2014 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Citat:
Uporabnik Najbolji pravi:
Kokrkol, Hamilton je vreden svojga dnarja :) Definitivno!

Aha, jest bi bil tut, če me un za mano ne sme prehitet....
rolleyes-1.gif
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Tale nico je krneke...

Kaj je krneke? Mehkejše gume, DRS, potem pa 3 kroge pred koncem iz boxov (tist kar ti mi ne slišmo, pa po vsej verjetnosti Lauda), da Hamiltona ne sme prehitet.



Jebeš Mercedes.....
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.183
882
113
:) Sej je probal pa ni slo... Drugje so se samo umikal pa gas spuscal v takih situacijah. Sam ja: letos bo res bv sezona...
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
Trde gume so se zelo podobno obnašale kot mehke, tukaj se je zlomlo. Drugača pa sta res vozila na mm. Jza sem čakal tist curv, da bo nekoga odneslo pa razlimalo. Drugače pa jaz, ena najboljših dirk (po dogajanju) v zadnjih 5 letih.
 

Rambo013

Majstr
30. jan 2010
1.769
363
83
Vipavska dolina
ksz
V zadnjih 10-15 letih je vsaka sezona samo še slabša. S temi pravili vsakič naradijo čisto nasprotje od tistega, kar naj bi ta šport predstavljal, to je "kraljica" avtošporta. Resda vedno bolj podobna tisti angleški, vsako leto bolj "revna"...

Začelo se je nekako s "prisiljenim" zaustavljanjem Ferarrija, čeprav sam nisem mnenja da so takrat imeli tako prednost pred ostalimi. Tudi RB v zadnjih letih čeprav večkrat "nepremagljiv" ni imel take prednosti. Če bo tkole šlo naprej potem pričakujem na določeni dirki, da bosta Mercedesa 2 kroga pred ostalimi. Žal s temi spremembami počnejo ravno nasprotno kot si narod želi in kot se od tega športa pričakuje. Vedno manj volje imam gledat, čeprav danes z izjemo prvih dveh je bilo vsaj malce zanimivo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.462
6.572
113
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Tale nico je krneke...

Kaj je krneke? Mehkejše gume, DRS, potem pa 3 kroge pred koncem iz boxov (tist kar ti mi ne slišmo, pa po vsej verjetnosti Lauda), da Hamiltona ne sme prehitet.



Jebeš Mercedes.....

Tisto je bil Paddy Love, ki se je javil. So tudi na sky ugotavljali, da je verjetno to bil moštveni ukaz, ker pač paddy ne da glasu od sebe, dokler to res nekaj ne pomeni. Ampak vseeno, lahko bi lojza stisnil že kaj prej, se je videlo, da je hitrejši v začetku dirke, pol pa so itak dali vsakega na drugo taktiko, katera je začuda, zajebala dirko nicotu. Več agresijo bi lahko pokazal, če bi bile vloge obratne sem ziher da bi lojza ga prehitel, ker je bolj agresiven, nico pa pač pusič.

Pa še zanimivost...maldonado je ene par bedarij naredil, med drugim katapultiral enega, da se je le-ta obračal za 360, pa dobi samo +5 kazni za kitajsko, rikkiardo pa je dobil +10. Pa ne, da bi imel kaj proti kazni rikkiardu, ampak maldonado bi moral dobiti veliko hujšo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.462
6.572
113
To je res ja, ampak če gledamo da je maldonado dobil 3 KT + 5 mest, rikiardo pa 0 KT + 10 mest, je nekako nelogično...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.488
9.211
113
Jap, zato pa bo rosberg težko prvak, razen če bo Lewis šel kaj ven ali pa imel tehnične težave. Drugače je težko. Rosbergu manjka ščepec agresije, kar jo imajo vsi pravi prvaki..Button in še kdo ne paše v to skupino.
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
124
Žal je videti, da bo letos podoben 'dolgčas', kakršen je bil v časih šumijevih serijskih zmag...

