1.5 TSI v Kodiaq-u

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Čisto po pravici povedano
Renault Talisman Tempomat 130 kmh po gps pa 127 kmh.
VW Golf 7 Tempomat 130 kmh po gps pa 123 kmh.

In zato potem vw manj pije..

To sem opazil tudi sam, saj z mojim Superbom komot povsod vozim 10 več, z ženinim Scenicom moram pa precej bolj pazit, ker je prikazana hitrost skoraj prava.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
kake prikole 10000km? pa 4x4?

tlele je faktor udobno sedenje vseh 5 v avtu. to je za probat. sploh za unega na sredini zadaj. predlagam da naslednji krog odpelje žena, levo zadaj en sedež, desno ta največji otrok pa v sredini ata, za lažjo odločitev.

p.s.
kodiaq me nikdar ni zanimal, pa nisem spraševala. v tujini pride zadnja klop s 3 zici zadaj, pri nas ne, vsaj ne po hitrem pregledu cenikov. Oziroma ali je varianta to pri nas naročiti ali ne?

Ne da se. Če ne bi avto že kupil. Tako pa gledam zdaj S-maxa (dobimo še tretja mulca in rabim za tri zice zadaj).
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Samo da so delali teste. Po možnosti še novinarji, a ne?
V tujini imajo karavaning klube in skupnosti, poleg običajnih avtomobilskih testov, testirajo tudi avtomobile v smislu vleke počitniških prikolic. In jasno da primerjajo avomobile med sabo, pa kupčkajo po segmentih, cenovnih razredih, best-buy in podobno. In če primerjajo in če nek voz ocenijo za odličen potem jim verjamem bolj kot enmu žolčnemu sad -u na Alterju. A bo tako v redu?

Kar se tiče Kodiaka: če bi ga že kupoval in bi imel oz. še boljše - namenil dovolj denarja za kaj takega (= prerazporedil sredstva in spal na jogiju iz Lidla in kuhal na bosanki ruknjeni čez dve stolici, na dopust pa še 1x na leto za sedem dni v apartma s ščurki), bi nedvomno gledal dizelski motor v rangu prostornine dveh ali več litrov, temu primerna bi bila tudi navor in moč. PA brez 4x4 se takega avta tudi ne bi dotaknil (ker imet "terenca" brez 4x4 zame ni nič drugega kot "peder efekt"). To še ne pomeni, da se z 1,5 turbo bencinarjem s 150 konji in odlično krivuljo navora takega avta ne da vozit. Za 99,8% jajcanja po naših jebinah je še to premočno. Za nesposobne jajčarje ki jih gledam vskodnevno je še 1.0 ecoboost preveč.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.507
9.209
113
Veš kaj? Če boš točno prebral, sem jaz PRVI napisal, da je 1.5TSI čisto ok v tej gajbi. A bo v redu? Tako da ne podtikaj besed, ki jih nisem izrekel.
NE PA ZA VLEČ PRIKOLICO. Razen morda tistih enkrat na leto, ko greš po nekaj suhih drv. Če to smatraš kot vleko, potem je ODLIČEN.
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
20.507
9.209
113
Tisti ki nima cegla pod gasom.
Kje so časi ko smo s 55 konji in 100Nm pod havbo za seboj vlekli se tono ali več.

Ajd, danes s takim avtom res ne bi mogel drag race zmagat od semaforja, ampak....
Včasih si tudi bil čudak, če si imel na kolesu čelado, sedaj si čudak, če je nimaš.
Včasih si tudi pri prometni s 50km/h umrl, sedaj pa odkorakaš stran.
Pa včasih so avti imeli 700kg, sedaj jih imajo pa 1.500+.
Boš še pameten? Zakaj pa ti tudi danes ne vlečeš prikolice s stoenko in se trajbaš okrog s stoenko?
Pa včasih si na par 10.000 km delal generalko, sedaj je pa nekako ni treba.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.164
2.256
113
Haha dosadni ste kot drek s tem Kodiaqom. Naj gre človek peljat pa vidi ali "zanj" gre ali je len. Ali avto gre ali ne gre je isto kot oblika avtomobila, o okusih se pač ne razpravlja, enako se ne razpravlja o tem ali gre ali ne gre. Nekomu ki je nanj presedlal iz Hyundaia Elantre 1996 je raketa, nekdo ki pa ga je zamenjal za M3 pa je katastrofa. Torej dogovor na avtorjevo vprašanje: motorji so še relativno novi da bi se karkoli pokazalo, če pa te zanima ali gre ali ne gre pa idi in probaj. Te nič ne stane.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.930
113
najrajš na babi
Mamo sicer t roc z tem motorjem. Motor je odličen, pravi za tak avto, zadeva gre kot strela, meni osebno se lepše pelje kot 2.0 tdi z 4x4. Pač zaradi bencinske krivulje navora. Za Kodiaq bo verjetno mal švohnejši, ampak pri nas so omejitve 50/90/130. Za to več kot dovolj. Kar se prikole tiče, ni nekdo kle gor ko počitniško prikolo vleče z Xsaro hdi 90 KM in vsepovsod prileze. Potem tud z tem kodiakom za vsakoletni dopust ne bo problema.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
BTW, sodelavec ima KIA Rio z 86ps atmosferskim bencinarjem, ko gre na morje vleče prikolico, verjetno še kufr na strehi, ima pa tri otroke. Pa ravno tako pride (edino pije mu 12, pa raje ne gre po avtocesti).

