Lj. Bežigrad - Slovenčeva

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Citat:
Uporabnik nacek pravi:
no še en primer popolnoma razočaranega v ta svet

http://www.slovenskenovice.si/...-sedel-za-volan
sem prvo pomislil, da je to naš Jado
cool-1.gif
 

dodaske

Pripravnik
18. apr 2013
928
0
16
Noben ne zagovarja pijancev...teb ni jasn da eni ne zagovarjamo nebenega, ki naredi nesrečo iz malomarnosti.
Men ne bo noben prodaju dogme na podlagi šlampaste statistike. Kapiš?
Nej bo že enkrat jasn vsem...država išče lahke rešitve zase in ne prave. Iščejo take, ki prinesejo velik dnarja v proračun.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.181
2.385
113
v lokalni ostariji
tdi, ok po tvojem jaz zagovarjam pijance.zakaj pa ti zagovarjaš "gsmovce" divjake ki peljejo 10km/h prehitro, pešce brez odsevnikov? kobo tebi en ki telefonira uničil življenje. zbil otroka ker je peljal 60 namesto 50 boš tudi drugače gledal na vse skupaj... al kako?
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Citat:
Uporabnik kravakonj pravi:
link
Raziskava je sicer iz let 2005, 2006 - takrat je bila tretjina povzročiteljev nesreč s smrtnim izidom alkoholiziranih.

V prejšnjem tednu smo imeli dve odmevni nesreči in sedaj je javnost povsem naspidirana v smisli 'aaaa, kill them all!!!'. (intermezzo: mislim, da bo ta teden javnost pikirala na rafting turizem v Bovcu, vsak teden se moramo namreč bati česa drugega).

Smo pa IMO pri nas vseeno kar uspešni - število mrtvih se zmanjšuje (z občasnimi nihanji) in čeprav statistika pravi, da so najbolj nevarni vozniki od 18-25 let (kar se tiče smrtnih žrtev), so po mojem mnenju danes mladi veliko boljši vozniki in veliko bolj odgovorni kot so bile v mladih letih danes starejše generacije. Če npr. pogledamo samo podatek o mrtvih od 1. jan do 5. maja: leta 2008 je bilo 73 mrtvih, letos 32 (in imamo celo medijsko gonjo).

Citat:
Nekako bolj logično se zdi, da bi organi usmerili pozornost predvsem na tiste, ki povzročijo več nesreč.
Kaj praviš?
Vprašanje je, kako - kako boš preprečil 19-letniku da vzame fotrovega BMW-ja in naredi masaker?
In 2/3 nista bili, kateri so potem bolj nevarni
evil.gif
??
Jap, in ti dve tretjini bo veliko težje ustaviti kot tisti tretjino. Zato začnimo tam.
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
tdi, ok po tvojem jaz zagovarjam pijance.zakaj pa ti zagovarjaš "gsmovce" divjake ki peljejo 10km/h prehitro, pešce brez odsevnikov? kobo tebi en ki telefonira uničil življenje. zbil otroka ker je peljal 60 namesto 50 boš tudi drugače gledal na vse skupaj... al kako?
Precej preprosto: alkoholiziran voznik je za okolico veliko bolj nevaren od nekoga, ki vozi 60 namesto 50.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.181
2.385
113
v lokalni ostariji
si prepričan ali je to samo tvoja propaganda? je nekdo ki "pihne" 0,27bolj nevaren od tistega vozi 60? po tej logiki so pripadniki romske skupnosti barabe vsi po vrsti. a ne?
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Bolj slabo logiko imaš: načeloma Lewis Hamilton obvalada avto pri 250 km/h, vendar na javni cesti pač ne sme voziti prek omejitve. Ker je nemogoče in nerealno postavljati pravila individualno, jih postavimo globalno: torej nihče ne sme voziti in piti (čeprav marsikdo lahko vozi povsem normalno pod vplivom alkohola), nihče ne sme voziti prek omejitve itd. Tako pač je.

Ne, zagotovo je oseba, ki je alkoholizirana, bolj nevarna, tu ni dvoma.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.181
2.385
113
v lokalni ostariji
ti imaš slabo logiko... ker nevaren je tako tisti ki pelje 60km/h kot tisti ki ima 0,28 v riti. pač take so meje. meja varnega je postavljena na 50km/h (ali 30) pri alku zaenrkat na 0,24 (oziroma celo 0.0). vse kar je več je enako nevarno a ne? sej si sam povedal da tudi lewis hamilton ne smevozit 250... in če se gremo neki striktnega se pejmo povsod... ne pa samo tam kjer se ustvarja javno mnenje... tolk si bil glasen v temah kjer se je določeno skupino"kriminaliziralo" tukaj pa delaš točno to kar si tam branil...
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36

Ja, skrajno neumno je skupini ljudi pripisovati kolektivne lastnosti, to drži.

