Zakaj se "zapacka" gorilec?

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.151
54
48
Osrednja Slovenija
Huh, tukaj ti pa nimam kaj pomagati. Kakšen je pa tlak olja oziroma na kakšno moč je gorilnik nastavljen? Si tudi šobo že poskusil menjati?

Sicer nimam blage veze, sploh pa tega gorlica še videl nisem, tako da ne vem. Originalnih navodil nimaš?
 

virtualman

Pripravnik
20. avg 2008
79
0
6
jv slovenija
Vsak gorilec je v bistvu iz treh delov: ventilatorja, črpalke in šobe. In vsakega se da optimizirat.
Ventilator ni problem, vsak piha. Črpalka samo dobavlja gorivo in je treba imeti samo ustrezen pritisk.
Ker je bistvo ogenj- izgorevanje je v resnici največ odvisno od šobe. Kot pri avtu je važno, da je gorivo čimbolj razpršeno in zmešano v pravem razmerju z zrakom. Več boš našel tukaj:
http://www.delavaninc.com/pdf/total_look.pdf

in tukaj:
http://www.diffisotherm.com/pdf/gicleur-steinen.pdf

Vse se da nastavit pri vsakem gorilcu , pomemben je samo optimalno nastavljen plamen.

Tip šobe pa se izbira glede na obliko in velikost zgorevalnega prostora v peči. Mnogi izbirajo type S pri Steinen, pa bi bilo bolje H, tudi kot plamena, večina izbere 60 stopinj ,kar ni nujno da je res pravi.

Zato je treba pri VSAKEM gorilcu obvezno zamenjati šobo glede na obliko izgorevalnega prostora v peči.

Tip in vrsta gorilca pri tem nista važna, ves hec je v obliki in velikosti plamena, to pa določa šoba, ki jo potem moraš pravilno nahraniti z gorivom ( regulirati pritisk črpalke) in dati dovolj zraka za ta pretok.

Potem pa se gleda ( meri) barva plamena ( v sredini mora biti svetlo rdeča- proti beli) ob robu pa bolj temno rdeča z modrimi jeziki, kar pomeni kvalitetno izgorevanje. Za dober izkoristek peči torej ni pomemben samo kvaliteten plamen ampak predvsem oblika plamena ( kot stožca in dolžina, ki pa sta za vsako peč drugačna ( zaradi oblike zgorevalnega prostora).
 
Nazadnje urejeno:

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.151
54
48
Osrednja Slovenija
No ja, deloma imaš prav, ampak ventilator in nastavitve zraka tudi niso za brez veze. Recimo moja stari hansa gorilec ima eno nastavitev na vstopu, potem nastavitev odpiranja lopute in nastavitev v sami cevi gorilca. S kombinacijo nastavljaš različni tlak glede na upor kotla in količino zraka glede na količino olja. Skratka ni samo to da piha zrak, je še malo zadaj.
 

virtualman

Pripravnik
20. avg 2008
79
0
6
jv slovenija
Seveda nista nastavitvi zraka in pritisk goriva brezveze, se pa dajo enostavno regulirati pri VSAKEM gorilcu. Ti lahko nastaviš zrak in pritisk optimalno in imaš krasno izgorevanje pa vseeno ne boš imel dobrega izkoristka - učinka. Recimo mešanica zraka in goriva bo optimalna ampak plamen prekratek in bo grel samo prvo tretjino reber v peči. Torej boš kar 2/3 peči imel neogrevane.

Zato je važna pravilna izbira šobe, ki je za vsako peč drugačna, glede na obliko zgorevalnega prostora. Pravilna izbira je tista pri kateri je plamen enako oddaljen od vseh sten zgorevalnega prostora ( v resnici 10% krajši), da vse stene v katerih je voda enako ogreje, torej ogreva čim večjo površino. Ogenj pa mora biti za cca 5 do 10 stopinj nagnjen navzdol.

