Novi Passat

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.750
210
63
Citat:
Uporabnik peters pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Pišeš bedarije. Prešnja generacija (B7) je sploh v navezi z 2.0 TDI CR (CR je boldan da ne bo kakšen pametnjakovič privlekel na plano 2.0 TDI PD v B6 generaciji) top kar se tiče zanesljivosti.

Mnja, ravno pri takem CR je pri 250 kkm šla turbina, pri 400 kkm pa raztrgalo črpalko goriva. Kaj je bilo treba zato menjat, ne rabim razlagat. Aja, pa ni fajn če sredi evrope crkne še "kabelbaum", ki je itak zlata vreden, pa še pol motorja je treba narazen vzet, če ga hočeš zamenjat.
V B6 so zanesljivi tudi 2,0 TDI z 8V glavo (BMP na primer...)

pri 250kkm je marsikateri avto ze zdavnaj zakljucil svojo kariero in se nahaja v obliki kocke ...
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.366
269
83
34
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Gume ima kot Kia. Okrogle.
smile-1.gif

Tega si še Kia ne bi privoščila.
hysterical-1.gif


 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.366
269
83
34
Breitling in še kar zgleda, kar pa za tisto pri Passiju ne moremo rečt.

@cizy: S katerega leta je to?
smile-1.gif
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Breitling in še kar zgleda, kar pa za tisto pri Passiju ne moremo rečt.

Te je zmotilo, ker ni vseh številk gor?

Najbolje, da napišeš en mejl na RR naj ga nehajo srat s prijemi, ki so še kiji pod častjo.
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Citat:
Uporabnik Thrivial pravi:
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Breitling in še kar zgleda, kar pa za tisto pri Passiju ne moremo rečt.

Te je zmotilo, ker ni vseh številk gor?

Najbolje, da napišeš en mejl na RR naj ga nehajo srat s prijemi, ki so še kiji pod častjo.

Ma ne, takole bi rabili:

400003032525-1.jpg
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Citat:
Uporabnik peters pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Pišeš bedarije. Prešnja generacija (B7) je sploh v navezi z 2.0 TDI CR (CR je boldan da ne bo kakšen pametnjakovič privlekel na plano 2.0 TDI PD v B6 generaciji) top kar se tiče zanesljivosti.

Mnja, ravno pri takem CR je pri 250 kkm šla turbina, pri 400 kkm pa raztrgalo črpalko goriva. Kaj je bilo treba zato menjat, ne rabim razlagat. Aja, pa ni fajn če sredi evrope crkne še "kabelbaum", ki je itak zlata vreden, pa še pol motorja je treba narazen vzet, če ga hočeš zamenjat.
V B6 so zanesljivi tudi 2,0 TDI z 8V glavo (BMP na primer...)

Nisem verjetno tak majster kot ti ampak kaj ima v osnovi (dobro, v neki meri že) veze Garret turbina z zanesljivostjo te generacije Passata? Turbo ti lahko crkne pri 5km, pri 50k km, 150 ali 500k km. Odvisno od tega katero budalo vozi avto, odvisno kako ga vozi, odvisno kak turbo pride iz fabrike in še XY dejavnikov. Torej kakšno vezo ima turbo v povezavi z zanesljivostjo Passata B6, B7, B8, B9, B10...? LP
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.929
113
najrajš na babi
Malo lepši je kot tisto lešnikovo skrupocalo. Ni čudno, da ga niso na faks sprejel. Glede vag zanesljivosti. Moj frend 20 let mehankar pri vag pooblaščencu je dejal. še dve generaciji vozil pa bomo z francozi na istem. Se pravi gre kvaliteta z hitrostjo novih tehnologij in šparanja čedalje bol navzdol. No glede na to da mamo doma 1 leto starga vaga z 12.000 km lahko to samo potrdim.
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik map pravi:
Se pravi gre kvaliteta z hitrostjo novih tehnologij in šparanja čedalje bol navzdol.

Zanimivo,Škoda je pa pri nas ravno uvedla 6-letno garancijo/do 200.000 km. A ne uporabljajo oni VW tehnike?
 

scott

Pripravnik
1. sep 2007
405
1
18
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Pišeš bedarije. Prešnja generacija (B7) je sploh v navezi z 2.0 TDI CR (CR je boldan da ne bo kakšen pametnjakovič privlekel na plano 2.0 TDI PD v B6 generaciji) top kar se tiče zanesljivosti.

CR je imel že generacija B6, letniki 2009, modelno leto 2010. B7 je samo zunanji face-lift, notranjost je ostala nespremenjena. Razen dodane analogne ure na sredini
bonk.gif

Drugače je pa 2.0 TDI CR zelo zanesljiv. Enako kot prej 1.9 TDI PD. Napaka je bila samo motor 2.0 PD.
 

rotvajler

Pripravnik
7. mar 2011
173
20
18
2.0 tdi zanesljiv motor? dejte še kakšen vic povedat, sem se tolk nasmejal.... baje da ima ta nov 2.0 tdi motor v prtljažniku poleg polnilca za pnevmatiko, še dva nova kompleta vztrajnik+sklopka, ter 5 novih kompletov injectorjev, da lastnik vozila lahko sam zamenja.... lol
 

scott

Pripravnik
1. sep 2007
405
1
18
Še en tak, ki ne razume kaj je PD in CR
bonk.gif
, slišal je samo za TDI.
Še enkrat preberi.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik scott pravi:
Drugače je pa 2.0 TDI CR zelo zanesljiv. Enako kot prej 1.9 TDI PD. Napaka je bila samo motor 2.0 PD.
Povej to tistim, ki so na določenih letnikih menjali cel motor, ker je prišlo do luknje v bloku.
evil.gif
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.251
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Pišeš bedarije. Prešnja generacija (B7) je sploh v navezi z 2.0 TDI CR (CR je boldan da ne bo kakšen pametnjakovič privlekel na plano 2.0 TDI PD v B6 generaciji) top kar se tiče zanesljivosti.

Nikjer nisem omenjal težav z motorjem, te si pač sam izpostavil. Lahko pa omenim primer sodelavca, ki je lani mislim da vsak mesec imel passata na izrednem servisu. Bencinar, avtomatik, prvi lastnik, sedaj cca 140k km. Avto je 2007 letnik se mi zdi. Tam nekje.
smile-1.gif

Pa ker sem omenil VW grupo... Imamo službene Octavie pa vsaka druga, ki sem jo vozil je vmes začela goreti oranžna lučka za motor... Ma ja, lej, saj se zgodi vsakemu avtu kaj takega, pa tudi kaj vmes pride, samo zadnje čase je nekam veliko takih zgodb predvsem za vozila iz vw grupe. Ali se pa pač sam v takih krogih gibljem, kaj pa vem.