BMW F30

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.375
5.891
113
pri taščici
Mislim da so finance v ozadju in servisni stroski..... Ce je teh premalo, to ni dobro ne za znamko, ne za avtoindustrijo.
wink-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
No tukaj ne razumete kaj vse je bilo narobe. Pri starejših letnikih je dobavitelj nekaj zasral in tam so se res trgale ketne, tiste letnike so potem tudi popravljali kot napako pa kupec ni plačal skoraj nič. Pozneje pa so bile težave drugačne, bolj problematična so bila vodila in šponer, ketna se je potem pretegnila in se je že kar konkretno slišalo, strgala se je pa res zelo redko.

Jaz jo pri E91 nisem menjal in je original z 220kkm + kolikor je previt nazaj, ker je avto iz tujine.
evil.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.375
5.891
113
pri taščici
Zadnjič govoril s prvim lasntikom enke in je imel kar nekaj stroškov do 100kkm. Tako da sem dobil občutek da bmw ni več sinonim za kvaliteto.
 

damirj

Guru
9. maj 2012
4.837
2.090
113
Jaz sem z E91 v 5+ letih imel samo problem z enim konektorjem DDE enote, rešeno v reklamaciji. Ostalo vse OK in kar se mene tiče, sem se zato sedaj odločil še za F30.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Res je... veliko težav ima in majhnih detajlov zaradi varčevanja. Bi lahko kar A4 spisek napak pripravil. Plačat 70k€ za trojko je čisti ripoff, ker se vidi varčevanje na vsakem koncu, tako da šele 5 in višje je BMW res na nivoju.

Je pa tako pri vsaki znamki. Na nemškem BMW forumu je en želel menjat iz F30 na novega Jaguarja F-pace. Je šel na uradno predstavitev in rekel, da ne bo več jamral o F30, toliko je bilo napak na polno opremljenih predstavitvenih Jag-ih.

Zaradi tegale je avto peljal nazaj in zahteval menjavo volana:

 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Potem sem dosegel point. Tip je napisal, da šivi razpadajo.
grin1.gif
Tisto belo tam pri kraku je rob usnja, pomoje se bi dalo rešit z nohtom v 30 sekundah ampak jebiga.

Point je pa to, da je večina BMW voznikov malo bolj natančna glede vsega kot kupec francoza ali VWja.
wink-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.394
1.356
113
Tip je navaden sralec.
aplauz.gif


(Po drugi strani pa je res, da tudi pri nas najdeš mojstra, ki bo usnje za volan šival povsem drugače kot tovarna - in glej čudo, šele takrat bodo šivi tako narejeni, da ne bodo motili palcev pri "15 do treh". In ja, tako je bilo že na volanih 25 ali pa 15 let nazaj. Danes je kvečjemu še slabše...
tongue-1.gif
)
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.630
14.327
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Zadnjič govoril s prvim lasntikom enke in je imel kar nekaj stroškov do 100kkm. Tako da sem dobil občutek da bmw ni več sinonim za kvaliteto.

V bistvu enka ni sinonim za BMWja
tongue-1.gif


Je pa res tudi moj mehanik (Šumi pri Vodicah) izjavil, da BMWji niso več to kar so bili in da je šlo oz. gre po letu 2005 samo še navzdol kar se tiče kvalitete v primerjavi s preteklostjo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.428
9.171
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Potem sem dosegel point. Tip je napisal, da šivi razpadajo.
grin1.gif
Tisto belo tam pri kraku je rob usnja, pomoje se bi dalo rešit z nohtom v 30 sekundah ampak jebiga.

Point je pa to, da je večina BMW voznikov SRALCEV glede vsega kot kupec francoza ali VWja.
wink-1.gif

bolj prav sem napisal
evil.gif
 

B81

22. jul 2007
34.542
8.986
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
No tukaj ne razumete kaj vse je bilo narobe. Pri starejših letnikih je dobavitelj nekaj zasral in tam so se res trgale ketne, tiste letnike so potem tudi popravljali kot napako pa kupec ni plačal skoraj nič. Pozneje pa so bile težave drugačne, bolj problematična so bila vodila in šponer, ketna se je potem pretegnila in se je že kar konkretno slišalo, strgala se je pa res zelo redko.

Jaz jo pri E91 nisem menjal in je original z 220kkm + kolikor je previt nazaj, ker je avto iz tujine.
evil.gif

Pa ravno za E90 in E60 sem ogromno prebral glede verig na bimmer forumu. Imajo celo temo, kjer so vsi z utrganimi verigami noter, tako da zelo redek pojav to ni in kupci so to plačevali sami.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Je pa res tudi moj mehanik (Šumi pri Vodicah) izjavil, da BMWji niso več to kar so bili in da je šlo oz. gre po letu 2005 samo še navzdol kar se tiče kvalitete v primerjavi s preteklostjo.
Žal to ni omejeno samo na BMW-je: nižanje stroškov in varčevanje na vsakem koraku ter vedno hitrejši razvojni cikel in pri motorjih okoljevarstvene zahteve velikokrat ne dopuščajo več ustreznega dolgoročnega testiranja, tako da se velikokrat zgodi, da so pač kupci beta testerji...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ne ti ne jaz tega ne more trdit, ker nikakor ne poznava številk, verjetno jih še BMW v piko ne. Lahko pa kje najdeš cifro, koliko teh motorjev je na cesti in to je ogromna cifra, tako da ti tudi 100 postov ne pomeni kaj veliko, lahko pa.

