Mercedes C 2007-

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Ker 75tka ni več aktualna, Lancia je šla v franže, grem na Mercedesa.

Je tu gor kdo, ki si lasti dotičnega? Gledam CDI motorje z avtomatikom.

Torej + in - ?

hvala
lp
s
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Imaš 200, 220 in 250 CDI. Načeloma gre za isti motor z spremenjeno elektroniko (v primeru 250-ke tudi drugi injektorji).

Za avtomatiko vzemi 220 CDI (170ps). 250-ka je sicer močnejša in ima sedemstopenjsko avtomatiko, a teh avtomobilov je pri nas malo.

Opreme so načeloma vse kul, če pa je možnosti izbire pa definitvno vzemi avantgarde(so pa tudi dražji).

Pri nas jih je dosti 220CD Avatgarde AMG styling paket, saj je bila nekaj časa ugodna opcija doplačila tega paketa.

Kakšnih večjih napak zankrat na teh avtih ni, je pa res da je še "mlad" avto.
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Al pa 320 cdi....
evil.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Gledam 200 oz. 220 CDija. 220 CDI mi je tudi bolj prioriteten, saj je pod 130 KW. Enostavno ponuja dovolj vozne dinamike in ni racionalnega razloga iti na razred višje.
ibizadriver: ali veš kako se sport paket obnese ? Je avto trd ali še vedno ponuja dobro razmerje med dogajanjem na cesti in letečo prerpogo?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.864
3.892
113
Kaj je blo pa z lancio če smem vprašat? Se ti je zamerila ker si videl kaj delajo z novimi modeli pa si jo rajši v graben porinil?
evil.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Lancio še imam in deluje b.p.. Imaš pe delno prav, zakaj sprašujem po Mercedesu. In predlagam, da ostanemo v teh vodah.
smile-1.gif
 

Sheriff

Fizikalc
26. jan 2009
1.953
0
36
Znal bi ti bit žal, če boš šu na CDI-ja
wink-1.gif

Bratranc je Mercedes fan pa prav da niso za pohvalt razn 320Cdi... in bo prevekslu na bencinerja ko bo menju
smile-1.gif

Mehanik (v firmi) je imel ML 280CDI pa je tud bil razočaran nad motorjem
shocked-1.gif

.... vem, rekala - kazala ampak ni več MB kar je bil
wink-1.gif


LP.S
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Citat:
Uporabnik Sheriff pravi:
Znal bi ti bit žal, če boš šu na CDI-ja
wink-1.gif

Bratranc je Mercedes fan pa prav da niso za pohvalt razn 320Cdi... in bo prevekslu na bencinerja ko bo menju
smile-1.gif

Mehanik (v firmi) je imel ML 280CDI pa je tud bil razočaran nad motorjem
shocked-1.gif

.... vem, rekala - kazala ampak ni več MB kar je bil
wink-1.gif


LP.S

FYI: 280 in 320 je isti motor, 3 litrski V6, z nekaj manjšimi razlikami. 280 je naloma še bolj trpežen, saj je manj navit. T (sicer v E-ju) vozi recimo šef mercedes servisa v ljubljani in pravi da gre za odličen motor. Nisem pa siguren če je bil v C-ju sploh ta motor. Pri nas je teh večjih motorjev itak tako malo, morda eden na dvajset 200 in 220. Novejši so pa itak 250 (4 valjni) in 350 (6 valjni)

Sicer se pa strinjam da 280 ni za ML-a, ker je prešvoh. Za C-ja je pa tud 220 zadost (tako je za E-ja ravno pravi 280). Avto ima 8,4s do 100 in gre 232 kmh (po števcu skoraj 250 kmh)
 
Nazadnje urejeno:

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Gledam 200 oz. 220 CDija. 220 CDI mi je tudi bolj prioriteten, saj je pod 130 KW. Enostavno ponuja dovolj vozne dinamike in ni racionalnega razloga iti na razred višje.
ibizadriver: ali veš kako se sport paket obnese ? Je avto trd ali še vedno ponuja dobro razmerje med dogajanjem na cesti in letečo prerpogo?

