Citat:
Uporabnik rawr pravi:
Who Killed the Electric Car? (2006)
In 1996, electric cars began to appear on roads all over California. They were quiet and fast, produced no exhaust and ran without gasoline...........Ten years later, these cars were destroyed.
....
In prv imajo. Če proizvajalecm pustiš dirketno prodajat (tudi v EU je to prepovedano), postaviš klasične dilerje (in s tem na desettisoče podjetij in milijone ljudi) v neenakopraven položaj. V ZDA v večini držav Tesla ne sme prodajat dirketno, ali pa so jim samo zato, ker so njihovi avti vendaele nekaj posebnega, to dovilili z omejitvami (teritorialnimi in časovnimi).Citat:
Uporabnik englishman pravi:
Je.bi ga, to je pa pro business libertarska struja: v Teksasu in Missouriju Tesla ne sme prodajati svojih avtomobilov, ker jih ne prodajajo prek franšiz ampak direktno kupcem. No, konec koncev ideologija niti ni pomembna, it's all about the money.
Ni res, prodaja Tesle v naštetih državah ni prepovedana. Le Tesla jih tam noče prodajat.Citat:
Uporabnik englishman pravi:
Saj obstaja prepoved prodaje Tesle v Teksasu, NJ, Arizoni, nekaj zveznih držav se na podobno prepoved še pripravlja.
Avtomobili niso bili prazni, ampak le blokirani. Določeni so jih vseeno spravili v pogon in se vozili.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Tisto, kar so donirali EV1jev univerzam in muzejem so bile prazni avtomobili brez baterij in drivetrain-ov.
Le Toyota ne ponudila odkup avtov, GM ni.
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Zakaj Tesla noče prodajati v nekaterih državah. Kaj je razlog?
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Bi pa bili že v osnovi precej cenejši.
Tako kot so izdelki v industrijskih prodajalnah.
Citat:
Uporabnik philips pravi:
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Zakaj Tesla noče prodajati v nekaterih državah. Kaj je razlog?
Sem že par postov višje napisal, pa bo očitno potrebno še enkrat...
Ne da noče prodajati, ne sme prodajati. V nekaterih zveznih državah je prepoved direktne prodaje od proizvajalca - vse mora iti čez lokalne dealerje (ki so te zakone tudi zlobirali). Tesla pa se tega noče iti, saj bi bila cena posledično nekoliko višja.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Bi pa bili že v osnovi precej cenejši.
Tako kot so izdelki v industrijskih prodajalnah.
Če ni konkurence ...
In kako je to lahko dražje od trenutne situacije, kjer ima firma še vedno možnost dilerjem postaviti ceno X... diler ne more kupiti avta po nižji ceni od tiste, ki mu jo je pripravljena postaviti krovna firma. In potem diler postavi svojo maržo ter z novo ceno (X+Y) prodaja avto končnim uporabnikom, ki so veseli, če lahko iztržijo kak popust (Z, ki je vedno nižji od Y). Torej imaš končno ceno s popustom (X+Y-Z), ki pa je še vedno višja od cene, za katero je avto pripravljena prodati krovna firma (X). Dejstvo je, da bi bila prodaja brez posrednikov za končne kupce cenejša. Konkurenca, ki na koncu določa ceno avta, pa še vedno obstaja med različnimi znamkami... Je pa res, da bi s tem marsikomu uničil biznis.Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
ni čist tko...
firma bo postavla 1 trgovino intam postavla ceno X. pika konc.
zdej imaš pa Y dealerjev ki pač vsak prodaja po svoji ceni avto... ker se firma ne jebe z ničemer da avto za ceno X-rabat