Dizli & start/stop

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Vozniki Kia-e bi se mogli malo zamislit, dobesedno vsak teden kakšen brez luči ker sveti samo tist LED trak na prednjih. Očtino Kia fahrerji mislijo da če gori luč na števcih da tudi zunanje....
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.999
5.416
113
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Vozniki Kia-e bi se mogli malo zamislit, dobesedno vsak teden kakšen brez luči ker sveti samo tist LED trak na prednjih. Očtino Kia fahrerji mislijo da če gori luč na števcih da tudi zunanje....

Pa VAGovci tud.......jih maš malo morje zatemnjenih čez avstrijske tunele....pa po nemčiji
wink-1.gif
Okrog Munchna v jutranji megli....oni pa lepo nevidljivi
 

Clancy

Majstr
20. avg 2007
788
353
63
Ob nakupu moraš misliti na to, da vzameš paket "luči in vidljivost", ki ima med drugim tudi avtomatsko preklapljanje med dnevnimi in zasenčenimi lučmi.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Bakki33 pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Starter obicen je za cca 100.000 vzigov

start&stop je za cca 250.000+ vzigov

moderni dizli nimajo elektronskega hlajenja turbine potem ko ugasnes motor
sprasujem se.gif

ne-ne-1.gif


Vsak dan se peljem v službo in nazaj, popoldan v trgovino in nazaj, pa potem še na rekreacijo in nazaj... in otroka na tenis in nazaj... aja, to ni vsak dan
17758-icon_confused.gif
To je recimo 10 vžigov vsak dan. Na leto znese 3650 vžigov, če ni prestopno leto... sicer jih je 10 več. Torej bo običajen štarter crknil čez 30 let!!
Start/stop opravi povprečno 30 vžigov na dan, če se vozim po mestu... ok, dajmo 50. To je cca. 15000 vžigov na leto. Ne, spet me ne skrbi, kaj bo z avtom čez 17 let
evil.gif


Sploh se ne sekiram
cheer.gif
Meni je zadnjič starter crknil na 14 let starem avtu, pa recimo da ima v povprečju 5 vzigov dnevno.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Jaz sem pri BMW-ju reku serviserju, če mi lahko izklopi Start/Stop, pa je reku, da se ne da, da bi si tudi on to izklopil, ker ima tudi on BMW-ja in ga tudi njega moti. Imajo pa BMW-ji za ameriški trg Start/Stop sistem izklopljeno po defaultu in če ga rabiš, si ga vklopiš, ravno obratno, kot tu v Evropi.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.242
2.110
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Predlagam, da stranki svetuješ senzor za svetlobo in je zadeva več ali manj rešena. Sicer občasno tudi ta odpove, recimo v kakšnih meglenih pogojih, ampak večinoma deluje kot je treba.

Kaj pa če je zadeva pogojena z višjim paketom opreme ali pogojevana z neko opcijo, ki je sploh brezveze. Ali pa sploh ne obstaja kljub temu, da živimo v 21 stoletju.

Jaz osebno bi vsekakor prepovedal prodajo vozil z led diodicami (dnevnimi lučmi) brez senzorja za svetlobo in padavine.

Še ena ideja od danes ko je zjutraj lilo kot iz škafa. A inženirji ne morejo vezat prižiganje luči ob uporabi brisalnikov. Po moje je zadeva rešljiva samo inženirji še vedno niso pogruntali, da se ob dežju(vklopu brisalnikov) zmanjša vidljivost. Inženirji po moje večino časa v službi popivajo in tekmujejo v tem kateri si bo izmislil bolj neumno novost in jo potem razglasil za nujno potrebno varnostno zadevo.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Menjaj serviserja.
tongue-1.gif


Start/stop ti lohk vsak šalabajzer sklopi....še jaz!
grims-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.391
241
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik koliko pravi:

