Prepoved električnih koles

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.039
4.049
113
Tisto, kar so donirali EV1jev univerzam in muzejem so bile prazni avtomobili brez baterij in drivetrain-ov.
Le Toyota ne ponudila odkup avtov, GM ni.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.088
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik rawr pravi:
Who Killed the Electric Car? (2006)

In 1996, electric cars began to appear on roads all over California. They were quiet and fast, produced no exhaust and ran without gasoline...........Ten years later, these cars were destroyed.

....

Ja, pa beterije so pocrkale, z njimi so delali minus in že vnaprej so povedali, da gre le za test.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.088
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik englishman pravi:
Je.bi ga, to je pa pro business libertarska struja: v Teksasu in Missouriju Tesla ne sme prodajati svojih avtomobilov, ker jih ne prodajajo prek franšiz ampak direktno kupcem. No, konec koncev ideologija niti ni pomembna, it's all about the money.
In prv imajo. Če proizvajalecm pustiš dirketno prodajat (tudi v EU je to prepovedano), postaviš klasične dilerje (in s tem na desettisoče podjetij in milijone ljudi) v neenakopraven položaj. V ZDA v večini držav Tesla ne sme prodajat dirketno, ali pa so jim samo zato, ker so njihovi avti vendaele nekaj posebnega, to dovilili z omejitvami (teritorialnimi in časovnimi).
Bi raje videl, da so vse štacune z avti v lasti proizvajalca, kar pomeni nobenih pogajanj za ceno in popuste le, če gre za uradno akcijo? Avtomobili bi se hitro podražili.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.088
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik englishman pravi:
Saj obstaja prepoved prodaje Tesle v Teksasu, NJ, Arizoni, nekaj zveznih držav se na podobno prepoved še pripravlja.
Ni res, prodaja Tesle v naštetih državah ni prepovedana. Le Tesla jih tam noče prodajat.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Bi pa bili že v osnovi precej cenejši.

Tako kot so izdelki v industrijskih prodajalnah.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.274
-8.463
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Tisto, kar so donirali EV1jev univerzam in muzejem so bile prazni avtomobili brez baterij in drivetrain-ov.
Le Toyota ne ponudila odkup avtov, GM ni.
Avtomobili niso bili prazni, ampak le blokirani. Določeni so jih vseeno spravili v pogon in se vozili.
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
Če je blo vse črno na belem, pol ne vem zakaj bi šel "random" folk snemat dokumentarec in se nekaj pritoževal za brezveze?!
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.274
-8.463
113
Zato ker to folk počne.
Le poglej recimo "dokumentarce" o kemtrejlih
evil.gif
 

philips

Guru
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
9.769
626
113
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Zakaj Tesla noče prodajati v nekaterih državah. Kaj je razlog?

Sem že par postov višje napisal, pa bo očitno potrebno še enkrat...

Ne da noče prodajati, ne sme prodajati. V nekaterih zveznih državah je prepoved direktne prodaje od proizvajalca - vse mora iti čez lokalne dealerje (ki so te zakone tudi zlobirali). Tesla pa se tega noče iti, saj bi bila cena posledično nekoliko višja.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.088
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik philips pravi:
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Zakaj Tesla noče prodajati v nekaterih državah. Kaj je razlog?

Sem že par postov višje napisal, pa bo očitno potrebno še enkrat...

Ne da noče prodajati, ne sme prodajati. V nekaterih zveznih državah je prepoved direktne prodaje od proizvajalca - vse mora iti čez lokalne dealerje (ki so te zakone tudi zlobirali). Tesla pa se tega noče iti, saj bi bila cena posledično nekoliko višja.

Ni razloga, da bi bila, razen.če se greš foro, da ni lokalnih prodajaln/servisov. Hočeš to?
Sicer enaka prepoved velja v EU.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.294
1.061
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Bi pa bili že v osnovi precej cenejši.

Tako kot so izdelki v industrijskih prodajalnah.

ne-ne-1.gif

Če ni konkurence ...

kako ni konkurence? konkurenca ostane, samo enega posrednika ki pokasira se rešiš...
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.154
2.335
113
v lokalni ostariji
ni čist tko...

firma bo postavla 1 trgovino intam postavla ceno X. pika konc.

zdej imaš pa Y dealerjev ki pač vsak prodaja po svoji ceni avto... ker se firma ne jebe z ničemer da avto za ceno X-rabat
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
6.954
3.250
113
Gorenje sicet ne prodaja avtomobilov/motorjev, prodaja pa povsod znotraj slovenije po isti ceni... Kaj pomagajo dilerji
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
725
113
www.jernej.org
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
ni čist tko...

firma bo postavla 1 trgovino intam postavla ceno X. pika konc.

