Tehnika vožnje

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Bolnik, pojdi drugam. V avtošoli te učijo zavirati z motorjem in tudi v navodilih za avto si lahko to prebereš.

A pri 90 ti pa motor ne bo zaviral. Probaj pa boš videl....pa potem pri 40 še v prvo.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.336
760
113
Najdi drugo... pa nekaj časa še v tretji pust...
hysterical-1.gif
 

lager

Pripravnik
3. dec 2008
383
1
16
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Še zdej ni noben povedov kje se stvari bl uničujejo, pri 50 al pri majših hitrostih-drsenje s sklopko.

Model sam a si pijan ali naravno netalentiran.. če iz 3tje pri 50 v drugo prešaltaš bojo obrati v 2gi pri 50 večji kot obrati pri 40, 30, s tem da če nimaš sploh izkušenj boš težko nabil gasa ravno na toliko kolikor bojo obrati. Pozabi drsečo sklopko tlele. Pri 40ih v ler pa bremzat naprej, se ti bo na dolgi rok najbolj izplačalo.. kaj misliš da je lažje menjat, zavorne ploščice ali sklopko?
S tem da se boš udobneje peljal in tudi bolj varno.. lažje oceniš pot ki jo boš porabil za ustavljanje, ker če boš z motorjem bremzal do 0 ( adijo sklopka ) boš hitro enemu v riti.
Ti samo vozi tako po občutku da je vožnja tekoča.
 

matix

Fizikalc
22. jul 2007
2.132
0
36
34
Citat:
Uporabnik lager pravi:
Ti samo vozi tako po občutku da je vožnja tekoča.

Pa se ravnat po instinktu, kaj motorju paše in kaj ne. Saj ni težko...
rolleyes-1.gif
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Vsi jo uničujemo, ne samo ti. Je pač enako kot radirka. Enkrat je bo zmanjkalo, zdaj pa ali jo boš bolj 'optimalno' nucal ali pa samo po potrebi brez predsodkov, je pa stvar navade.

Pri nas izobraževanje v avtošolah ni konsolidirano. Eni učencem pokažejo in povejo marsikaj, drugi se sploh ne trudijo. Moj inštruktor je bil bolj tak ljudski človek pa je zmeraj govoril, da se itak učiš za izpitno vožnjo, ne za cajt, ki ga sam zavoziš. Tam maš zmeraj ups and downs.
Marsikateri inštruktor niti ni v celoti ustrezno kvalificiran.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Naglfar pravi:
Vsi jo uničujemo, ne samo ti. Je pač enako kot radirka. Enkrat je bo zmanjkalo, zdaj pa ali jo boš bolj 'optimalno' nucal ali pa samo po potrebi brez predsodkov, je pa stvar navade.

Pri nas izobraževanje v avtošolah ni konsolidirano. Eni učencem pokažejo in povejo marsikaj, drugi se sploh ne trudijo. Moj inštruktor je bil bolj tak ljudski človek pa je zmeraj govoril, da se itak učiš za izpitno vožnjo, ne za cajt, ki ga sam zavoziš. Tam maš zmeraj ups and downs.
Marsikateri inštruktor niti ni v celoti ustrezno kvalificiran.

dejstvo je pa to, da sem jaz (tako kot verjetno večina drugih), v parih dneh po opravljenem izpitu prevozil dosti več km in ur kot pred izpitom z avtošolo (18 ur + izpit)
 

hovi

Pripravnik
25. jul 2007
565
0
16
meni se zdi najboljša kombinacija obojega, se pravi zaviranja z motorjem in bremzami. naprimer se pelješ 100, malo zabremzaš, da nekoliko pade hitrost in obrati in prestaviš v četrto, nato spet zabremzaš in v tretjo, potem v drugo... ni treba zdaj zmeraj lepo po vrsti it po prestavah navzdol, ampak lahko tud kakšno preskočiš. pač odvisno od situacije. tako se najhitreje in najelegantneje ustaviš brez kakšnega cukanja, nabijanja obratov itd. neumno se mi zdi zaviranje samo z bremzami, saj je lahko to tudi nevarno, prav tako pa mi je brezveze zaviranje samo z motorjem kot nekateri prakticirajo, saj ploščice niso iz zlata. za teh 40€,al kolko stane komplet za en navaden avto, je pa res vseeno a jih boš menjal na 50000km al pa na 80000. bremze so narejene za to, da se uporabljajo, ne pa zato da se maximalno šparajo, zato da se lahko pol hvališ kako dolgo ti zdržijo
rolleyes-1.gif
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Zaviranje samo z bremzo je lahko tudi nevarno.
confused-1.gif


Mislem, dej zdej ti to mal razlož.