Ne, vse, kar je več ni enako nevarno. Alkohol je nevarnejši od hitre vožnje, saj hiter voznik lahko upočasni, alkoholik pa ne more postati nealkoholiziran. Sicer pa je lestvica progresivna, kar odraža tudi potencialno nevarnost: mrtvo pijan človek je bolj nevaren od nekoga, ki vozi 80 v naselju in nekdo, ki vozi 80 v naselju je bolj nevaren od nekoga, ki je spil dva pira.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.181
2.385
113
v lokalni ostariji
alkohol je nevaren ker se ti poslabša odzivnost, vid itd. enako pri hitrosti ne moreš se ustavit naisti razdalji pri 50 ali pri 60. tako da jeoboje ENAKO nevarno. tudi gsm je nevaren. in neosvetljen pešec.
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Kot prvo: ni enako, saj alkoholiziranosti ne moreš izklopiti. kot drugo - iz tvojih postov razumem, da meniš, da policisti kaznujejo zgolj vinjeno vožnjo - naj ti pojasnim, da s t.i. radarjem merijo tudi hitrost voznikov in po potrebi kaznujejo odstopanja v + smeri. Ne samo to - te kazni predstavljajo večinski del pobranega denarja policije, si moraš misliti? Kot tretje: kaznujejo tudi uprabo mobilnega telefona med vožnjo - ne samo to, od časa do časa organizirajo tudi akcije v katerih javnost pozivajo, da naj ne telefonira med vožnjo.
 

miklavz

† 1962-2015
30. sep 2012
912
1
16
A propos statistike: po slovenskih podatkih je v 85% primerov nesreče enoslednega vozla (beri motornega kolesa) za nesrečo kriv motorist. Po podatkih ostalih evropskih držav - beri Nemčija, Italija, Španija, Francija pa verjetno še kakšna - je voznik motornega kolesa kriv le v 5% za povzročitev prometne nesreče. kdo je tu nor? Je pa vsekakor najlažje napisati neprilagojena hitrost ali vožnja pod vplivom alkohola; tistega dedija, ki je priletel z džipom s stranske ceste na glavno pa nihče ne upošteva.
To zadnje je šlo na starejše voznike - seniorje. Morda niso udeleženi v večini nesreč - saj jih je malo na cesti. Ko pa so pa povzročijo nesrečo - seveda brez svoje udeležbe.
LPM
 

nacek

Guru
13. okt 2012
2.821
504
113
vsako uro in vsak dan, če ti bo uspelo preživet si bližje seniorju
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Ma glej, imamo trikrat več mrtvih na cestah kot Nemci, Danci, Britanci itd - nekje mora biti problem, vendar po mnenju nekaterih ni ne v alkoholu ne v preveliki hitrosti. Delno se strinjam - problem je v neproporcionalno velikem številu mentalnih bolnikov, ki bivajo v Sloveniji. In teh nesreč ne bo preprečil sam Alah - če se Slovencu zdi pametno, da v primeru, ko ga nekdo izsili, namesto zavore uporabi plin, potem tu pač ni pomoči.
 

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
Citat:
Uporabnik kravakonj pravi:
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Citat:
Uporabnik kravakonj pravi:
link
Raziskava je sicer iz let 2005, 2006 - takrat je bila tretjina povzročiteljev nesreč s smrtnim izidom alkoholiziranih.

V prejšnjem tednu smo imeli dve odmevni nesreči in sedaj je javnost povsem naspidirana v smisli 'aaaa, kill them all!!!'. (intermezzo: mislim, da bo ta teden javnost pikirala na rafting turizem v Bovcu, vsak teden se moramo namreč bati česa drugega).

Smo pa IMO pri nas vseeno kar uspešni - število mrtvih se zmanjšuje (z občasnimi nihanji) in čeprav statistika pravi, da so najbolj nevarni vozniki od 18-25 let (kar se tiče smrtnih žrtev), so po mojem mnenju danes mladi veliko boljši vozniki in veliko bolj odgovorni kot so bile v mladih letih danes starejše generacije. Če npr. pogledamo samo podatek o mrtvih od 1. jan do 5. maja: leta 2008 je bilo 73 mrtvih, letos 32 (in imamo celo medijsko gonjo).

Citat:
Nekako bolj logično se zdi, da bi organi usmerili pozornost predvsem na tiste, ki povzročijo več nesreč.
Kaj praviš?
Vprašanje je, kako - kako boš preprečil 19-letniku da vzame fotrovega BMW-ja in naredi masaker?
In 2/3 nista bili, kateri so potem bolj nevarni
evil.gif
??
Jap, in ti dve tretjini bo veliko težje ustaviti kot tisti tretjino. Zato začnimo tam.

Hvala bogu za globalno segrevanje! Na severnem tečaju se tali led.
Kot se strinja večina, je k manjšemu številu mrtvih na naših cestah ogromno prispevalo dokončanje avtocest in tudi uvedba vinjet. Če bi tudi na lokalnih cestah zagotovili podobne standarde, bi tudi to verjetno imelo podoben učinek.
Če pa medtem spravijo s ceste kakšnega pijanca ali divjaka tudi v redu. Samo to niso tisti, ki spijejo dva pera ali vozijo 160 po prazni avtacesti.
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Si že bil na slovenski AC? Folk v največji gužvi vozi kolikor pač gre, s kakšne dva metra varnostne razdalje - to je slovenski standard in čudi me, da imamo samo toliko mrtvih, kot jih imamo.
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
A ste ze resil ksnga mrtvega danes? Na Valu 202 so mel tud kr neke debate, pa vsi sam filozofirajo neki. jerman konkretno uprasu, un pa okol bistva pa nekih stevilk, k sploh ne ve kaj govori. Vsi tok pametni, da brezveze.
bonk.gif