Samomor z avtom

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36
OK... I give up. Predori na slovenskih AC so dobro opremljeni s kamerami, verjetno je bilo takrat na tem mestu tudi kar nekaj prič.

Če ni bil samomor, bodo mediji zagotovo poročali o tem. Če je bil, najverjetneje ne bodo.


Preveč ste gledali filmsko serijo Final Destination...
 

panoramic

Fizikalc
20. mar 2010
1.837
0
36
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:

Pri 150 km/h v betonski zid ni ravno veliko stvari, ki bi lahko šle "narobe".


Bi bilo pa zanimivo prebrat o metodologiji samomora. Pri avtomobilu je verjetno stvar "trenutnega navdiha". Večina ostalih stvari zahteva vsaj določeno stopnjo priprave. Bodisi odhod na primerno lokacijo, bodisi primerni rekviziti. Čez ta predor se pa ljudje pač dnevno vozijo in nekega (slabega) dne očitno žal tam tudi ostanejo.

Hja. Kolikor sem bral o tej tematiki, je zelo malo takšnih, ki bi se za samomor odločili "iz trenutnega navdiha". Večina jih dejanje načrtuje dalj časa ali vsaj o njem intenzivno razmišlja.

Dvomim, da se nekdo pelje v službo iz Kozine v Koper, se vmes spomne, "ej, jst bi se pa fental" in v predoru zavije v steno. Verjetno se s tem namenom že vsede v avto.

Če gre za to, da hoče samomorilec s samomorom z avtom nekako simulirati nesrečo, da bi bilo lažje za svojce (mogoče razmišlja celo o zavarovalnini), bi IMO bila bolj verodostojna "nesreča" zaradi zdrsa v gorah, nerodnosti pri delu na višini, itd. No, je pa po drugi strani res, da bi bila npr. smrt v visokogorju enako če ne še bolj sumljiva pri osebi, ki nikoli ni bila višje od Šmarne gore.

Skratka, yeba vse skupaj
crazy1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.943
1.098
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:
OK... I give up. Predori na slovenskih AC so dobro opremljeni s kamerami, verjetno je bilo takrat na tem mestu tudi kar nekaj prič.

Če ni bil samomor, bodo mediji zagotovo poročali o tem. Če je bil, najverjetneje ne bodo.


Preveč ste gledali filmsko serijo Final Destination...

Glej, tudi sam menim, da je bil samomor. Ni pa nujno, obstaja možnost, da je bila nesreča. In ko govorimo o AC in nesrečah in varovanju na AC, je treba priznati, da je taka izvedba niše vrhunski debilizem, niti ne več malomarnost, temveč namerno ogrožanje udeležecev v prometu. Tisti zid je namreno nekaj centimetrov od roba ceste, po kateri se vozi 100 km/h. Je treba za to, da se stvari porihtajo, kot je treba, res to, da na levm pasu nekdo zadrema (ali pa neredi kako neumnost), pa zavije v desno in v tisti vogal porine bus poln otrok?
Te niše so smrtno nevarne, projektirali so jih absolutni in popolni bebcvi, ki spadajo kvečjemu na zaprti oddelek psihiatrične bolnišnice in stvari je treba takoj porihtat.
Ali je nekdo tam delal samomor ali je imel smolo, je ob tem popolnoma vseeno.

PS: za final destination prvič slišim. Se splača gledat ali je spet kakšen filozofski izmišljen dolgčas?
 
Nazadnje urejeno:

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Ti bom jaz odgovoril, ker sem bil v tem konkretnem tunelu, ko smo betonirali to dotično nišo. Se strinjam, takšne niše so debilizem, vendar je zadaj cena gradnje. Verjetno ne veš ampak cevi predorov (notranji obok) se pri nas gradijo v 12 metrskih segmentih (mi jim pravimo kampade). Vsak dan se zabetonira 1 segment. Pri odstavni niši so kampade krajše, ker je volumen betona za vgradit večji in torej pritisk na opaž tudi in zato priprava opaža traja malce dlje (2-10 dni) kljub temu, da ni potrebno spreminjati oblike opaža v niši. Če bi morali izpeljati nekakšno obliko opaža, kakršno je narisal soforumaš par strani nazaj, bi morali že cca 30 metrov pred in za nišo prilagajati opaž, za eno kampado pa bi pomoje potrebovali po mojih izkušnjah cel mesec ali pa še več, da o ceni v tem primeru niti ne govorimo. Money talks, fantje.