Ta, se mi zdi, da je že presegla "vedno jem light, zakaj serjem rjavo."
 

hovi

Pripravnik
25. jul 2007
565
0
16
Citat:
Uporabnik eXHair pravi:
Zaviranje samo z bremzo je lahko tudi nevarno.
confused-1.gif


Mislem, dej zdej ti to mal razlož.

Ta, se mi zdi, da je že presegla "vedno jem light, zakaj serjem rjavo."
naprimer, da imaš en starejši avtomobil brez abs-a in se pripelješ z malo previsoko hitrostjo v križišče, ker želiš ujeti zeleno luč, ampak avto pred tabo ustavi ravno, ko se prižge oranžna. če boš ti na polno zabremzal, te lahko zanese, če boš lepo z občutkom, se mu boš zaletel v rit, če pa boš bremzal z bremzo lepo z občutkom in si pomagal še z zaviranjem motorja, pa obstaja precej večja verjetnost, da se boš lahko ustavil pravi čas
 

matix

Fizikalc
22. jul 2007
2.132
0
36
34
Ja, vendar v situaciji ko moraš "na polno zabremzat", ti ne boš imel niti časa, da bi premišljeval o bremzanju z motorjem, kaj šele da bi to dejansko izvedel.
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik hovi pravi:
Citat:
Uporabnik eXHair pravi:
Zaviranje samo z bremzo je lahko tudi nevarno.
confused-1.gif


Mislem, dej zdej ti to mal razlož.

Ta, se mi zdi, da je že presegla "vedno jem light, zakaj serjem rjavo."
naprimer, da imaš en starejši avtomobil brez abs-a in se pripelješ z malo previsoko hitrostjo v križišče, ker želiš ujeti zeleno luč, ampak avto pred tabo ustavi ravno, ko se prižge oranžna. če boš ti na polno zabremzal, te lahko zanese, če boš lepo z občutkom, se mu boš zaletel v rit, če pa boš bremzal z bremzo lepo z občutkom in si pomagal še z zaviranjem motorja, pa obstaja precej večja verjetnost, da se boš lahko ustavil pravi čas

LOL, valda, v kritični situaciji maš še cajt lepo lagano prestavljat nižje pa bremzat z motorjem. starejši avto brez abs - pohodiš bremzo do konca, če je kaka luknja levo/desno spustiš bremzo tolk da odviješ mimo in se potem ustaviš, če ni luknje, kiss the ass... z abs pa pohodiš na polno in odviješ levo/desno s pohojeno bremzo saj abs skrbi da še lahko zavijaš.


KAr se tiče zaviranja z motorjem, jaz bremzam z bremzo, vmes pa dol šaltam pri takih brzinah, da motorja ne zabija in da sklopka čim manj drsi... bremze so bolj potrošni material kot sklopka čeprav glede na pisanje nekaterih tukaj vidim da ni nujno
rolleyes-1.gif
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.601
5
38
Če bremzaš na polno se niti ne spomneš da bi sklopko stisnil...jo stisneš prej kot se ustaviš..................in tako avtomatsko bremzaš z motorjem in bremzami.

Ponavadi je dovolj da samo gas spustiš pa se že ustavljaš...za kaj bol naglega pa so zavore.
 

Nightcrawler

Pripravnik
22. avg 2007
196
0
16
No jst pač vozim tko, da šaltam v višjo pri 6000 obratih, to je ravno nekje lepo območje. V naselju se torej vozim v prvi, zunaj naselja uporabim drugo prestavo, na avtocesti pa tretjo in preostale, odvisno od tega, kolk je prometa.