zdej imaš pa Y dealerjev ki pač vsak prodaja po svoji ceni avto... ker se firma ne jebe z ničemer da avto za ceno X-rabat
In kako je to lahko dražje od trenutne situacije, kjer ima firma še vedno možnost dilerjem postaviti ceno X... diler ne more kupiti avta po nižji ceni od tiste, ki mu jo je pripravljena postaviti krovna firma. In potem diler postavi svojo maržo ter z novo ceno (X+Y) prodaja avto končnim uporabnikom, ki so veseli, če lahko iztržijo kak popust (Z, ki je vedno nižji od Y). Torej imaš končno ceno s popustom (X+Y-Z), ki pa je še vedno višja od cene, za katero je avto pripravljena prodati krovna firma (X). Dejstvo je, da bi bila prodaja brez posrednikov za končne kupce cenejša. Konkurenca, ki na koncu določa ceno avta, pa še vedno obstaja med različnimi znamkami... Je pa res, da bi s tem marsikomu uničil biznis.

Pa poglejte malo v druge panoge... v tujini recimo Apple svoje izdelke večinoma prodaja sam... pri nas imaš XY preprodajalcev Apple robe. Kje misliš, da so nižje cene?
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.154
2.335
113
v lokalni ostariji
khem

ja bo ceneje itd če boš avto KUPIL direkt v tovarni (in ga od tam odpeljal!!!!) ker a veš

avto ima ceno X ko pripelje iz fabrke potem pa dodatki za transport itd itd itd... in a mislš da bi fabrka še vedno prodajala po ceni X avto če bi mogla vzdrževat še salon, testne avtomobile....

koliko stane apple telefon ko pride s traku? po koliko ga prodaja dilerjem? po koliko v svojih trgovinah? je cena v njihovi trgovini = ceni s traku?
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
725
113
www.jernej.org
Dejstvo je, da ceno določa proizvajalec avta... izračunano glede na to, koliko želijo zaslužiti. Tej ceni se dodajo stroški in marže preprodajalcev. In prepričan sem, da bi si lahko proizvajalec sam privoščil nižje stroške in marže kot vsi majhni preprodajalci. Jaz ne vidim poante v prepovedi direktne prodaje avtomobilov... seveda pa ne sme proizvajalec onemogočati preprodaje v drugih trgovinah (to bi pa moral urejati zakon).

Koliko stane izdelek, ko pride s traku? Nima veze, ker za to ceno ga nihče ne bo dobil, saj ne vključuje razvoja, dobička itd...
Koliko stane izdelek, ko ga proda dilerjem? Ne vem... ampak končna cena pri dilerjih je vedno višja ali kvečjem enaka kot v lastnih trgovinah.
Koliko stane izdelek, ko se prodaja v lastnih trgovinah? Pogooglaj, če te zanima...
Je cena v trgovini enaka ceni s traku? Nikoli ni in nikoli ne bo. Tudi predpostavka, da katerikoli diler dobi izdelek po ceni iz traku je preprosto napačna.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.154
2.335
113
v lokalni ostariji
proizvajalec določi cene avtomobila glede na svoje stroške ki jih ima. potem odšteje popuste na količino in to je to. to je cena NA DVORIŠČU! a misliš da proizvajalec zastonj pelje avto iz kragujevca v ljubljano? pač nekdo to plača. največkrat kar dealerji...
a misliš da je salon, prodajalci itd zastonj? testni avto zastonj? a mislš da mreža salonov ne stane nič?

diler ima lahko isto ceno kot ima apple v lastni trgovini. lahko ima višjo (če ima tako lokacijo, prodajalko z veliki joški itd ki pač "dvigne ceno"). če ima akcijo ima lahko tudi nižjo ceno (gre sebi v -)

oziroma po domače:

imam 1000kg krompirja.

trgovcu prodajam po vsaj 100kg po ceni 10centov. trgovec ga prevzame sam pri meni na dvorišču. če mu ga razvozim je cena 12centov. če pride en na dvoriše po 1kg ima pač ceno 23centov. v trgovini trgovec prodaja po 25 centov.

a veš ekonomija itd itd itd itd....
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
725
113
www.jernej.org
Razumem, razumem. Nič ni zastonj... ampak menim, da bi bilo to za večjo firmo ceneje kot za "majhne" dilerje (saj veš... količina, ki jo sam omenjaš pri razlagi ekonomije)... Ampak še vedno ne vidim, od kod vaš strah, da bi se cene dvignile, če bi proizvajalci smeli sami prodajati avtomobile. Jaz še vedno menim, da bi lahko bili cenejši od preprodajalcev. Seveda pa ne smejo proizvajalci omejevati prodaje preko drugih prodajnih kanalov... omejevanje prodaje (kot se sedaj dogaja, da proizvajalci sami ne smejo prodajati) kvečjem dviguje cene, ne pa znižuje.