To je zgolj moj vidik. Jasno pa je, da če ni ovira €, je vse možno zgraditi.
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
ma o istem naključju se lahko sprašuješ tudi pri nesreči pri tistemu pijancu in noseči ženski pri Sl. Bistrici.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.943
1.098
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik franci pravi:
Ti bom jaz odgovoril, ker sem bil v tem konkretnem tunelu, ko smo betonirali to dotično nišo. Se strinjam, takšne niše so debilizem, vendar je zadaj cena gradnje. Verjetno ne veš ampak cevi predorov (notranji obok) se pri nas gradijo v 12 metrskih segmentih (mi jim pravimo kampade). Vsak dan se zabetonira 1 segment. Pri odstavni niši so kampade krajše, ker je volumen betona za vgradit večji in torej pritisk na opaž tudi in zato priprava opaža traja malce dlje (2-10 dni) kljub temu, da ni potrebno spreminjati oblike opaža v niši. Če bi morali izpeljati nekakšno obliko opaža, kakršno je narisal soforumaš par strani nazaj, bi morali že cca 30 metrov pred in za nišo prilagajati opaž, za eno kampado pa bi pomoje potrebovali po mojih izkušnjah cel mesec ali pa še več, da o ceni v tem primeru niti ne govorimo. Money talks, fantje.

To je zgolj moj vidik. Jasno pa je, da če ni ovira €, je vse možno zgraditi.

Mi je popolnoma jasno, da je zadaj denar (hvala za tele cifre, stvari poznam samo na približno). AMpak pri varnosti (še posebej pri čem tako nevarnem) se pač ne špara oz. se ne bi smelo.
Tista ograjica v Dekanih je pa res smešna. Ko bi jo vsaj odmaknili (na vogalu) za meter do dva nazaj, pa zadaj nafilali z blažilnim materialom (in vse skupaj naredili vsaj 1x višje), bi bilo kar OK, takole je pa smeh. SI predstavljaš bus, ki z 80 na uro zapelje v tisto ograjico? Kot da je ni (kar se je že večkrat izkazalo). Če je tako drago naredit OK nišo, se pa naredi par metrov dajša pravokotna, pa se konce primerno (ne pa tako bedasto kot v Dekanih) naknadno zavaruje. Stane ne prev veliko (v primerjavi z drugo obliko niše), pa razlika v varnosti (glede na drugo obliko niše) je (spet verjetno, ker natančno teh stvari ne poznam) mnogo nižja.
 

jaka6

Fizikalc
7. avg 2007
1.302
9
38
Družmirje
Hm če bi jaz telal samomor z avtom bi bil bolj temeljit. Plezalni štrik bi prvezu okol vrata pa okol drevesa pol pa pospeške do konca...
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Citat:
Uporabnik jaka6 pravi:
Hm če bi jaz telal samomor z avtom bi bil bolj temeljit. Plezalni štrik bi prvezu okol vrata pa okol drevesa pol pa pospeške do konca...

Potem bi bil samomor jasen in tvoji ne bi pokasirali zavarovalnine
smirk-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.373
5.889
113
pri taščici
Franci; saj lahko naredijo v startu tako kot je sedaj. Vendar potem naj naredijo dodatno recimo 3 m visoko "polkrozno" steno. Pravzaprav to lahko se vedno naredijo. Stane pa jih mogoce 10-20kE po odstavni nisi.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.373
5.889
113
pri taščici
Sicer pa; hitrosti v predorih so prevelike. Predlagam znizanje na najvec 60kmh, za vsak kmh preko te meje pa 100 evrov kazni. No potem se bodo zaletaval pa v portale tunelov ali pa kaj podobnega. Cestno ograjo na slo cestah ni problem prebiti. Najdes eno gorsko cesto in pozabis zavit. Najdes neko lepo smreko ob ravni cesti in jo naciljas. Poznam en tak primer.
 
Nazadnje urejeno:

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.813
4.307
113
NO daj malo se umiri, niso darsovci krivi če se ma en namen tam razbit, ker če se je eml namen, bi najdel potem drugo lokacijo al pa način, da to stori... Da pa so dali te ograje tja, je pa da zaščitijo druge voznike, ker s temi zaščitnimi ograjami to ni več idealno mesto za popolen samomor, pomeni da se tja noter ne bodo več zabijali...

Kar se pa tiče vožnje v predorih, če nekoga zanese in ga odbije nazaj... in se ti zapičiš vanjga, je to zato ker nisi upošteval varnostne razdalje in hitrosti, pika konec!
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36
Žal se ne morem strinjat s tabo.

