Peugeot 308SW avtomatski

netko

Guru
25. jul 2007
6.745
2.101
113
Si ziher? V nizjih modelih grupacije psa ponavadi ni druge kot robotizirano skropucalo
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Citat:
Uporabnik WeWatchingYou pravi:
Če ni predpisana menjava s strani tovarne, ti pač ne bodo zamenjali olja tudi na lastno željo.

Potrjujem - meni niso hoteli menjati olja na mojo željo, čeprav je menjalnik "ropotal". Ko sem jih pa vprašal, zakaj pa potem ropota, so mi povedali da zaradi tega, ker je avto na "klancu"
bonk.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.376
5.894
113
pri taščici
Kje so nasli klanec na Viču pred AH.
Pa ti si imel "premium" vozilo in ne nek low budget. Kaj se bo sele tukaj dogajalo.
Koliko garancije/jamstva je na tak menjalnik. Kaksni so pogoji da ti garancija velja.
Ce je to sest let, potem bi se reskiral, da pa dam po 2 letih cetrtino/polovico vrednosti avta za popravilo pa bi se zamislil.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.420
6.558
113
5 let je ponavadi tovarniške garancije v prodajnih akcijah, če pa je menjalnik izvzet pa ne vem, ampak dvomim.
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Na menjalnik je bilo 2 leti garancije. Imel sem pa nekje še 2 meseca do izteka, ko se je težava začela pojavljat, zato je bil "klanec kriv"
smile-1.gif


Očitno je lažje stranki lagat in jo pustit z neservisiranim menjalnikom, kateri lahko čez XY mesecev prinese 5K dodatnih stroškov (za stranko seveda), kot pa zamenjat olje v menjalniku v vrednosti 100 EUR, katerega bi itak stranka plačala
cheer.gif
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kako pa si potem uredil to?

Nisem. Poklical sem še na nekaj ostalih uradnih servisov in vsi so mi enako zatrjevali - menjava olja v menjalniku ni predvidena, zato mi tega ne bodo naredili.

Ker sem videl, da zadeva ne pelje nikamor in da so naši veliki amaterji pri teh menjalnikih in se je ropotanje samo še stopnjevalo, sem vozilo prodal in novemu lastniku povedal, da si naj sam zamenja olje v menjalniku, ker mu na uradnih ne bodo
rolleyes-1.gif


Morda kot zanimivost: pred 1 mesecem (torej marca 2016) sem klical na Citroen servis in jih vprašal, kako poteka vzdrževanje avtomatskih menjalnikov pri njihovih vozilih? Odgovor je bil: nobenih servisov ni predvidenih za avtomatske menjalnike (niti menjava olja).

Očitno tudi v letu 2016, torej 2 leti po temu, odkar sem imel jaz težave s 508 GT, je še vedno isto pri PSA - avtomatskih menjalnikov ni potrebno servisirat, saj proizvajalec ni predvidel tega in na servisih se striktno držijo tega!

Zato si ne želim imeti avtomatski menjalnik in ga servisirat pri nas
uf-1.gif
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.358
1.734
113
DSGji imajo čisto regularen servisni interval na 60.000 kilometrov. Vsaj ena stvar pri kateri ti VW ne laže v fris.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.591
288
83
www.kacnje.eu
Ravno prejšnji teden sem gledal za VW DSG ... menda je vsakih 60 kkm predvidena menjava olja (mogoče je zraven še kakšen filter ali gumica) in znese okrog 180-200 evrov.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.358
1.734
113
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
Morda malo izven teme: kakšni so stroški tega servisa na 60.000 km, kjer je verjetno zajet tudi servis za DSG?

390€ z mojim oljem za motor (zraven v ceni). Pooblaščenec.

Nazaj na temo!
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
mene bolj skrbi druga zadeva - od začetka sem bil odločen, da bom že 308SW avtomatika vzel, potem pa sem se zamislil - LCD touch screen zaslon, na katerem bazirajo praktično vse nastavitve, od klime do radia do vsega - kaj če to mrkne - bolj kot menjalnik me je začelo skrbeti to ... :p
Če smem samo rahel komentar na tole zapisati: ko te berem (tudi ostale komentarje in dogajanja pri nakupu ''novega'' avtomobila) vidim, da se precej poglobiš v posamezen avtomobil. Kar je vsekakor pozitivno , ampak nekako sem dobil občutek, da gre pri tebi vsa zadeva nekoliko predaleč. Namreč verjetno si že prišel do sklepa, da avtomobila brez napak praktično ni.
Torej je zadeva enostavna: daš na eno stran potencialne napake, na drugo stran potencialne stroške in vidiš, kje si in se odločiš. Če ti ne ustreza, ga pač ne kupiš in je.
Isto je s tem LCD-jem. Predvidevam, da gledaš nov avto, ki ima garancijo koliko? 2 leti? Če te to skrbi doplačaj za več letno garancijo in POZABI na ta LCD. Ker ti ga bodo oni plačali, če bo potrebna zamenjava. Ne se obremenjevat preveč s temi stvarmi.
Potem imam tukaj še dva komentarja:
- po eni strani se bojiš za LCD, kar pomeni, da ne zaupaš proizvajalcu, hkrati pa gledaš potem še 508-ko, itd. Hm... Rahlo neracionalno, se ti ne zdi?
- in pa seveda še končna zadeva: boli te tisti liter in pol razlike v porabi, hkrati boš pa ''zabil'' v nov ali nov rabljen avtomobil toliko, da je tisti liter in pol praktično nič. Ob tem, da imaš avtomobil, ki naj bi bil res zanesljiv in brez težav.
Me spominjaš malo na kolega, ki me je spraševal za opcije kako prihranih pri predčasni prekinitvi lizinga in omenjal, da bo prihranil 100 EUR. Dejansko ni imel niti najmanjše informacije o ''velikostnem razredu'' izgube pri tako hitri prekinitvi lizinga in če bi izgubil le tistih 100 EUR, bi bil lahko ultra vesel.