In nima veza ali je hansa ali joannes ali karkoli. Se pa razume, da nastaviš razmerja zraka in goriva- plamen pač mora izgoreti vse delce goriva in se ne sme kaditi ( kar je znak nezgorenih delcev goriva, ki se smodijo).

Zato se pri vsakem novem gorilcu vedno najprej zamenja šoba, glede na obliko zgorevalnega prostora. Zelo redko ima tista, ki jo dobiš na gorilcu pravi kot in pravo dolžino plamena. Serviser, ki nima s seboj najmanj 20 različnih šob je brezveznik.
res bo vsaka dala plamen in vsaki se da nastavit pravilen zrak ampak to ni to- izkoristek peči je pa slab. Šoba tudi poleg ostalega določa moč (kcal), ki tudi mora biti v rangu peči.
 
Nazadnje urejeno:

Kara_Demz

Pripravnik
7. avg 2007
506
0
16
Zamenjaj šobo
smile-1.gif
!

Dobro, zdaj pa zares. Z oljnimi gorilniki se že kakih 8 let ne ukvarjam več. Vedno so bili problemi z italjanskimi gorilniki, zato sem v drugi polovici 90. let prešel na Hansa gorilnike. Vsi problemi rešeni. Specifično so morali gorilniki za mojo uporabo premagovati višje tlačne upore v kurišču, kot pa nastopajo v klasičnih vodnih pečeh. Zato so bile nastavitve še toliko bolj delikatne.

Italijani se ne ukvarjajo z aerodinamiko v plameni glavi, ampak na najcenejši možen način odštancajo tisti turbolator v plameni glavi, pa tudi samo plameno cev. Kurilno olje je čedalje slabše kvalitete in pušča na turbolatorju obloge. Če bi bil turbolator izdelan aerodinamično kot treba, bi se te obloge nabirale kvečjemu na ravnih površinah turbolatorja, tako se pa nabirajo tudi v okolici zračnih rež. Dokler je bil gorilnik nov, je bil turbolator gladek in spoliran, po nekaj delovnih urah se pa že pokažejo ti učinki. Poleg tega italjani ne naredijo turbolatorja iz kislinsko odpornega materiala, ampak ga galvansko pocinkajo ali aluminizirajo, zato zopet hitro postane kosmat. Vse v cilju čimcenejše proizvodnje itd, saj je za slovenskega kupca pomembna samo (najnižja!) cena.

Po moje in po mojih izkušnjah z italijani te to baše. Sicer je Joanes (in Riello tudi) eden boljših italjanskih gorilnikov, ampak še vedno je italijan!

Pa poglej še, če se ti ni dodatna plamenica v kurišču premaknila. Ker imaš dodatno plamenico, je sedaj kurišče v bistvu skrajšano, morda bi dal 80 stopinjsko šobo.

LP
 

virtualman

Pripravnik
20. avg 2008
79
0
6
jv slovenija
Zakaj so obloge na turbolatorju je več razlogov in je zadnja material, od oblike je odvisen samo kot vrtenja in glasnost, se pa da nastavljati z njim tudi stožec plamena, kar mnogi počnejo, ni pa zaželjeno.
( to delajo tisti serviserji, ki ne dajo prave šobe in potem z turbulatorjem nastavljajo kot (širino) plamena)
Zakaj? Zato ker če ga daš preveč naprej se bo zaradi plamena pregreval in se bodo smeti ( prah iz prostora) gor scvrle in naredile obloge.
V resnici mora biti turbulator cca 4 mm pred šobo, in premika se samo zato, ker so šobe različno dolge in ne zaradi drugih razlogov.
Premikaš ga naprej do tiste točke, ko začne vplivati na širino-kot plamena ( ki ga določiš s šobo) in vrneš malo nazaj.

