicami in narodnjaki ob šestih zjutraj). Za isti denar kot je tukaj prodal enoinpol sobno stanovanje si je gor kupil 3 sobno v večstanovanjski hiši z dvema parkingoma v zeleni okolici. Vsak dan je pač na cesti uro in pol, a po njegovih besadah živi lepše kot prej v Ljubljani.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.324
944
113
Titograd
Citat:
Uporabnik mcn pravi:
Citat:
Uporabnik Viper_XxL pravi:
Še bolje...... polna socialka, plus da si rezervna sestava vojske 160 €, pa si na 450 € in nisi naredil nič, pa malo pofušaš kaj, ko ti paše. Zakaj zavraga bi potem delal za minimalca?

Problem te logike je v tem, da je izjemno sebična. Ker tisti ki tako razmišlja, gladko pozablja, da moram jaz in ostali zaposleni zanj delat. Pa za njegovo zdravstvo in vse ostalo. Država smo žal vsi mi, z vsemi prednostmi in slabostmi.

Seveda se strinjam, ampak pač vem kako deluje ta logika in zakaj v špara robo premetavat vse dni v tednu za minimalca ne bo šel noben. Njih sem dal samo za primer, ker vem da iščejo in iščejo.... ni potrebno ravno dosti brainstorminga, da ugotoviš zakaj
wink-1.gif
malo denarja, malo muzike...
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Zgleda, da tisti ki modrujete lahkotnosti voznje 50km in stroski bolj nimate pojma. Slisi se super ja, realnost pa pac ni taksna. Se pa strinjam, da je treba potrpet, vsaj na zacetku, ceprav bodmo realni.... Za minimalca trpet naduvanga sefa, po moznosti 3izmensko delo, vikende, in od tiste revscine se stroske avta odbijes, saj ti ne ostane za nove gate, pa hrana je sam tista ta poceni. Da bi pa se mal zivel rad, je pa itak science fiction. In potem bodi motiviran vsak dan in se trudi... Za kaj? Brezperspektivnost? Kapitalisti izkoriscajo. Pa vsi nimamo idealnih javnih prometnih povezav, da bi se po 5min hoje usedel na bus, vlak in za 3 evre izstopil 5min do sluzbe. Ce bi se hajkal z javnimi sredstvi, pes naokoli, bi rabil 4-5urna dan, da bi lahko hodil v sluzbo.
 
Nazadnje urejeno:

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.324
944
113
Titograd
Normalno da se za minimalca neboš vozil 50 km vstran, računica se enostavno ne izide. Kvečjemu če je možnost vožnje s primestnim avtobusom ali pa peš in kolo. Če se že voziš 50 km vstran, je čisto vseeno če še jih dodaš cca. 20 in takoj čez mejo delaš za avstrijca za normalen denar. Čeprav tudi tam stvari (več) niso rožnate.

Se pa moški lažje znajdemo, nekega fizičarjenja je precej, tu ženske izvisijo.....