Ne bo tak keš, ali pa se bo zaviralo prodajo kot pri etronu.
Nehal sem brat, ko si napisal da je infotaiment češki... Vidim da kupcev Tesle vseeno nebo zmanjkalo...EQC je bil (bo)poslan na tržišče prehitro, kar nekaj stvari je nedodelanih, kar se bo verjetno reševalo z update-i. Cena se bo začela nekje pri 70.000€, kar je malenkost manj od vstopnega model X v DE, vendar pa daleč "za pol cene X." Infotaiment je češki, z vidnimi prehodi med obema display-ema, predvsem pri naviju na desni strani je ogaben tisti par cm rob okrog in okrog. NAvi je tudi še work in progres...
Izgled je stvar okusa vsakega posameznika, meni je spredaj katastrofa, zadnje luči so neka kopija Prosche-ja, stranska linija je OK. Prtljažnik je bolj "meeeeh," "frunk"-a pa nima... Kakovost izdelave je Mercedesu primerna, čeprav je nekaj delov znotraj plastičnih in dajejo občutek cenenosti (recimo "grill" na vratih).
Glavni (levi) zaslon je bolj kot ne kopija analognih števcev, skupaj z opozorilnimi lučkami. Sorry, ampak zgleda ceneno. Desni display je pravzaprav infotaiment. Dokler brskaš po menijih, je OK, ker imajo vignette efekt in ne opaziš robov. Ko pa vključiš navi in kakšno kamero, pa je china look. 3 cm črni rob zgoraj in spodaj, še več ob straneh. Mercedes se je potrudil, da je dal celotnemu panelu izgled enega samega zaslona, a v resnici izgleda drugače in zelo grdo.Nehal sem brat, ko si napisal da je infotaiment češki... Vidim da kupcev Tesle vseeno nebo zmanjkalo...
Tudi sam mislim, da bodo tu nekje, morda še malenkost nižje. Pri realnih vožnjah praktično nikoli nismo uspeli doseči povprečja 20kWh/100km...To glede dosega bomo še videli, ker WLTP številke so tako, tako, bolj za šalo. Upam stavit, da doseg ne bo dosti odstopal Standard-range Model X. Oba imata namreč kapaciteto baterije okrog 80 kWh.
To glede dosega bomo še videli, ker WLTP številke so tako, tako, bolj za šalo. Upam stavit, da doseg ne bo dosti odstopal Standard-range Model X. Oba imata namreč kapaciteto baterije okrog 80 kWh.