Tebi ni jasno, da za inflacijo in cene na svetovni ravni nikoli ne bosta kriva Marjan ali Janez?Bencin se je podražil. O jej. Inflacija inflacija....
Je pa še zmeraj cenej kot pa za čas šarčeve vlade...
Tebi ni jasno, da za inflacijo in cene na svetovni ravni nikoli ne bosta kriva Marjan ali Janez?Bencin se je podražil. O jej. Inflacija inflacija....
Je pa še zmeraj cenej kot pa za čas šarčeve vlade...
Čoban vedno ostane čoban. Takemu ne moreš pomagat. Podatke sem nalimal za primerjavo cen iz lanskega leta na današnji dan in cene danes. Tebi je to itak pretežko razumet. Pa da so to cene surovine, tudi ne dojameš. Cene končnih izdelkov so do neke mere regulirane, ker če bi nafto plačeval tako kot so američani elektriko v zadnjem mrazu, bi itak bankrotiral.Tam en nabija 158% drazja nafta
In kolk misliš, da bi nižja/višja cena prevoza morala vplivati na to. 1%, 2%?Pa je kdo opazil, da so se cene artiklov v trgovinah v zadnjem letu zaradi nižjih stroškov prevoza kaj znižale ?
Tip je vzel ceno iz časa, ko je bila ponekod cena tudi negativna. Ja potem pa do danes, ko se se dvigne cena na normalni nivo pač skoči ena velika cifra. Pač, novadni klickbait, slovenskenovicestyle, šokantno, katastrofanlno ... Je pa razumljivo, dokler proizvodnje zopet ne zalaufajo na polno bodo cene šle gor.Ni nam hudega glede cene nafte. 2008 je bil peak oil.
Poglej priponko 44653
Tisto kar je potencialno nevarno, je to, da je večina letalske industrije še vedno offline, torej ko se bo to nazaj zaverglalo, bo povpraševanje konkretno šlo gor in s tem potencialno tudi cene.
Boš videl, koliko se bo vse podražilo, ko bo cena bencina zrasla na staro raven.In kolk misliš, da bi nižja/višja cena prevoza morala vplivati na to. 1%, 2%?
Tebe kevderDolgoročno kaj nas čaka. Hiperinflacija pravijo. Kar se strinjam.
Mogoče vojne?
Pač to je inflacija....Boš videl, koliko se bo vse podražilo, ko bo cena bencina zrasla na staro raven.
Pa kako bodo jamrali, da se cene prevoza višajo, in se mora zato tudi končna cena.