Zakaj USA niso (več) najboljša država na svetu

endvatri

Guru
Izključen uporabnik
2. mar 2018
Cena 5 milijard otiroma malo več. Toliko smo vložili v NLB ko so jo obkradli. Za Američane tako rekoč drobiž.
Torej se sploh ne gre za denar ampak za princip.

msenjur

Guru
11. sep 2007
seveda ne gre za denar. denar ima vsaka drzava za tak zid.

samo trump gre proti vsem vejam oblasti. precej prevec trmoglavo...

endvatri

Guru
Izključen uporabnik
2. mar 2018
To je njegova predvolilna obljuba zaradi katere so ga izvolili.
Kaj je sedaj narobe če je mož beseda?
Sicer pa zid ne pomeni popolno zaprtje meje. Skozi prehode z veljavnimi dokumenti bodo še zmeraj lahko ljudje prehajali.

msenjur

Guru
11. sep 2007
eh predvolilne obljube... vsi so jih polna usta...

prehod meje je pri njih vsakodnevna rutina... dvomim da jo bo zid zadrzal...

Gatto

Guru
19. jul 2007
tu in tam
kitajci so ga postavljali kdaj?

in ocitno bo... je trump razglasil izredne razmere.... v 80' so podirali zidove, sedaj jih bodo postavljali.

kje se trump tok zapufal, da mora ta zid speljat "no matter what"?
Sumljivo ja-obljuba dela dolg, ampak ne volilcem, temveč bogatim biznismenom, ki so ga spravili na oblast...kaj pa drugega..
Denar hočejo nazaj, tako ali drugače. Samo bedaki mislijo, da dela to zaradi volilcev.

• Všeč mi je
Reactions: jonny77 in Hipnos

endvatri

Guru
Izključen uporabnik
2. mar 2018
eh predvolilne obljube... vsi so jih polna usta...

prehod meje je pri njih vsakodnevna rutina... dvomim da jo bo zid zadrzal...
Trump dejansko izpolnjuje predvolilne obljube. Ni namreč levičar.
Saj ima Trump mogočno vojsko. Novih vojn ne odpira kot jih je njegov predhodnik musliman obama torej ima dovolj vojakov da jih postavi na pol metra ob zidu.
Vsak gospodar ima pravico branit svoje imetje namreč.

ferdo

Guru
3. sep 2007
Ljubljana
hmpg.net
Predvolilne obljube, ki jih v celoti ni izpolnil (bistveno večji spisek je tistih, ki jih je izpolnil samo delno):
"If I'm elected president, I will push for a constitutional amendment to impose term limits on all members of Congress."
“I would bring back waterboarding, and I’d bring back a hell of a lot worse than waterboarding,”
“One of my first acts as president will be to establish a commission on radical Islam which will include reformist voices in the Muslim community who will hopefully work with us."
"Allow individuals to fully deduct health insurance premium payments from their tax returns under the current tax system."
“Donald J. Trump is calling for a total and complete shutdown of Muslims entering the United States until our country's representatives can figure out what the hell is going on.”
“I'm putting the people on notice that are coming here from Syria, as part of this mass migration, that if I win, if I win, they're going back.”
"Instruct the Treasury Secretary to label China a currency manipulator."
Sue his accusers of sexual misconduct - “The events never happened. Never. All of these liars will be sued after the election is over.”
Release his tax returns after an audit is completed - “I’m under a routine audit and it'll be released, and as soon as the audit is finished it will be released."
"The Trump plan will rewrite the tax code to allow working parents to deduct from their income taxes child care expenses for up to four children and elderly dependents."
"The Trump Plan will collapse the current seven tax brackets to three brackets."
"The 3.8 percent Obamacare tax on investment income will be repealed, as will the alternative minimum tax."
"As part of this reform, we will eliminate the carried interest deduction and other special interest loopholes that have been so good for Wall Street investors, and for people like me, but unfair to American workers."
Balance the federal budget 'fairly quickly' - "It can be done. ... It will take place and it will go relatively quickly. ... If you have the right people, like, in the agencies and the various people that do the balancing ... you can cut the numbers by two pennies and three pennies and balance a budget quickly and have a stronger and better country."
"President Obama wants to change the name of Mt. McKinley to Denali after more than 100 years. Great insult to Ohio. I will change back!"
"As an example of the power structure I'm fighting, AT&T is buying Time Warner and thus CNN, a deal we will not approve in my administration because it's too much concentration of power in the hands of too few."

ferdo

Guru
3. sep 2007
Ljubljana
hmpg.net
"
njegov predhodnik musliman obama"
Tole je njegov predhodnik Obama izjavil 2004 (ni bil predsednik)
"I am a Christian. So, I have a deep faith. I draw from the Christian faith. On the other hand, I was born in Hawaii where obviously there are a lot of Eastern influences. I lived in Indonesia, the largest Muslim country in the world, between the ages of six and 10. My father was from Kenya, and although he was probably most accurately labeled an agnostic, his father was Muslim. And I'd say, probably, intellectually I've drawn as much from Judaism as any other faith.
So, I'm rooted in the Christian tradition. I believe that there are many paths to the same place, and that there is a higher power, that we are connected as a people. There are values that transcend race or culture that move us forward, and there's an obligation for all of us individually as well as collectively to take responsibility to make those values lived."

