BMW F30

Steve

Guru
13. avg 2007
9.676
1.600
113
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Kaj ti ni jasno? Itak da konjev, je pa resda za ta motor in pogon že na meji navor potem. Motor je "enak" 328i ki ima 245KM serijsko.

Kaj potem praviš na 114i... honda tvojih sanj.
evil.gif


Serienleistung: 102ps 180Nm
Stage 1: 220ps 310Nm (+VMAX off)

Kr to, nisem vedel da je motor tako zadušen. Hudo
cool-1.gif


Edit - OMG, pojma o pojmu nimam, to sploh ni NA motor
redface-1.gif

N/A bencinski motor v letu 2016? Pa ni to Honda
evil.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Pa menjalnik to zdrži?

Menjalnik že, motor pa kar trpi nad 300 konji, tak da kak tudi shodi.

Pri Imprezi 2.0l od 2002 naprej je 6 stopenjski menjalnik BP držal 500 konjev tam nad 600 so jih morali menjat za druge bolj pro zadeve.
shocked-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.375
5.891
113
pri taščici
Me res zanima bmw rezerva v teh casih za take podvige. Predvsem dolgorocna. Saj nekaj casa najbrz preživi s tako obremenitvijo. Da pa bi to imel 200kkm dolgo pod havbo (pa ceprav samo obcasno izkoristil) pa?
Pa da ni slucajno sel bmw v drugo skrajnost. Vag je pisal mani konjev v homologacijo, bmw pa....?
 
Nazadnje urejeno:

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
Sej je imel Audi tudi 2.0 TFSI s 180 konji, kjer je mašina praktično enaka enaka kot 211 konjska, pa še ta je na vrhu precej zaprta, zato da je maks moč na voljo že v nižjih obratih in se pri vseh priznanih tunerjih tako 180 kot 211 konjska lahko čipata na cca. 270ps. Podobno 120 konjski 1.8 TSI, ki se čipa enako kot 160 konjski (pa tudi 120 konjski 2.0 TDI ali pri BMWju 16d 2.0 dizel s 116 konji pred prehodom na 1.5 mašino) . Taka mašina ima sigurno nekaj več rezerve, ker je to očitno ceneje kot razvoj druge švohnejše različice. Vseeno pa te ekstremne predelave na 300+ konjev po mojem niso najbolj zdrave za motor. Po drugi strani optimizacija iz 184km na 255 pri motorju, ki naj bi bil enak kot 245 konjski, vrjetno ni tak problem.

No če ima kdo dejansko izkušnje s čipanje 184 konjskega N20B20, se priporočam. Uradnega M Performance Power Kita za to mašino na žalost ni (vrjetno noben ne bi kupil 8k dražjega 28i, če bi ponujali tovarniški tune z garancijo), tist tune od BSR se mi zdi pa vseeno malo pretiran.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.336
760
113
Težava bi nastala, če bi gas imel funkcijo samo on-off. In motor 0 KM ugasnjen in pa 300KM takoj, ko ga prižgeš v prostem teku. Po alter-jevsko...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ma toj kar noro, kako bi vsi radi iz foruma imeli garancijo da bo ja vse 100% ok. Foter ima nečipane avte pa probleme, jaz imam vsak avto čipan in načrtno kupim nekaj kar je v štartu švoh in poceni zavarovanje pa dam poštimat, težav pa nič, poraba nižja, prehitevanja bolj varna...
wink-1.gif


Ta roba ma lufte kar velike nikoli ni dimenzionirano na blizu, ker tovarne NAJVEČ privarčujejo s tem, da imajo enake dele najraje čez celo serijo. Recimo BMW ma x16d motor ki ima 115km, domala identičen je tudi x25d z 212 konji. Na zalogi imajo samo en bat in ta je vedno v top kvaliteti se pravi primeren za x16d kot tudi za x25d. Dejansko so isti kosi še pri R6 dizlih in tam enaka fora. BMW enka in trojka si delita nešteto kosov, hladilniki in okolica npr. pokrije skoraj vse motorje, bencinarje, dizle, vse z enim setom.