Zrak mora biti čist in turbulator relativno hladen in ne bo oblog. Bodo pa gor, če je šoba nepravilno izbrana in posledično plamen nepravilne oblike ali velikosti ali če bo izgorevanje ( mešanica zraka in goriva in pritisk goriva) napačno in boš zato ogreval plameno cev. Velikokrat je lahko vzrok tudi v predolgi plameni cevi. Šele zadnje je na vrsti vzrokov material ali poliranje ali štancanje.
Je pa lahko vzrok tudi zapacan filter za nafto in posledično niha pritisk in posledično plamen. Za tiste, ki ne vedo je filter tudi v črpalki, ki je lahko zapacan. Najbolje in najbolj enostavno pa je v dovodu goriva do črpalke dodati še en zunanji filter ( tako sta namesto enega kar dva- prvega damo bolj grobega in drugega finega) in tako ne bomo imeli več težav z usedlinami in tudi ne bomo pacali filter v črpalki in bo zato pritisk goriva enakomeren v šobi, kar je pogoj za pravi plamen. Tudi šobo tako ne bomo zapacali in gorilnik ne bo "kihal".
lp
 
Nazadnje urejeno:

Kara_Demz

Pripravnik
7. avg 2007
506
0
16
Dragi prijatelj, cela finta oljnega gorilnika je ravno v geometriji plamene glave. Še kako je pomembno, kako je organiziran pretok zraka skozi turbolator! Kar primerjaj Weisshaupta in Joanesa med seboj. Ali pa bolje, Hansa 5 in Joanes 3, ki bi naj bila po moči in razredu vzporedna.

To, da material in kvaliteta površine turbolatorja ni pomembno, je pa ravno tako kot tista pilotska, da lahko tudi z likalno desko letiš, če le imaš dovolj močan motor.

Če ti turbolator izvaja turbolenco tako da prihajajo dimni plini nazaj do njega, kar je ravno pri nizkocenovnih italjanskih gorilnikih, nastajajo obloge, žepki neizgorele nafte, lahko pride tudi do eksplozije! Če tega ne poznaš, ti jaz pokažem, bova primerjala 150 kW dvostopenjskega Ecoflama in Hanso. Pa 50 kW FBRja, Ecoflama, Weisshaupta in Hanso.
Tudi če imaš turbolator brezhibno naštelan, bo cinkova prevleka na njem korodirala in imaš krepko spremenjen režim pretoka zraka. Saj zadeva deluje kaka dva meseca od novega, potem je pa konec ljubezni!

Potem pa pokličeš serviserja in ti zamenja šobo
zmaga.gif
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.151
54
48
Osrednja Slovenija
Ko vidim da zadeve obvladaš - torej Hansa 5 ni slab gorilnik? Sem na drugem forumu spraševal, ker sem ga imel možnost dobit zastonj (no, saj sem ga), pa ni bilo odgovora. Hansa hvs 5, z kratko cevjo, star precej let in peč intercal euroline. Ko smo ga nastavili se mi zdi da deluje bp, vseeno pa me zanima kakšno robo imam.
Aja, za meritve me pa ne sprašuj, ker mi ga je nastavil en star maček, ki je meril saje in vohal dim ter gledal plamen
smile-1.gif
 

virtualman

Pripravnik
20. avg 2008
79
0
6
jv slovenija
Trdiš, da sem rekel:
To, da material in kvaliteta površine turbolatorja ni pomembno, je pa ravno tako kot tista pilotska, da lahko tudi z likalno desko letiš, če le imaš dovolj močan motor.
Sem pa rekel:
Šele zadnje je na vrsti vzrokov material ali poliranje ali štancanje.

Velika večina napak je iz razlogov, ki sem jih navedel in ne koliko je polirana plamena cev.....in podobno. Turbolator samo zavrtinči zrak okoli plamena v obliki navoja vijaka okoli njega. Če prihajajo dimni plini nazaj do njega ni stvar nizkocenovnih gorilnikov ampak napačnega pretoka zraka skozi dimnik. Poiskusi preveč zapreti dimno cev ( ali naj bo napačno dimenzionirana) pa ti nobena hansa ne pomaga...dim in ogenj bo nabijalo tudi nazaj okoli plamene cevi. Da bi pa nabijalo nazaj v turbulator je pa bedarija, razen če montiraš ventilator v dimnik, ki piha v peč.
Če cinkova prevleka korodira - oksidira ni nič narobe. Režim pretoka zraka se ne bo zato spremenil niti za 1%, zaradi 0,01 mm oksida znotraj plamene cevi ali na plošči turbolatorja.
Sicer ti dam prav, da je bolje rostfrei in poliranje, kot se to obnese v auspuhih ali glavah motorja (poliranje prostora) pa to za povprečnega uporabnika nima smisla. On rabi peč, ki deluje in ga friziranje za tistih 1% bolje ne zanima.
 

