Akumulator - kako veš, da bo shodil

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.112
66
48
Čez palec verjamem, bi pa rad slišal tudi kak argument ali dokaz, da je temu res tako.
Če ni pretežko ali odveč. Hvala
 

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
Iz Leclerca so čist ok akumulatorji, kdor ne verjame nej proba so itaq skor pol ceneje od drugih kake velike škode ne bo v nobenem primeru,...

Na splošno je življenska doba accuja nekje 4-6 let. Kateri bo zdržal tudi samo 3 leta, potem kateri pa tudi 10, pomoje svetovni prvak pa je accu v fotrovem Volvotu, ima še prvi akumulator v avtui letnik 2002 z 200.000km, torej če zdrži to zimo bo 14 let.
aplauz.gif
 
Nazadnje urejeno:

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Citat:
Uporabnik Zmago1 pravi:
Iz Leclerca so čist ok akumulatorji, kdor ne verjame nej proba so itaq skor pol ceneje od drugih kake velike škode ne bo v nobenem primeru,...

Na splošno je življenska doba accuja nekje 4-6 let. Kateri bo zdržal tudi samo 3 leta, potem kateri pa tudi 10, pomoje svetovni prvak pa je accu v fotrovem Volvotu, ima še prvi akumulator v avtui letnik 2002 z 200.000km, torej če zdrži to zimo bo 14 let.
aplauz.gif

Z matematiko nista glih na ti, kajne..
smile-1.gif
torej je svetovni prvak moj akku, ki je original v avtu letnika 2000, pa še kar dela, čeprav je bil parkrat globoko spraznjen.
Zbujanje baterije (desulfatizacija) smo pa včasih delali s kratkotrajno povišano napetostjo polnjenja. Ni najbolje za akku, delal je pa še nekaj časa. Novejši polnilci pa to delajo z visoko frekvenco..koliko je uspešno, pa ne vem. Resni servisi pa seveda baterijo potem spraznejo, operejo in na novo napolnijo elektrolit ipd..
 

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
Nek mehanik me je na vse pretege prepričeval da ti iz leclerca niso dobri ker stojijo in se nič ne prodajo in cena ni prava in kr neki,.da on ima edino prave,....potem sem ga vprašal koliko jih je pa on prodal lani, pa khm khm khm .....
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
domnevam, da na petrolu pač imajo stare akumulatorje...

Popravek - na bencinskih servisih (podjetje tu nima veze) imajo stare akumulatorje ... običajno še posebej na kakšnih manjših oziroma na avtocestah.

Mimogrede - gre za podatek iz prve roke, torej iz reklamacijskih zapisnikov. Lani sem imel primer, ko je bil akumulator že ob nakupu zanič (kupljen je bil na bencinskem servisu na avtocesti) ... kaj takega se pri nas ni zgodilo nikoli v obdobju 20 let, kolikor časa prodajamo akumulatorje.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.361
5.870
113
pri taščici
Najbrž že to ni dobro da aku pol leta ali pa leto dni stoji v standby na polici trgovine?
”Doma” se poslavlja original aku v traktorju l. 2000.
Zadnje zime je bil na toplem. Traktor iste znamke, l. 2006 ima tretjega!
A je možno da se poleti pregreva, ker je čisto stisnjen h kilerju , (praktično okrog in okrog je precej zaprt)pa da mu to kaj škodi?
Ker sem slišal da to ni osamljeni primer v grupi sdh.
 
Nazadnje urejeno:

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Citat:
Uporabnik Samojed pravi:
" Meritev kapacitete akumulatorja je dokaj enostavna elektrotehnična meritev (potrebuješ upor, voltmeter...) in jo lahko izvede vsak elektrotehnik, kaj šele avto električar."

Ne morem mimo tega
smile-1.gif
Če sem te užalil, se opravičujem.
Avtoelektričarji imajo v svojem učnem programu tudi spoznavanje akumulatorja, na programu elektrotehnike pa smo podrobneje spoznali le Laclanche-jeve člene svinčev akumulator pa le bežno omenili.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Verjamem ja-te šole, ki ste jih ali še obiskujete v samostojni državi so bolj tečaji kot šole- v "komunizmu" tega ni bilo. Spoznavali smo se z vsem, kar je dišalo po elektrotehniki. Ko pravim z vsem, mislim na vse veje elektrotehnike.
 

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Citat:
Uporabnik Zmago1 pravi:
Iz Leclerca so čist ok akumulatorji, kdor ne verjame nej proba so itaq skor pol ceneje od drugih kake velike škode ne bo v nobenem primeru,...

