Torej. Bom na kratko napisal.
Kupim nov htc p3600 z garancijo. Po 3 dneh se pojavi med ts in lcdjem mala lužica( zgleda kot razlito) in telefon se nena vedno poveže v omrežje. Zgleda, da je hardwersko nekaj narobe z radio modulom.
Pošljem jaz na servis, vrnejo telefon in ko ga dvignem na mobitelu zgleda, kot da so zamenjali itd.. naredili pa niso nič, razen testirali, pa še to bolj bogo, ker niso niti vidli, da se nena vedno pooveže v omrežje.
Ok, po 3 dneh , ko ga dvignem na mobitelu se lužica ponovno pojavi, le da je zdaj 2 krat večja, v omrežje se še vedno ne poveže... Se odličim da ga v naslednjih dneh nesen na mobitel in ga naj ponovno pošljejo. Pa sem videl, da imam eno pot v LJ pa sem ga osebnmo oddal na CHSu. To je bilo prejšnji torek.
Kličem jaz včeraj zjutraj na chs okoli 9.00 . Dvigne ona, ki dela na telefonu na recepciji in me začudeno vpraša, če me niso obvestili, da je telefon že pripravljen na prevzem par dni. Sem rekel da ne, pa mi reče naj pridem po njega, čeprav je mela pred sabo podatke, da sem 130 km doma iz LJ. Pa rečem, da ga naj pošljejo po pošti, pa mi reče jutri pride z gls-om na vaše stroške.
Pred 15 min. gls pripelje pda, zaračunajo mi 4.17 eur, kar je 1k sit
za 200 gramski paketek....
Vklopim pda in
telefon se ne poveže v omrežje, pa sem jim lepo rekel, naj ga večkrat izklopijo in restartajo, da bodo vidli napako z radio modulom. Zdaj so sicer spucali nabralo se tekočino med plastema, venda so mi ob tem dejansju naredili 3 1.5 mm velike vzporedne praske v skrajnem desnem zgornjem kotu, kjer je OK gumbek. Sicer ni moteče, ker je folija prek, samo tak nočem met!!!!
Torej, če ga 3jič pošljem zaradi iste napake, lahko zahtevam novega???
Mater, za telefon sem dal bivših 90k( včasih, si nisem mislil, da bom kdaj dal tolko za telefon, max. 60 k) pa me jebe da to ni res.
Kaj predlagate. Lepa hvala za odgovore. 5*
Kupim nov htc p3600 z garancijo. Po 3 dneh se pojavi med ts in lcdjem mala lužica( zgleda kot razlito) in telefon se nena vedno poveže v omrežje. Zgleda, da je hardwersko nekaj narobe z radio modulom.
Pošljem jaz na servis, vrnejo telefon in ko ga dvignem na mobitelu zgleda, kot da so zamenjali itd.. naredili pa niso nič, razen testirali, pa še to bolj bogo, ker niso niti vidli, da se nena vedno pooveže v omrežje.
Ok, po 3 dneh , ko ga dvignem na mobitelu se lužica ponovno pojavi, le da je zdaj 2 krat večja, v omrežje se še vedno ne poveže... Se odličim da ga v naslednjih dneh nesen na mobitel in ga naj ponovno pošljejo. Pa sem videl, da imam eno pot v LJ pa sem ga osebnmo oddal na CHSu. To je bilo prejšnji torek.
Kličem jaz včeraj zjutraj na chs okoli 9.00 . Dvigne ona, ki dela na telefonu na recepciji in me začudeno vpraša, če me niso obvestili, da je telefon že pripravljen na prevzem par dni. Sem rekel da ne, pa mi reče naj pridem po njega, čeprav je mela pred sabo podatke, da sem 130 km doma iz LJ. Pa rečem, da ga naj pošljejo po pošti, pa mi reče jutri pride z gls-om na vaše stroške.
Pred 15 min. gls pripelje pda, zaračunajo mi 4.17 eur, kar je 1k sit
Vklopim pda in
Torej, če ga 3jič pošljem zaradi iste napake, lahko zahtevam novega???
Mater, za telefon sem dal bivših 90k( včasih, si nisem mislil, da bom kdaj dal tolko za telefon, max. 60 k) pa me jebe da to ni res.
Kaj predlagate. Lepa hvala za odgovore. 5*