virtualman

Pripravnik
20. avg 2008
79
0
6
jv slovenija
S prvo trditvijo se pa strinjam:
Dragi prijatelj, cela finta oljnega gorilnika je ravno v geometriji plamene glave

In to določa pravilna IZBIRA ŠOBE, kar je PREDPOGOJ ostalo so le nastavitve, ki sledijo temu.
Še enkrat si oglej kaj v izhodišču določa obliko plamena:
http://www.diffisotherm.com/pdf/gicleur-steinen.pdf
ali pa tukaj:
http://www.scaz.gr/ep/bek.htm

Večina pa not vtakne steinen s 60 in recimo namesto 0.75, da 1.00, ki bo "ravno tako" delala, ker trenutno nima nobene druge pri roki. Lahko bi pa izbral recimo tole :
http://www.scaz.gr/ep/bek/delavan_w.htm
in kot 80 stopinj ( za krajši in širši zgorevalni prostor, da ne nabija ognja v nasprotno steno oziroma v dimnik) , samo treba je imeti s seboj in vedeti nekaj več.

ŠELE PO TEM sledijo ostale spremenljivke (nastavitve).
Velja pravilo:
Bolje je prava šoba (glede na obliko zgorevalnega prostora v peči in moč) v poceni gorilcu, kot napačna v dragem.

Pretok zraka in pritisk goriva pa itak moraš nastavit na obeh in pri obeh se to da.

Potem pa pokličeš serviserja in ti ponuja svojo znamko gorilca
priden.gif
 
Nazadnje urejeno:

Kara_Demz

Pripravnik
7. avg 2007
506
0
16
Gorilnik HVS 5 je odličen gorilnik za primeren denar. Jaz sem po kakih 5 letih mučenja z italjanskimi gorilniki prešel na Hansa gorilnike, opravil šolanje in postal njihov pooblaščeni serviser. Vendar se nisem ukvarjal s servisiranjem na terenu, ampak je šlo za lastno proizvodnjo posebnih peči. Od leta 1995 naprej, s Hansinimi gorilniki, ni bilo niti ene reklamacije več na ta račun. Pri mojih pečeh so nastopali višji tlaki v plamenici, zato, če imaš klasično vodno peč za centralno, je to res dober gorilnik z lepo rezervo zmogljivosti, tja do dobrih 30 kW.

Da na hitro odgovorim še Virtualmenu : ne tako krčevito zatiskati oči pred dejstvi. Oblika turbolatorja in plamene cevi ti organizira kvaliteto izgorevanja. Res je, turbolator mora zavrtinčiti zrak v stožec, da formira plamen. Če ni prav izdelan, bo naredil turbolenco, kar ti ustvarja obloge. Te obloge so lahko debele tudi 1mm in več, preden se gorilnik ustavi. Tu ti nobeno poliranje ne pomaga, če pač zadeva že v osnovi ni aerodinamična.
Doma imam Weisshauptov gorilnik, ki ima spomladi po končani kurilni sezoni še vedno svetlo, polirano površino turbolatorja. To je idealizem
smile-1.gif
!

Kot sem že večkrat povedal : oljni gorilnik lahko nastaviš na najmanj 5 različnih načinov, vsi bodo pokazali v redu dimne pline, pa bo le en sam način tapravi. Pokaže se pa po enem tednu ali najkasneje po enem mesecu delovanja. In še enkrat, šoba ni potrošno blago, vsaj ne v takem obsegu, kot ga naši vrli gorilničarji izvajajo.