Bom probal bit resen par sekund in komentirat tole kar pravi hovi. WTF, kater avto pa maš? Moje zavore recimo so več kot dovolj dobre, da lahko zablokiram vse skupi kadar koli hočem, če ni ABSa. Torej zakaj bi še bremzal z motorjem v primeru sile????
A ti sploh veš, kako hitro se da ustavit iz 100 na 0. Če je suha cesta je to takoj. Pa še sila te zabije v volan, da si ves blesav. Ti bi pa vmes še šaltal al kaj? Vsaka ti čast, če ti to rata.

Sploh ne vem kaj je tu za umetničit. Če je pizdarija pač zlomiš pedal od bremze in ga lomiš še naprej, dokler se ne ustaviš. Vmes pa še sklopko pohodiš. To je to.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
3
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik kazamurnik pravi:
Če bremzaš na polno se niti ne spomneš da bi sklopko stisnil...jo stisneš prej kot se ustaviš..................in tako avtomatsko bremzaš z motorjem in bremzami.

Ponavadi je dovolj da samo gas spustiš pa se že ustavljaš...za kaj bol naglega pa so zavore.
Če zaviraš na polno, z motorjem prav nič ne zaviraš. Če si brez ABS-a, ti kolesa blokirajo, kar ti samodejno ugasne motor - če ABS imaš, tudi prihaja to kratkotrajnih blokad - motor se precej marta in se verjetno tudi ugasne. Ko motor ugasne, ostaneš brez ABS-a.

Zato pri zaviranju na polno, vedno z obema nogama - desno po zavori, levo po sklopki.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.369
270
83
34
No jest samo hočem, da mi avto čim dlje nuca in se čim manj pokvari.
Torej..zavirat brez motorja ali z motorjem in "medgasom"..s čim bo avto dlje delal, se material manj nucal?
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Mislim da z mojo varianto ni nič narobe in da je dovolj optimalna, torej recimo vidiš rdečo na semaforju, začneš bremzat, obrati padejo, šaltaš dol, medtem še vedno bremzaš in tako šaltaš dol do tretje, mogoče druge seveda še skoz bremzaš in se ustaviš. Jaz v 2. šaltnem mogoče pri 30, ne vem, vem pa da tolk da motor ne cukne ko sklopko spustim in tud ne nabije obratov.

Ne morem pa reč točno kdaj in kako, ker imam 2.0 mašino ki ma dost navora že v nizkih obratih, pa 1,5 tone...

vsekakor pa menim da pri 50kmh v 2. sploh pri mlinčku kot je tvoj (sorry, pač tko rečem tamalim avtom) no way.
 

Trigger

Guru
13. avg 2007
2.459
1.837
113
na temni strani lune
ksz..............

Kadar grem srat a naj prvo malo pritisnem in opravim počasi, al naj prtisnem na polno. V katerem primeru se mi rit manj obrabi.

In aja, wc papir uporabim obojestransko, kajti tako se ga pršpara in zdrži ena rolica 2x več, me pa zanima pod kakim kotom naj serjem da bo wc školjka čim manj obremenjena......
bonk.gif


Mislim a nekateri ne pretiravate s to "optimalno vožnjo". Vožnja bi morala bit užitek, ne pa da moram vedno razmišljati kaj in kako naj delam. Na cesti so druge reči na katere je potrebno biti pozoren
cheer.gif
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.833
371
83
KSZ

Ok fantje, enostavno za zaviranje je ZAVORA. Opazite podobnost med besedo zaviranje in zavora ?

Za prestavljati imate pa sklopko.

Zdaj mi je jasno zakaj folk pol ure leze tistih 50m do rdečega semaforja.
 

matix

Fizikalc
22. jul 2007
2.132
0
36
34
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Zdaj mi je jasno zakaj folk pol ure leze tistih 50m do rdečega semaforja.

Jaz tudi lezem, kaj je pa narobe?

Če vidim rdečo, dam v ler oz zaviram z motorjem...in ko pridem na tak način do semaforja, se rdeča ponavadi že spremeni v zeleno, takrat pa vržeš v prestavo oz samo gas spet naprej...zakaj bi se za brezveze ustavljal.