PS: Upam, da ne jemlješ tega kot napad nate, temveč le kot iztočnico za debato in pa tvoj razmislek, če ta tvoja obsesija pelje v pravo smer. Ker nekako imam občutek, da se preveč osredotočaš na posamezna drevesa, pozabljaš pa na gozd.

Še malo on topic: če je Aisin in ti avto ustreza potem je zadeva enostavna. Preveri pri neodvisnih serviserjih avtomatikov koliko pride menjava in ali so kakršnekoli sledi ob menjavi.
Če je strošek in interval sprejemljiv in sledi po menjavi ni, potem res ni potrebno obremenjevati servisa z informacijo, da je bilo olje zamenjano v avtomatiku. Poleg tega bi zadeva morala biti brezhibna kar nekaj km ob ustreznem vzdrževanju, saj ni Aisin nalašč ''pokvaril'' menjalnika samo za Peugeot.
Seveda pa to vsak dela na lastno odgovornost in nisem odgovoren za morebitne težave pri garanciji.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik krava pravi:
Ravno prejšnji teden sem gledal za VW DSG ... menda je vsakih 60 kkm predvidena menjava olja (mogoče je zraven še kakšen filter ali gumica) in znese okrog 180-200 evrov.
Na pooblaščencu je po mojih informacijah za DSG6 cena bolj v rangu 250-300 EUR. Odvisno od pooblaščenca.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.595
182
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Citat:
Uporabnik mtl pravi:

PS: Upam, da ne jemlješ tega kot napad nate, temveč le kot iztočnico za debato in pa tvoj razmislek, če ta tvoja obsesija pelje v pravo smer. Ker nekako imam občutek, da se preveč osredotočaš na posamezna drevesa, pozabljaš pa na gozd.

daleč od tega, da bi tvoj komentar razumel tako, prej nasprotno, dejansko bi si ga moral sprintat in prebrati vsakič, ko grem gledat potencialni avto.
smile-1.gif


bi se strinjal z napisanim. avtomobila brez napak ni. tega se vedno bolj zavedam. seveda večkrat dam na eno stran pluse in na drugo minuse, s tem, da kilometri so tudi zelo pomembni in tu se veliko stvari (žal) tudi konča. verjetno bi moja saga z menjavo avta bila že končana, če en od ogledanih ne bi imel 150.000 km ... potem je tu še želja, da bi avto bil avtomatik, enostavno vse skupaj postane huda loterija, ko všteješ rabljen avto, 120.000 do 150.000 km in avtomatski menjalnik.

zato sem začel gledati tudi v smeri novih in trenutno je od večine primernih avtov nekje v budžetu ravno 308(SW) s trenutno akcijo z avtomatskim menjalnikom.

smo se pa narobe razumeli - me ne skrbi LCD zaslon, bolj me skrbi vse tisto, kar je za LCD zaslonom. se pravi neko računalo. na katerega je pač vezano preveč stvari in če crkne ta računalnik, ne vem, kako je z avtom. se strinjam, mogoče nekomu to izpade paranoja, meni zgolj pameten razmislek. konec koncev, tudi če je treba zamenjat samo LCD, se grem stavit, da ne bo poceni. če bi crknil cel računalnik, pa še več. in ne vem - nisem še videl računalnika, ki bi bil po +10 letih brez kakršnega koli problema. se pa zavedam, da ne gre za nek hudo obremenjen komp tu zadaj, zato upam, da zna zdržat cca. 10 let.

kar se tiče podaljšane garancije - kolikor sem se pogovarjal, meni sploh ne pride v poštev, ker bom že redno garancijo (5 let ali 100.000km) skuril v 3 letih, in sicer lahko dokupiš tudi po tem, ampak tudi če takrat dokupim, je spet omejitev km. ki se jih bo spet prehitro nabralo.

da še nekaj napišem o avtomatiki - ni robot, je, kot je bilo večkrat napisano, aisin. robot je v določenih primerih prisoten zgolj še pri Citroenih ... in prodajalka mi je rekla, da če pač stranka želi menjat olje, ne vidi razloga, da ji pač ne bi zamenjali, seveda ne v smislu garancije, ampak rednega servisa.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
Še malo on topic: če je Aisin in ti avto ustreza potem je zadeva enostavna. Preveri pri neodvisnih serviserjih avtomatikov koliko pride menjava in ali so kakršnekoli sledi ob menjavi.
Če je strošek in interval sprejemljiv in sledi po menjavi ni, potem res ni potrebno obremenjevati servisa z informacijo, da je bilo olje zamenjano v avtomatiku. Poleg tega bi zadeva morala biti brezhibna kar nekaj km ob ustreznem vzdrževanju, saj ni Aisin nalašč ''pokvaril'' menjalnika samo za Peugeot.
Seveda pa to vsak dela na lastno odgovornost in nisem odgovoren za morebitne težave pri garanciji.

Točno to, če bi menjalnik znotraj garancije in recimo enkrat po opravljeni menjavi olja odpovedal, bodo zagotovo trdili, da je to posledica nepooblaščene menjave olja.
bonk.gif