Moje mnenje glede italijanske robe je pa takole : če ima gorilnik delovno območje npr. od 35 do 55 kW, je v resnici uporaben od 35 do max. 45 kW ! Naprej so težave.
Če je gorilnik nemški, švedski,... je pa uporaben od 35 do 55 kW !

Zdej mate pa zadost.
 

serviser

Pripravnik
2. jan 2010
63
3
8
SPOŠTOVANI!
Najprej HVALA za podatke - čeprav sem že vse prbral po vseh možnih kotih, knjigah, skriptah, .... navodilih.

Toda nikjer ni resnega podatka na kateri točki vrtenja vijaka se zrak nastavlja "najbolj na fino" za ta gorilec. Če to veš se lahko približaš z ustrezno šobo, odmikom in seveda tudi tlakom. Vsaka loputa se zapira z zapornim vijakom - ki pa ima neko krivuljo (bodisi vijak - bodisi loputa).
Vse ostalo mi je absolutno jasno. Sicer sem pa danes zadevo že uredil z anemometrom (merilnik vetra). Tam se je lepo pokazalo, da je v nekem območju kljub precejšnjemu zapiranju vijaka sprememba zopet majhna. Če poenostavim na grafu je krivulja nek raztegnjen S. Najprej narašča nato se umiri in potem zopet narašča in se na koncu zopet umiri. Vmes pa ima en skok, ker je loputa tako narejena, da ima en zob.
Še enkrat hvala! Tudi Kara_Demz-u, ki je malo bolj razkril svoje strojniško znanje. Je pa že Bojan Kraut rekel, da strojniki in štromarji ne gredo skupaj, da sta to dva različna magnetna pola ampak vsak magnet jih ima!

Nisem pa želel spodbuti razprave kako je kaj narejeno in kdo ima boljše. Lahko gremo od Italjančkov do Nemcev in Francozov pa naprej na Švedsko. Lahko pa začnemo izdelovati svoje in bo po naše. Kakšne so pa šobe in ekvivalenti in tudi filtri na njih mi je pa jasno. Jih imam ene 100 v kufru. Kar se pa tiče Hanse je pa to dokaj ugoden gorilnik in prijazen (cenovno) za lastnika. Sicer pa jih vsebolj poredko srečujem. V močnem vsponu je De Dietrich. Pa nisem (še) pooblaščen! Zraven pa si pridržim pravico, da je zaradi stroke prišel pomagat še en nov član Wirtualman - pozdravljen in tudi hvala. Iz vsake razprave se moraš kaj naučiti in sem se tudi jaz.

LP!
 
Nazadnje urejeno:

Kara_Demz

Pripravnik
7. avg 2007
506
0
16
Se zahvaljujem.
Povedal sem že, da že kar dolgo nisem več v tem poslu in sem morda zato rahlo zastarel. Vendar je fizika nespremenjena. Zato bi dal še en namig, če smem : če bi merili diferenco tlakov med plameno glavo (en premer pred turbolatorjem) in v sami plamenici, bi bilo pol dela prišparanega. Ta diferenca naj bi bila okoli 20 mBar (2 mm vodnega stolpca) nadtlaka v plameni cevi.
Če meriš ta nadpritisk, znaš nastaviti primarni zrak in sekundarnega. Ostalo so finese.
Ker se pa največ uporabljajo samo vodne peči z enostavnimi kurišči, je pa itak bolj ali manj vse po istem kopitu (bolj po izkušnjah!). Pa še lažje se živi, če prideš k stranki dvakrat ali trikrat na zimo nazaj popravljat nastavitve in vmes zamenjati šobo. Kšeft je kšeft!
 

serviser

Pripravnik
2. jan 2010
63
3
8
Ma zmeraj mal udariš - tko med vrsticami. Če imaš tam enih 400 strank in razdeliš na dve leti je to 200 na leto. Potem jih daš 30% na jesen in 30% na spomlad. Ostalo pa 20% od 15 decembra do 25 januarja in še 20% tam vmes. Pol si pa zračunaj po kolkrat greš lahko k eni stranki. Razen, če ve kaj mora naredit, da lahko prideš..... ja,ja. Vsesorte stranke

