Zakaj USA niso (več) najboljša država na svetu

Gatto

Guru
19. jul 2007
tu in tam
Stare kante od avionov so kupili od izraelcev, stare helikopterje pa od amerov..podobno, kot delajo švercerji pri nas s starimi avti, ki jih prodajajo za dober denar na jug..:)

skala

Majstr
27. feb 2013
Kamnje
helikopterje so dobili ker američani niso imeli denarja da bi jih nadgradili in so se jih tako elegantno znebili. tiste tovornjake je menda tudi bilo predrago vozit v ameriko iz iraka in so jih kar na pol poti pustili.

bizi

Guru
21. nov 2007
Kočevska
Tudi opremo iz Afganistana so kar počez šenkavali, ker bi jo bilo predrago trogati nazaj v ZDA. Seveda je obdarjenec moral poskrbeti za prevoz v svojo državo.

erikson

Guru
25. avg 2007
Najprej se je vsedel v Churchillov stol ...

trump_churchil.png

... potem pa odigral partijo golfa.

trump_golf.png

Why ARE British taxpayers spending £5million to guard Donald Trump while he plays golf at his OWN Scottish course? Outrage at public money being spent on security for President's 'private holiday'

erikson

Guru
25. avg 2007
"I think the European Union is a foe," Trump says ahead of Putin meeting in Helsinki

In an interview with "CBS Evening News" anchor Jeff Glor in Scotland on Saturday, President Trump named the European Union -- comprising some of America's oldest allies -- when asked to identify his "biggest foe globally right now."

"Well, I think we have a lot of foes. I think the European Union is a foe, what they do to us in trade. Now, you wouldn't think of the European Union, but they're a foe. Russia is foe in certain respects. China is a foe economically, certainly they are a foe. But that doesn't mean they are bad. It doesn't mean anything. It means that they are competitive," Mr. Trump said at his golf club in Turnberry, Scotland.

"I respect the leaders of those countries. But, in a trade sense, they've really taken advantage of us and many of those countries are in NATO and they weren't paying their bills," he added.

Gatto

Guru
19. jul 2007
tu in tam
to je to?
boljše "pritlikavec"v formi -če je za SDS- 170cm pritlikavec; kot pa žakelj rožnatega špeha, kot je Trumpf..

endvatri

Guru
2. mar 2018
Torej dones ta srečanje je bilo samo da je putika priznala pred kamerami celega sveta da se ni vmešavala v ameriške volitve. Trump bo naredil čistko doma. Sankcije proti putiki ostajajo.