Še ena ideja od danes ko je zjutraj lilo kot iz škafa. A inženirji ne morejo vezat prižiganje luči ob uporabi brisalnikov. Po moje je zadeva rešljiva samo inženirji še vedno niso pogruntali, da se ob dežju(vklopu brisalnikov) zmanjša vidljivost. Inženirji po moje večino časa v službi popivajo in tekmujejo v tem kateri si bo izmislil bolj neumno novost in jo potem razglasil za nujno potrebno varnostno zadevo.
Ideja je že kar nekaj let rešena in tudi praktično izvedena in uporabljena, ter deluje odlično. Žal je to običajno pogojeno s senzorjem za dež in če tega ni, potem tudi vključitev žarometov ob dežju ne bo delovala. Ravno tako je tudi že v praksi delujoče, da ob višjih hitrosti se tudi vklučijo kratki žarometi, da je izstrelek bolj viden
grin1.gif
. Tako da, ne pljuvat po inženirjih, jaz bi rekel, da je tukaj bolj na zakonodajalcih in pa prodajnih strategih, da naredijo svoje.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Uf Malecky, avto je prodan že pred pol leta. Imam pa podobno vprašanje, ki sem ga tudi zastavil serviserju in sicer, sedaj imam Kia Sportage in mi pri dnevnih lučeh ne svetijo zadnje, pa bi prosil kakega strokovnjaka, če se jih da softwersko vklopit. Serviser je rekel seveda, da se jih ne da.
rolleyes-1.gif
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Aaaammmmm, varnost mogoče. Ker pač nimam senzorja, da bi se mi vklopile zadnje luči, ob slabem vremenu pač pozabim vklopit glavne luči, ker še vedno normalno vidim cesto pred seboj kar pomeni, da sem zadaj slabše vidljiv in bi rad to popravil.
Imam občutek, da ta glavni veeedno delajo ravno kontra ljudem. Samo, da te psihično drkajo v glavo
uf-1.gif

Ob nalivih je polovica avtov zadaj temnih, kar pomeni, da ta glavni ne mislijo nič!!!
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
3
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik koliko pravi:

Še ena ideja od danes ko je zjutraj lilo kot iz škafa. A inženirji ne morejo vezat prižiganje luči ob uporabi brisalnikov. Po moje je zadeva rešljiva samo inženirji še vedno niso pogruntali, da se ob dežju(vklopu brisalnikov) zmanjša vidljivost. Inženirji po moje večino časa v službi popivajo in tekmujejo v tem kateri si bo izmislil bolj neumno novost in jo potem razglasil za nujno potrebno varnostno zadevo.
Ideja je že kar nekaj let rešena in tudi praktično izvedena in uporabljena, ter deluje odlično. Žal je to običajno pogojeno s senzorjem za dež in če tega ni, potem tudi vključitev žarometov ob dežju ne bo delovala. Ravno tako je tudi že v praksi delujoče, da ob višjih hitrosti se tudi vklučijo kratki žarometi, da je izstrelek bolj viden
grin1.gif
. Tako da, ne pljuvat po inženirjih, jaz bi rekel, da je tukaj bolj na zakonodajalcih in pa prodajnih strategih, da naredijo svoje.

Senzor za dež nima (ne bi smel imeti) zveze. Takoj, ko se sprednji brisalec premakne, naj se prižgejo zadnje pozicijske luči, ki lahko ugasnejo šele 2 minuti po zadnjem premiku sprednjega brisalca.
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
No, če ni senzorja je potem druga zgodba.
S senzorjem zadeva deluje super, le v megli odpove.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.886
3.918
113
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Vozniki Kia-e bi se mogli malo zamislit, dobesedno vsak teden kakšen brez luči ker sveti samo tist LED trak na prednjih. Očtino Kia fahrerji mislijo da če gori luč na števcih da tudi zunanje....

Pa je to res? Ker fora dnevnih luči je ravno to da ti ne gori osvetlitev armaturke in stikal. Tako da je ša manj razumljivo da bedaki ne vključijo luči ko se jim na števcu ne vidi nič!
rolleyes-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.391
241
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Senzor za dež nima (ne bi smel imeti) zveze. Takoj, ko se sprednji brisalec premakne, naj se prižgejo zadnje pozicijske luči, ki lahko ugasnejo šele 2 minuti po zadnjem premiku sprednjega brisalca.
Drži, vendar sem ti napisal, kako so zadeve v praksi trenutno že rešene pri nekaterih avtomobilih.

Kot sem že na začetku napisal, bi morale biti dve možnosti pri tem:
- dnevni žarometi z vključno zadnjimi žarometi in potem so lahko brez senzorja
- dnevni žarometi samo spredaj, vendar obvezno s senzorjem in ostalimi robnimi pogoji (npr. dež, hitrost, itd.)
Tretjo (torej dnevni žarometi samo spredaj brez senzorja) pa bi morali prepovedati. In bi bila zadeva rešena. Imam pa občutek, da se bo kaj podobnega zgodilo (ali pa bodo zgolj zahtevali tudi zadaj dnevne žaromete na vseh avtomobilih), ko bo prišlo zaradi tega, do kakšnega hudega trčenja. Če se to seveda ne bo zgodilo pri nas, kjer bo hitrost kriva oz. sedaj, ko imajo tudi merilce varnostne razdalje, bo ta kriva.