Predorske niše pri normalni vožnji po mojem ne predstavljajo neke nevarnosti. Niso na mestu, kjer bi potekalo razvrščenje po pasovih (kot recimo izvozi), ampak ljudje vozijo izključno naravnost. Oziroma drugače - koliko smrtnih žrtev je že bilo na teh mestih, kjer potrjeno ni šlo za samomor (se vidi na posnetku, da je dejansko razneslo gumo, ali pa ga je izrinil nekdo z levega pasu)?

S tovrstnimi (izjemno dragimi, kot vidimo) posegi na cestah enostavno ne moreš preprečit samomorov. To je nekako tako, kot da bi prepovedal gradnjo stavb, višjih kot 5m, samo zato, da ljudje ne bi skakali dol. Jah... bodo pa skočili od kje drugje.


Tovrsten samomor je enako kot samomor s padalom. 100 krat skočiš in premišljuješ, kaj bi bilo, če ne bi odprl padala. Vsakič se potem odločiš, da ga boš. Enako je pri teh predorskih nišah. Tisočkrat se pelješ mimo... Potem pa enkrat zaviješ.

In takšnih "punktov" je na cesti kolikor hočeš. Edini plus teh niš je, da nihče drug ne nastrada. Tudi psihično... verjamem, da vozniku tovornjaka, ki mu nekdo zapelje v levo, ni lahko.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.943
1.098
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Garfildd pravi:
NO daj malo se umiri, niso darsovci krivi če se ma en namen tam razbit, ker če se je eml namen, bi najdel potem drugo lokacijo al pa način, da to stori...

Za smomorilce mi je popolnoma vseeno. Ampak taka niše je smrtno nevarna tudi za vse ostale.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.943
1.098
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:
Žal se ne morem strinjat s tabo.

Predorske niše pri normalni vožnji po mojem ne predstavljajo neke nevarnosti. Niso na mestu, kjer bi potekalo razvrščenje po pasovih (kot recimo izvozi), ampak ljudje vozijo izključno naravnost. Oziroma drugače - koliko smrtnih žrtev je že bilo na teh mestih, kjer potrjeno ni šlo za samomor (se vidi na posnetku, da je dejansko razneslo gumo, ali pa ga je izrinil nekdo z levega pasu)?

Samo v rezmislek: zakaj so potem z ograjo na AC zavarovani stebri nadvozov (tudi na ravnih delih brez uvozov/izvozov, tako da tudi tam velja tvoj argument "vožnje naravnost") in ostali podobni objekti ob AC (vključno s skalnimi stenami, gozdom ob cesti, pa konec konecv viadukti? Tudi tam lahko rečemo "saj peljejo samo naravnost, ni razloga za menjavo pasu". Pa so zavarovani - zato, ker so tam posledice pri enaki nesreči lahko nesorazmerno večje, kot če pelje AC čez polja. In takšna odstavna niša v tunelu sodi ravno v kategorijo "nesorazmerno večje posledice" in jo je zato treba primerno zavarovati.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.813
4.307
113
Bo treba na referendum in zahtevat da se vse hiše ob cestah zavarujejo z odbojnimi ograjami, prav tako vsako parkirišče mora vsebovati med parkirnimi prostori odbojne ograje, pa najboljš šeeno vgraditi v posteljo da partnerka slučajno ne zaide na tvojo stran ali obratno...
rolleyes-1.gif
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.366
9.798
113
kod Džej-Zija
Če bi hoteli poceni zavarovati te niše, bi jih rajši z betonsko ograjo in ne s pločevinasto. Končni efekt bi bil skoraj enak kot gladko izpeljana niša namesto vogala. Namečejo tja notri en ali dva betonska bloka, da ni prevelikega kota in je zadeva rešena. Tista pločevina mi deluje naravnost duhovito.
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
ksz

Ma tele betonske stene v predorih prov klicejo po samomorih, kadarkoli grem mimo se sprasujem kako da te stene veckrat ne izkoristijo za samomore.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Te niše so smrtno nevarne, projektirali so jih absolutni in popolni bebcvi, ki spadajo kvečjemu na zaprti oddelek psihiatrične bolnišnice in stvari je treba takoj porihtat.
Projektanta recimo da poznam, pa ni ravno popolni bebec. Lahko mu pa greš to v faco povedat. Sem prepričan, da boš uporabil precej drugačne besede.

Ta niša ni nič drugačna kot kje drugje v Evropi (recimo v Avstriji). Dokler se niso začeli samomorilci namerno zaletavati v betonske zidove, tudi nihče ni omenjal kake nevarnosti teh niš. Niša v Markovcu bo ravno zaradi takihle padalcev nekoliko daljša, da se bo dalo montirati ustrezno dolgo ograjo. Zakaj se ne dela zaobljenih sten, je pa že franci povedal.