Večinoma so pa to navadne peči od Feroli do Kombinirk ala Valher in boljših Buderus in tudi Ditrich. Gorilci so pa vse sorte fore. Praviloma je pa tako, tam kjer je vse pospravljeno in čisto je tudi peč dobra in gorilec boljši. Kjer je pa štala je pa peč kar neki in gorilec najcenejša varianta. Tako, da je pri strankah mal težko merit pod in nad tlak-e. Je pa res, da maš parametre naštudirane. Če hodiš že več let in, ko enkrat zrihtaš noter pravo šobo je potem samo spihat in zam
nahrung002.gif
enjat kar je treba. Obrisat in mogoče posesat. Zagon, pomerit, sprintat, zapisnik in še ta-lep posel in lepe praznike.
Se lepo imejte!
nahrung002.gif


LP
 

virtualman

Pripravnik
20. avg 2008
79
0
6
jv slovenija
Hja, saj vsi vemo, kaj je boljše in da je mercedes boljši od fička. Temu sploh ne ugovarjam. Popraviti in očistiti pa je treba tudi fičkota in tudi z njim se da peljati. Mnogi nimajo denarja iz različnih vzrokov in je kurilnica pravo pokopališče. Itak pa je večina problemov v tem, da nič ni očiščeno, peči polne oblog, filtri zapacani do amena, pa še sami so malo šraufal zrak in podobno, dokler ni vse skupaj crknilo. Ja in potem je premalo spihat šobo ali jo oprat v alkoholu. S tem se samo na zunaj vizaulno polepša, svinjarija, ki je v njej pa ne gre ven. In JA, šobe so potrošno blago in se menjajo. Malo pomisli kajkšna velikost je mikron in ali res mikron vidiš z očmi. In JA, je bistvo koliko na drobno je razpršena nafta ( gre za mikrone) in ne za razpršen curek na plastičnem spreju za čiščenje oken. In JA, šobe so v večini primerov tako zapacane, da še s kompresorjem ne gre tudi samo zrak čez. In še posmojene so, ko se je ogenj zaradi zamašitev v njej manjšal, dokler ni crknilo vse skupaj. Če hočeš, čisto in kvalitetno delo, da se ne vračaš v sezoni nazaj je menjava nujna. V principu sem pa za višji tlak na šobi, recimo za 1 do 2 at več, oziroma 10 se mi zdi premalo, ker pri višjem tlaku se lepše razprši.
Kar se tiče tistega co2, lahko nateraš več zraka in bo co2 uredu, s tem pa povečaš porabo. Vsaka sprememba vpliva na druge parametre in je potem treba vse prilagajat. Kličejo pa večinoma tisti, ki imajo slabšo kakovost opreme in ko že vse odpove iz vrste razlogov, ki jih itak poznata. Če si v poslu dolgo boš že na uč nastavil zelo dobro. Je pa problem tam, kjer je vse napačno dimenzionirano, recimo fi dimne cevi, velikost (moč)peči, moč gorilnika. Če nihče od domačih ne šrafa nič, gre večinoma za čiščenje (filtrov , oblog na gorilcu, na peči in menjavo šobe) in potem imaš mir.
lp
 

serviser

Pripravnik
2. jan 2010
63
3
8
OJ virtualman!
Vse kar si napisal je tu nekje!
Ampak kakor razumem forum ne gre za prepucavanje tistih, ki se s temo ukvarjajo ampak zato, da se pomaga tistim, ki o temi ne vedo dovolj - in zato postavljajo vprašanje!
Sam pa sem odgovoril zato v smislu vprašanja, ker nisem vedel, da je Kara Demz tudi strojniški strokovnjak.. Kar se tiče tlakov mi je avtentično potrdil teorijo. Kar se tiče šob jih imam prešteto v kovčku ta trenutek 128. Vseh vrst. Pri Joannesu je problem zrak in ne šoba. Danes sem bil pri eni stranki, ki ima zelo podoben problem-gorilec star 14 mesecev in dimnik kondenzira kot bi bil cel RF na prostem. Nisem prišel še na jasno, ker je rosišče 48st. C. Verjetno bi mi morali odpeti drugo temo ali pod-forum.
Pa lepo nedeljo!
 