Pa nisi bral, pri starejših do 2009 je še šla veriga, potem pa zlepa ne oz. je vsak 100x prej slišal ali pa so jasno da zaznali na servisu in ukrepali. Tudi zdaj če greš menjat na tem motorju se jo sliši spet čez par kkm, ampak strgala se ne bo pa tudi raztegnjena ni in nobene bojazni ni, da se strga.

Nemci so 100x bolj zadovolni kar se tiče popravil v garancijski dobi BMW kot pa npr. VAG. Za slednje lahko preko Autobild odvetniške službe (predaš jim primer) dobiš vsaj nekaj nazaj, tudi nasploh so tako VAG prisilili k razširitvi kulance, pri BMW tega ni blo treba ker se je ogromno avtomobilov popravlo pod garancijo oz. priznano napako. Za določene letnike si imel popolno kritje, tudi če si privat servisiral, za ostale so imeli menjave, če je ketna že ružila, strošek okoli 100-150.

Sranje vsekakor, samo noben hud bavbav. Ali ti jo je zamenjal BMW ali pa pri nas pod kozolcem za 800 s tem, da si avto iz tujine dobil konkretno ceneje.
rolleyes-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Še to... nisem "hudičev" odvetnik, če mislite da je dealbraker nikakor ne kupit. Cel čas lastništva E91 me je motilo dejansko kaj drugega kot pa ketna, čeprav ni bila menjana in ima za sabo 218kkm.

Sem pa le toliko potem prebral, da pri nobeni od drugih znamk ni kaj bolje. Saj ti maš tudi Mondeota. Eni naredijo 500kkm brez težav in se jim smeji do ušes, ker so tako poceni prišli skoz, eni ga majo pa vsak mesec na servisu.
 

B81

22. jul 2007
34.542
8.986
113
No, motorji do 2005 so ok, vmes do 2007 bi se veriga slisala, do 2009 pa sploh vec ne. Sele po 2009 bi naj bil nekak mir s tem. Sem spremljal forum, tako da to je pobrano od tam.

Aja pri mondeu sem imel serijsko napako (sesalni kolektor), kar so po petih letih popravili komplet na kulanco (bil presenecen) in zamasil se je nek oljni senzor, strosek bil ciscenje in podiranje in sestavljanje (da so nasli napako). Ostalo kak koncnik oz. drug potrosni material, z avtom se dela kot svinja s kurbusom, mrzel tisci, ker se zjutraj mudi in pri 204 000 kar dela...avto pa je nov stal pol manj kot npr. E90 z dobro opremo. Bmw si tega ne bi smel privoscit.

Ko smo ze ravno pri tem, kako pa je pri W204 mercedesu?
 
Nazadnje urejeno:

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Za kater motor točno govoriš? Ker N47 so komaj 2007 začeli vgrajevat, predhodnik M47 nima problemov z verigo, shodi pa tam turbina rada predčasno. Pa daleč od tega da bi po 2009 bil mir, kolegu šla pred kratkim na F10 520d 2012.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.630
14.327
113
Pri koliko km pa je šla rakom žvižgat? In kako dejansko dela z avtom? Ker videl sem namreč originalno vgrajene turbine s 350+k km ter menjave turbin že pri kakšnih 50-70k km. Eni pač ne znajo z avti, kdaj pa kdaj pa je dejansko kriva zgolj in samo napaka v materialu ali kaj podobnega.
 

B81

22. jul 2007
34.542
8.986
113
Uh ne poznam na pamet teh oznak. V glavnem vsakemu, ki sprasuje za dolocen avto, svetujejo, naj preveri verigo.
Bulletproof motor bi naj bil M54 3.0i in M57 3.0d (sem sel pogledat cifro)...
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Menjava verige pri BMW 2.0 (N4720A)177KM od l2006 do l2009 vsebuje malce več kot samo menjava verige. Zamenjati je potrebno tudi odmične gredi, saj je zobnik privarjen na odmično, šponarje in vse, kar pride v kompletu z verigo. Pri faceliftu z 184Km pa ni potrebno zamenjati odmične, saj je zobnik privijačen na gred in se zamenja samo zobnik. Tudi pri novejših F10 se trgajo ketne.

Otežen je tudi dostop do verige, saj je pozicionirana na notranji strani motorja, torej pri armaturi in je potrebno sneti cel motor ven. Nekaterim je uspelo tudi brez tega.

Ketne so se trgale tudi pri Peugeotu THP 155KM, saj je skupaj z BMW-jem razvil motor. Ravno tako pa tudi pri Minijih in TSI od VW