Jest sem se sicer vozil bolj z Classic-i, a ima znanec tudi sportpaket in tako na hitro bi rekel da je še vednomehkejši in bolj udoben kot moj tovarniški Accord. Tako da ni panike, avto je še vedno zelo udoben.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
jaz poznam e220cdi, letnik..nekje 05..ki je v zadnjih treh, 4 mogoče, letih anredil vsako leto 100k in se menja samo olje, filter, bremze in te potrošne zadeve, ki so planirane.

sam bi s pametjo kupil 220 cdi, v e in v c, s srcem bi sel v e na 320. c nisem nikoli gledal in en vem kaj vse ponuja od konjenice. mi je premali avto.
 

ProDriver

Pripravnik
2. mar 2011
84
0
6
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Ker 75tka ni več aktualna, Lancia je šla v franže, grem na Mercedesa.

Je tu gor kdo, ki si lasti dotičnega? Gledam CDI motorje z avtomatikom.

Torej + in - ?

hvala
lp
s
Bodi pozoren, v SLO ni pravega mehanika za Avtomatika... še tisti ki so se z tem ukvarjal ti svetuje nakup drugega...
Pred parimi mesci nam je šu na Vianu menjalnik pa sm klicu 2 naječja maherja pa se nista hotla niti pogovarjat da ni ga rihtala oz. bi popravilo prišlo 2X več kot bi dal za drugega
rolleyes-1.gif
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.882
1.331
113
Konjev ni sicer nikoli preveč, vendar je že solidna izbira pri 220CDI, avto ima 170 KM, v kombinaciji z avtomatiko je avto zelo uglajen, po potrebi pa pokaže tudi nekaj športne dinamike, še posebej, če uporabiš Sport način, ki se nahaja ob menjalniku. Takrat avto prestavlja v višjih obratih ter hitreje. Končna je nekje po števcu 220 - 230 km/h, za kaj več boš moral imeti ugoden veter ali poseči po višji kubaturi motorja. Poraba se vrti okoli 6 litrov na avtocesti do 10 litrov v mestu. Izrednih servisov ni, pomembno je olje, ker imajo ta vozila DPF filter in potrebujejo posebno olje. Z avtomatikom ni težav, menja se filtre, avto ima verigo. Redni servis pride ca 200-300 eur v Avstriji (odvisno kaj menjaš, za točne podatke lahko poiščem račun). Za Slovenijo ne vem, ker so že po duši nateguni in lopovi. Maš sicer enga popoldanca v Slovenj gradcu, vendar je vse prej kot ugoden, je pa strokovnjak.

Menjalnik je občasno malce grob pri prestavljanju ko ga pohodiš, ker iz penzionerske vožnje preklopiš kar naenkrat na Sport mode, vendar hitro pride k sebi in začne prestavljati zelo lepo ter hitro. Je pa ta menjalnik v 220CDI 5 stopenjski, medtem ko v 320CDI je 7G avtomatika, ima 7 predstav. Menjalnik je vrhunski, vendar je kar velik preskok iz 220 CDI na 320CDi. Poznam oba, je 220CDI smiselne nakup, čeprav duša pravi 320CDI. Čipanje odsvetujem, je nepotrebno.

Notranjost funkcionalna, vse na svojem mestu. Priporočam paket Avantgarde, bolj športno podvozje ter notranjost v aluminiju (lepše zgleda kot les), delno usnje delno blago, nekateri imajo tudi full usnje, odvisno od doplačila. AMG paket odsvetujem, vozilo je pretrdo, 18 col gume ali več pa tudi niso najbolj ugodne, če kupuješ normalno znamko gum. Pri Avantgardu so serijske 17 colske, ki so zelo solidne. Svetujem tudi veliko navigacijo Command DVD sistem (na začetku moti tisti okrogli gumb za navigiranje, vendar se ga navadiš), ker je navigacija več kot odlična. Slovenija zelo dobro pokrita, za ostalo Evropa pa sploh ne bom pisal, ker je pokrita vsaka kozja cesta. Novejše različice DVDja enostavno snameš preko torrenta in že imaš posodobljeno navigacijo. Super zadeva. Audio sistem je eden boljših, 10 zvočnikov lepo špila, ipod priključek dela v nulo. Bluetooth telefonija prepozna skoraj vsak aparat, nekaj težav je bilo pri Nokiji, smo se znebili telefona. Lepo služi tudi strešno okno, še posebej spomladi, ko se pelješ po kakšni lepi cesti in ni nikakršne gužve. Sedeži so okej, vendar s slabo bočno oporo, pohvalno deluje gretje sedežov, pride zelo prav v zimskih časih. Volan lepo paše v roke, gumbi na volanih so priročni. Grajam tudi ključ od vozila, ki zelo hitro pokaže znake obrabe, popokajo gumice na gumbih (ni dinar za keyless sistem
smile-1.gif
). Priporočam tudi bixenonske žaromete, super svetloba ter boljši vizualni izgled. Čričkov v avtomobilu ni, znaki obrabe ne obstajajo. Priporočam tudi alarm, zaradi ljubosumnih Slovencev in ostale golazni (risanje s ključi po vratih, razbijanje stekel sredi belega dne itd). Gume so strošek, zimske so 17 col in so gladko 140 EUR po komadu, letne so 18 col in so gladko 200 EUR po komadu (letne ne zdržijo sezone zaradi dinamike vožnje).