"Kako je na formuli?"
"Kakor vedno - oba mercedesa spredaj, potem pa ostali"
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.488
9.211
113
če se bosta kekca žgala, me nič ne moti in bo napeto.
Bolj je bil poprej problem ala, masse, irvina, webera, ki so pač bile druge ali celo tretje violine.
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
ksz

Dirka je bila po svoje zanimiva, največji dolgcajt je edino ta, da so ekipe z mercedesovimi motorji premočne, nekaj časa je bilo celo 2x Mercedes, 2 x Force India, 2 x Williams, 1 x McLaren.
Ferrari je pač tam, kjer je, RB ima dober avto s slabim motorjem, prav navdušuje me pa Riccardo, ki je pravo nasprotje Webbra.

Je pa bilo prav luštno imeti vklopljen zvok, ko je bil na progi varnostni avto. Je prav preglasil bolide F1.
 

slvn

Fizikalc
19. dec 2007
1.570
2
38
Citat:
Uporabnik Najbolji pravi:
Ne sme al ne more? Ce ne bi safety car uletu, niti blizu neb prsu...

Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Citat:
Uporabnik Najbolji pravi:
Kokrkol, Hamilton je vreden svojga dnarja :) Definitivno!

Aha, jest bi bil tut, če me un za mano ne sme prehitet....
rolleyes-1.gif

To imas pa prav. Namerno so mu spremenili taktiko tako, da ni imel moznosti. Prej oba skupaj nato pa njega pustijo 2 kroga dlje gor s slabimi gumami, ga ustavijo in mu dajo trde. Ni bilo moznosti, da pride iz boksov pred njim in zelo malo moznosti, da ga s trdimi gumami in brez DRSa nato dohiti.

Mostvo samo ni racunalo, da bo prisel kasneje varnostni avto. Je pa bilo slisati opozorilo, da zelijo, da oba prideta do cilja, ceprav dvakrat je bilo kar tesno ampak jih je poslusal.
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
Točno tak. Čeprav je bil Nico na pole, so se odločli za Hamiltona, ker je bil na splošno cel vikend hitrejši... 1/3 dirke na trdih, počasnejših gumah pač ne more pomenit nič dobrega. Varnosti avto jih je malo zaj... samo se Hami ni pusto in je divjal do konca. so pa dobli neke podatke o obnašanju obeh gum, če ne drugega...


1. Merc ima približno 1.5 sekunde prednosti na krog
2. Nizka obraba gum


Citat:
Apr.7 (GMM) A secret of Mercedes' 2014 dominance has been compared to the game-changing 'double diffuser' innovation of a few years ago.

It emerged in Bahrain that, beneath the skin of the dominant Mercedes-powered cars in 2014, the new turbo V6 features its turbine and air compressors uniquely packaged at either end of the 'power unit'.

It means that, although McLaren, Williams and Force India are also benefitting from the sleek layout, the works Brackley based team had vast lead-time in designing the aerodynamic concept of the dominant W05 around it.

"We're talking about 2014's double diffuser with the exception that you can't copy it this year," Mark Hughes, a highly respected F1 technical analyst, told the British broadcaster Sky in Bahrain.

"Its impact is maybe not quite as big as active ride (suspension), which was in the order of two seconds per lap, but it's certainly a major technical advantage that they've engineered themselves in for the rest of the season."

Hughes explained that, although the customer Mercedes teams are running precisely the same innovation, it is the works squad that is taking most advantage.

"They gave themselves a big head-start -- it was the chassis team's concept to ask for this from the engine people, and they delivered it.

"The difference (for the customer teams) is that they found out about the detail of the engine when they signed the contract.

"But the works team gave themselves three years to conceive the car around that feature.

"For the (customers), it's presented as a little bit of a surprise, but they're still getting an advantage from the system," he added."