ferdo

Guru
3. sep 2007
Ljubljana
hmpg.net
Volitve so "Tuesday, November 3, 2020 ". Bodo izvolili ponovno človeka, ki ne izpolnjuje obljub?
Katere obljube bo do takrat izpolnil. Zid?
Bo pa "Release his tax returns" - ker bo to zahteval kongres v skladu s zakonom iz leta 1924. Dokler demokrati niso imeli večine je bilo to iluzorno, sedaj pa verjetno bo;)
O laži o Obami (mimogrede, Trump jo je vztrajno ponavljal, vključno z rojstnim krajem) pa nič?

msenjur

Guru
11. sep 2007
hahaha, vojsko postavljat na pol metra proti revnim ljudem ki grejo v boljse zivljenje... to pa res zahteva mogocno vojsko. edini problem bo, ker ne bo dobickonosno...

ti verjames, da bo dobil naslednji mandat?

endvatri

Guru
Izključen uporabnik
2. mar 2018
Tole je njegov predhodnik Obama izjavil 2004 (ni bil predsednik)
"I am a Christian.
Dodaj na: Facebook Twitter

Barack Obama, musliman?

17. 9. 2015 | M. Š.

Le nekaj dni pred obiskom papeža Frančiška pri ameriškem predsedniku Baracku Obami mnogi državljani ZDA ne vedo, kateri veroizpovedi pripada njihov predsednik. V anketi televizijske mreže CNN je 29 % izprašanih Obamo zgrešeno označilo za muslimana. 11 % ga je ocenilo kot nevernega človeka. 4 % ga imajo za katoličana, 2 % za mormona, po 1 % pa za juda ali pripadnika kakšne druge veroizpovedi. 39 % je pravilno ocenilo, da je predsednik Obama »protestant«.

Ker se naj bi se mu leta 2008 malo zabliskalo med očmi. Torej ima neko svojo teorijo zavajanja.

endvatri

Guru
Izključen uporabnik
2. mar 2018
Ravno gradnja zidu na meji z Mehiko je bila glavna Trumpova predvolilna obljuba leta 2016. Bela hiša: Tudi prejšnji predsedniki so to počeli Bela hiša na svoji spletni strani sporoča, da so izredne razmere po letu 1976 predsedniki razglasili skoraj 60-krat. Kot pravijo, so bile v večini primerov večkrat podaljšane, nekatere pa so še vedno v veljavi. Ob meji je v preteklosti izredne razmere razglasilo tudi več guvernerjev, nekdanja predsednika George Bush mlajši in Barack Obama pa sta med letoma 2001 in 2014 18-krat uporabila pooblastila, ki izhajajo iz izrednih razmer, za financiranje projektov, še pravijo v Beli hiši.

ferdo

Guru
3. sep 2007
Ljubljana
hmpg.net
Maš res. Obama je razglasil naslednje izredne ukrepe, ki so še v veljavi:
April 12, 2010: The National Emergency With Respect to Blocking Property of Certain Persons Contributing to the Conflict in Somalia was in respect to threats posed by Somali pirates.
ebruary 25, 2011: The National Emergency With Respect to Blocking Property and Prohibiting Certain Transactions Related to Libya froze the assets of Libyan leader Muammar Gaddafi.
July 25, 2011: The National Emergency With Respect to Blocking Property of Transnational Criminals was in response to the rise in crime by specific organizations: Los Zetas (Mexico), The Brothers’ Circle (former Soviet Union countries), the Yakuza (Japan), and the Camorra (Italy).
May 16, 2012: The National Emergency With Respect to Blocking Property of Persons Threatening the Peace, Security, or Stability of Yemen addressed political unrest within the Yemen government.
March 16, 2014: The National Emergency With Respect to Blocking Property of Certain Persons Contributing to the Situation in Ukraine was in response to the Russian invasion of Crimea.
April 3, 2014: The National Emergency With Respect to Blocking Property of Certain Persons With Respect to South Sudan was in response to the ongoing civil war.
May 12, 2014: The National Emergency With Respect to Blocking Property of Certain Persons Contributing to the Conflict in the Central African Republic was in response to violence towards humanitarian aid workers.
March 8, 2015: The National Emergency With Respect to Blocking Property and Suspending Entry of Certain Persons Contributing to the Situation in Venezuela was in response to human rights violations.
April 1, 2015: The National Emergency With Respect to Blocking the Property of Certain Persons Engaging in Significant Malicious Cyber-Enabled Activities was in response to Chinese cyber attacks on the U.S.
Nov 23, 2015: The National Emergency With Respect to Blocking Property of Certain Persons Contributing to the Situation in Burundi was declared after a failed coup.
Nista pa več v veljavi:
Declaration of a National Emergency With Respect to the 2009 H1N1 Influenza Pandemic
Blocking Property of the Government of the Russian Federation Relating to the Disposition of Highly Enriched Uranium Extracted from Nuclear Weapons

Takole na hitro. Razen predzadnje so vse "mednarodne" in se ne vtikajo v ameriške notranje zadeve.

Tudi Trump je do sedaj podpisal 3x sprejetje izrednih ukrepov
Glede Nikarague, Rusije in Nyanmara. Nisem slišal, da bi bil kdo proti.

erikson

Guru
25. avg 2007
Lanski rezultati so bili tik pod debelostjo in naj bi začel telovaditi. Letos pa je še težji.

Pa v zadnjih letih je izgleda malo zrasel.