Kara_Demz

Pripravnik
7. avg 2007
506
0
16
Spoštovanje, fanta, morda me je malce zaneslo. Res je da grizem pri takih zadevah, vzrok je pa v dogodivščinah, ki so bile lahko tudi drage.
V 90. letih so se fantje, ki so slučajno imeli doma oljni gorilnik v centralni, množično pričeli ukvarjati s servisiranjem teh peči. Brez znanja in instrumentov! Posledice so bile naravnost strašne, v nekaj primerih je prišlo tudi do eksplozij! Intervencije sredi noči, v snežnem metežu na drugi konec Slovenije, na silvestrovo... (ta je bila najhujša
smile-1.gif
!) zaradi nekoga, ki je imel čas malce gorilnik štelati.
Zato sem zgoraj nekje že napisal, da bi moral vsak gorilnik imeti ogromno rumeno nalepko, da : "Ne diraj lava dok spava! Pa potem tudi ne!"

V redu, zadeve so se nekje po letu 2000 glede serviserjev uredile, sedaj imamo pa težave z dimnikarji, ki so si sami napisali zakon o nekih meritvah dimnih plinov v smislu ekologije itd., (5 minut dela in 1 min za izpis poročila in izdajo dokumenta, za poštnino pa ne vem) , za kar ti zaračunajo nekaj takega, kot zaračuna spodoben serviser gorilničar za eno uro krvavega dela na oljnem gorilniku!
Pri denarju se vse začne in konča.

Fantje, na terenu doživljate vse sorte in to spoštujem. To delo ni lepo! Imate pa lep krog zadovoljnih strank, če le pošteno delaš.

Naslov teme je pa bil "Zakaj se zapacka ..." in sta res lepo razložila, zakaj. V debato sem se vmešal le da bi povedal, da za božjo voljo naj ljudje pustijo oljni (ali plinski itd.) gorilnik, pri miru! , in prepustijo delo pooblaščenemu strokovnjaku. Ta strokovnjak pa naj naredi še kaj drugega kot pa menjavo šobe za 12 ali 15 Ejev. Običajno je šoba pri packanju gorilnika po verjetnosti še najmanj pomembna.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.414
125
63
Stručkoti, tisti k se ukvarjate s tem še vedno, peči zadnje 2 leti ni pipal nihče, preteklo je cca 5000L olja skozi, je treba narediti kakšen servis ali ne?

Če je potrebno in hodiš v LJ, me magar na PM kontaktiraj, pa se zmenimo.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.833
371
83
Fantje kaj si mislite o čiščenju oblog s tem da flikneš notri tabletko in je zadeva čista, namesto matranja s ščetkami in podobno navlako ?
 

Kara_Demz

Pripravnik
7. avg 2007
506
0
16
Čudežev ni, se bo treba kar lepo pomatrati. Poleg tega tista tabletka povzroči silovito gorenje in je škodljivo za peč in dimnik. So bili že požari zaradi takih pripravkov. Na koncu moraš pa zopet mehansko očistiti, ker je večina oblog težko gorljivih. Najhujše je žveplo, ki ga je ogromno v kurilcu.

In @ Lost : gorilnik se čisti dvakrat na leto : pred pričetkom kurilne sezone jeseni in spomladi po končani kurilni sezoni. Gorilnik in peč se očisti, preventivno pregleda in nastavi dimne pline. Če si imel dve leti mir, pomeni da je bil gorilnik v redu nastavljen. Imaš dobrega gorilničarja, ampak 2x na leto pa naj le pregleda zadevo in ne bo presenečenj.