Pozimi se avto obnaša živo, zaradi zadnjega pogona, vendar ga elektronika rešuje, se navadiš na united colors of benetton na armaturi, ker vedno utripa ESP v kombinaciji ASR. Avto ima zelo dobro lego, ovinke požira z lahkoto, ne mara pa lukenj ter kakšnih udarnih jam. Avto je rad opran, še posebej če je črn. Minus je to, da Avantgarde nima zvezde spredaj, ampak samo eno veliko na hladilnih rebrih. Za zvezdo boš moral poseči po opremi Classic ali Elegance, ki sta v osnovi slabši, najbolj osnovna je Classic potem pa Elegance. Malo se razlikujeta na zunaj, vendar nič pretresljivega.

Za specifiko pa vprašaj.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.526
9.247
113
edini problem avantgarda je, da nima šterna...drugače pa, kaj pa bencinska 350ka
smile-1.gif
blizu 300 konjev, mikro AMG bemo mast. vozil pa sem tudi 200CDI, je precej len, ampak za premikanje in udobno vožnjo povsem okej..je pa res samega voznega užitka bolj malo.

elegance ni slabša od avantgarda (včasih je bilo tako, da je bila avantgard top) z w204 pa je classic osnovna, potem pa gre smer opreme v dve smeri , (isto doplačilo) ali elegance ali avantgard. Torej ni slabša ampak drugačna.
 
Nazadnje urejeno:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
No to je že lepo. Izkušnje iz prve roke!
zmaga.gif
: Glede motorja/menjalnika; ali veš koliko ima obratov pri potovalni hitrosti na AC, torej 120-140kmh? In poraba pri tej hitrosti. Kakšen je hrup pri tej hitrosti?

Kakšne nastavitve ima vozniški sedež pri avantgard opremi?

Sam sicer iščem karavana ( videz ), dodaten plus je še uporabnost.
hvala!
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.882
1.331
113
Motor je že v osnovi malo bolj glasen, ker ima verigo, vendar je kabina zelo dobro izolirana. Obrati so nekje na 2400 - 2500 obratov pri 120 km/h (nisem bil nikoli pretirano pozoren) pri 5 stopenjskem menjalniku, pri 7G še kakšnih 100 ali 300 obratov manj. Menjalnik pri normalnem pospeševanu menja nekje pod 3000 obrati, pri plinu do daske pa se vrti preko 4500. Poraba pri 120 km/h po BC mi ni useplo priti pod 5.7l na nemški avtocesti. Tatko naredi 5.1l na 100km kar je rekord, jaz ne znam. Hrupa v vozilu ni. Tudi pri 200km + se lahko normalno pogovarjaš, brez da bi kričal na sopotnike zadaj.

V avantgardu je serijsko pomikanje delno električno. Se pravi za prilagajanje po tračnicah je spredaj ročka ter okrogli gumb ob strani za nastavljanje debeline sedeža. Na drugii strani je manjša ročka za nastavljanje trdote ledvenega dela. Vse ostalo je elektrika. Nagib sedeža, globina sedeža itd. Pri meni je full elektrika, vendar je bilo za doplačilo.

Vse napisano velja za karavana. O kakšni uporabnosti govoriš, pa lahko napišem kaj več.