Če hočeš met zagotovilo za kvaliteto jo vzem pri Cizyju, priporočam pa da zrihtata nekaj pri notarju, samo on ti lahko telepatsko zagotovi za VAG, da ne bo crknilo nič nikoli.
zmaga.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Daj ne trolaj, še na "lastnem" bmw forumu te imajo za bedaka ko zagovarjaš 2.0 mlinček v primerjavi s 3.0.
smile-1.gif


Meni je vseeno kaj crkne na VAG-u, ker ima 6 let jamstva na celoten motor in menjalnik, čipat ga pa ne rabim, ker je moči že serijsko dovolj.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Lastnem
smile-1.gif


Ja, VAG je tak biser, da imajo zanj svoj odvetniški oddelek pri Autobildu za skupinske tožbe. BMW naredil tako sranje z verigam pa ne seže do kolen VAGu.
uf-1.gif


Sin lastnika VAG servisa mora goljufat, da v garanciji dobi kulanco, cizy vam ščara kar želite. Si potrdil moj point, da je VAG za kupit, samo pri tebi dobit kako bančno garancijo.
hysterical-1.gif
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
On topic: meni je postal zelo zanimiv 520i touring F11 (sem že odmislil 1.8 oz. 2.0 TSI v A4 Q oz A6 avant, ki je po prebranem rabljen prevelik riziko).

Za 10k km letno in čipan na varnih 250 PS verjetno bistveno boljša izbira kot ropotulja 520d (s še vedno nerešenimi težavami - verige oz. napenjalci)...
 
Nazadnje urejeno:

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
Za take kilometre bi jaz sigurno izbral bencinarja, je pa problem ponudbe pri nas. Na avto.net je ravno en 520i F11, tako da ostane bolj kot ne uvoz. Ne vem pa kolk je to ugodna/neugodna opcija za DMV pri uvozu.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Zelo ugodna za F31 sem dal 3%. Zato pa postane 320i ali pa 328i zanimiv. Prvotna cena je nižja, avto je boljši in zmogljivejši od 320d ipd. x30d/i in višje bi blo super samo izračuni kar bolijo zaradi višjega DMV in tudi veeeliiiko višje nakupne cene, avti majo manj kilometrov kot dizli ipd...

Je pa zvok oduren samo se da popravit.
tongue-1.gif
 

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.031
316
83
Goriska
Pri novih 320d so novi b47, kateri naj nebi imeli vec problemiv z verigo.

Ima oce novega f30 320d xdrive m-sport in je super avto, dela pa tudi cca 10-15kkm letno in se nikoli tudi pri prejsnjih ni imel kaksnih rkstra problemov, je pa res da avto enkrat na mesec pelje preveteiti na avtocesto zaradi dpf-ja.
 

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.031
316
83
Goriska
Pri novih naj ne bi bilo vec teh problemov, vsaj tako je bilo receno pri avto aktivu.

Je pa motor dokaj nov, od konca 2014 in stvar verjetno se ni najbolje preizkusena, tako da upamo na najboljse
smile-1.gif
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Problemi pri BMW 320D so/bile tudi sklopke, ki cukajo za popizdit, ker se lamele pregrejejo in zvijejo. Popraviš pa tako, da zakuriš sklopko in je dobro za 14 dni, vendar to ne more iti v nedogled. BMW, hahahhahahahhahaa, skropucalo
bonk.gif
 

TGV

Fizikalc
2. okt 2007
726
106
43
@tony "Ko sem videl Shimano verigo, je tudi mene minilo"

Kaj je narobe s šimanom ? Že desetletja delajo komponente za avtomobilsko industrijo - to prestavlja nekih 80% njihove proizvodnje.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.393
1.356
113
No, do keten za 150 KM+ agregate (včasih bi napisal 6+ valje, pa vidim, da je to že malo mimo
uf-1.gif