Na splošno je življenska doba accuja nekje 4-6 let. Kateri bo zdržal tudi samo 3 leta, potem kateri pa tudi 10, pomoje svetovni prvak pa je accu v fotrovem Volvotu, ima še prvi akumulator v avtui letnik 2002 z 200.000km, torej če zdrži to zimo bo 14 let.
aplauz.gif

Z matematiko nista glih na ti, kajne..
smile-1.gif
torej je svetovni prvak moj akku, ki je original v avtu letnika 2000, pa še kar dela, čeprav je bil parkrat globoko spraznjen.
Zbujanje baterije (desulfatizacija) smo pa včasih delali s kratkotrajno povišano napetostjo polnjenja. Ni najbolje za akku, delal je pa še nekaj časa. Novejši polnilci pa to delajo z visoko frekvenco..koliko je uspešno, pa ne vem. Resni servisi pa seveda baterijo potem spraznejo, operejo in na novo napolnijo elektrolit ipd..

ej bom drugič samo zate dal v oklepaje, mislim da so vsi ostali razumeli da gre za alegorijo oz prispodobo če ne razumeš....
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik telex pravi:
Avtoelektričarji imajo v svojem učnem programu tudi spoznavanje akumulatorja, na programu elektrotehnike pa smo podrobneje spoznali le Laclanche-jeve člene svinčev akumulator pa le bežno omenili.

Avtoelektričar kot poklicna smer ne obstaja več v našem izobraževanju. Žal.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Malo off: kako postaneš stručko za avtoelektroniko? Recimo da obvladaš diagnostiko in take reči? Pa ne mislim samo branje in brisanje napak s testerjem.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.857
3.878
113
Siten moraš bit kot c&b ... pa v familji moraš imet avtomehanično delavnico in potem ko ti fotr najeda z menjavo gum greš raje čačkat po elektroniki, da mu kontriraš!
grin1.gif


Skratka taka cehovska mafiska zadeva so tile majstri, čimmanj opravka z njimi!
wink-1.gif
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Na žalost je veliko"majstrov avtoelektričarjev" takšnih, da znajo samo menjat komponente (dele). Redko kdo se poglobi v problem in ti reši zadevo brez stroškov, ki presegajo vrednost vozila.
rolleyes-1.gif
pa ponavadi se menja tiste stvari, ki na koncu nimajo prav veze z dejansko napako.
 

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Verjamem ja-te šole, ki ste jih ali še obiskujete v samostojni državi so bolj tečaji kot šole- v "komunizmu" tega ni bilo. Spoznavali smo se z vsem, kar je dišalo po elektrotehniki. Ko pravim z vsem, mislim na vse veje elektrotehnike.
Ja z vsem, a najpomembnejši predmet je bilo samoupravljanje s temelji marksizma.
stupid-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.361
5.870
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Malo off: kako postaneš stručko za avtoelektroniko? Recimo da obvladaš diagnostiko in take reči? Pa ne mislim samo branje in brisanje napak s testerjem.
Glede na razvoj ti šola iz pred 40 let ne koristi veliko.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Siten moraš bit kot c&b ... pa v familji moraš imet avtomehanično delavnico in potem ko ti fotr najeda z menjavo gum greš raje čačkat po elektroniki, da mu kontriraš!
grin1.gif


Skratka taka cehovska mafiska zadeva so tile majstri, čimmanj opravka z njimi!
wink-1.gif

Moj oče je bil avtoelektričar in je imel avtoelektričarsko delavnico, ne avtomehanične ... in v svojem poslu je bil en najboljših tukaj naokrog, za to bi dal roko v ogenj. Govorim v pretekliku, ker ga na žalost ni več. Če bi imel imel avtomehnično delavnico in najedal z menjavo gum, se jaz danes skoraj zanesljivo ne bi ubadal z ničemer, kar je povezano z avtomobilizmom.

@Romzi: Kako postaneš "štručko"? Ure in ure samoiniciativnega učenja, branja, raziskovanja in poizkušanja. Pa obiskovanje FRI in FE je definitivno pomagalo, oziroma še pomaga. To je "the hard way", ker na žalost v Sloveniji nimamo niti enega pametnega izobraževalnega programa za avtoelektriko, kaj šele avtoelektroniko. Imamo pa letalske mehanike na FS, to pa (pa nimam čisto nič proti njim ... le absurd želim izpostaviti).

@telex: Vnašanje politike v to temo bo prineslo BAN. Velja tudi za ostale, ker slutim, da nekatere srbijo prsti.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.857
3.878
113
d055.gif


No ne vzet direkt osebno, sam poznam vsaj 3 tipe ki se ukvarjajo z avtoelektroniko na "višjem" nivoju in so vsi začeli v družinski avto(mehanični/električni) delavnici, elektronika jim je bila pa hobi, ki so ga potem razvili v biznis. Mislim da drugače skoraj ne more bit, dokaj zaprt krog ljudi in znanja ki je dirketno povezano s prakso. Tako da tisto o cehu je kar precej zares!
tongue-1.gif