Glede Kodiaqa bi jaz rekel da je bolj vprašanje načina uporabe. Za po mestu, samo enkrat do dvakrat letno nekam dlje in ne veliko km to Bencinar čisto dovolj. Kakor pa je relacij več, se po moje vseeno splača vzeti dizla. Razlika v ceni je 2.800 eur, tako da ekonomsko ni računice (razlika v porabi je 1,5l/100km, razlika se povrne po 200+ kkm),
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.930
113
najrajš na babi
Najman 90 posto slovencev ko kupi novi avto ne dočaka 200.000 km. Se pa strinjam če so kilometri, potem dizel, čeprav recimo kolega je pred nekaj meseci vzel polno naloudanga Qaskai -ja 1.33 160 KM. Vsak dan ima cca 80 km avtoceste, ostalo mestna drkarija. Povprečno teh nekaj mesecev ima 6,4. Dobra poraba. Zadnjič sem vozil recimo nekaj 100 km kadjar 1.7 dci 150 KM 4x4. Res da je 4x4 ampak poraba tudi okoli 6,4.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Mamo sicer t roc z tem motorjem. Motor je odličen, pravi za tak avto, zadeva gre kot strela, meni osebno se lepše pelje kot 2.0 tdi z 4x4. Pač zaradi bencinske krivulje navora. Za Kodiaq bo verjetno mal švohnejši, ampak pri nas so omejitve 50/90/130. Za to več kot dovolj. Kar se prikole tiče, ni nekdo kle gor ko počitniško prikolo vleče z Xsaro hdi 90 KM in vsepovsod prileze. Potem tud z tem kodiakom za vsakoletni dopust ne bo problema.
Jaz sem jo.
S Xsaro HDI s 110 KM in 250Nm navora. Čisto vedno in povsod bp, še tam kjer so se eni usajali da ne bo šlo (Senj -> Vratnik).
Zdaj jo vlačim s C5. S tem da ima ta menda 136 konjev in 320 Nm navora. Pa ni čisto nič ali komaj kaj boljši za vleko. Ker ima slabšo krivuljo navora. To lepo pokažejo tudi računski modeli (simulatorji).
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.255
5.820
113
Glede Kodiaqa bi jaz rekel da je bolj vprašanje načina uporabe. Za po mestu, samo enkrat do dvakrat letno nekam dlje in ne veliko km to Bencinar čisto dovolj. Kakor pa je relacij več, se po moje vseeno splača vzeti dizla. Razlika v ceni je 2.800 eur, tako da ekonomsko ni računice (razlika v porabi je 1,5l/100km, razlika se povrne po 200+ kkm),

Razlike po ceniku nikar gledat. Sploh, če bo vzel avto iz zaloge (kar se pri škodi zelo splača), bo na koncu govora o par 100€ ali jurju... Pa itak ni fora v šparanju, ampak da več navora temu avtu pač bolj paše.

Pa pri tem režimu vožnje sem jaz absolutno za 1.5tsi
 
Nazadnje urejeno:

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
NE PA ZA VLEČ PRIKOLICO
Povprečno kamp prikolico z NDM 1100-1300 kg (razpon v teži večine PK v Slo) boš s Kodiakom 1.5 TSI peljal brez večjih muk.
Ne boš pa niti približno normalno peljal iste prikolice z atmosferskimi bencinarji s 100 konji, ki se jim navor začne pri 3500 obratih. Če tistemu lahko rečeš navor.
Pa ne se usajat, škodi zdravju.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.930
113
najrajš na babi
Nč mu ne fali. Včas so poljaki z pejčki vlekl tiste prikolce na jadran, zdej pa še do šoping centra ne mormo, po voziček fasnge, če ni 200 kobil pod havbo.