začelo se bo forsiranje najema

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.460
9.195
113

glede na tole, in zadnja leta, na medije se vse bolj teži k temo, da bodo zaslužki za posvečene še večji. Očitno se propaganda forsira za mesto, periferijo pa se pozablja - drugorazredniki pač..

Da bom dal za avto 100€ na dan, rabim ga pa vsak dan, pač ne bo šlo. Bojim pa se, da gre v smeri, da avta ne boš niti več mogel kupit in boš v tak sistem prisiljen. Čez čas. Marš.
 

kajpace

Guru
6. nov 2018
5.195
3.181
113
- za tvojim hrbtom...
hmpg.net

glede na tole, in zadnja leta, na medije se vse bolj teži k temo, da bodo zaslužki za posvečene še večji. Očitno se propaganda forsira za mesto, periferijo pa se pozablja - drugorazredniki pač..

Da bom dal za avto 100€ na dan, rabim ga pa vsak dan, pač ne bo šlo. Bojim pa se, da gre v smeri, da avta ne boš niti več mogel kupit in boš v tak sistem prisiljen. Čez čas. Marš.
Nekdo si je to "zastavil" in pobral bo denarja ko toče...
A res misliš, da bo zaživelo?
Slovenci hočejo(mo) lastništvo vsega, ne samo avta...
Če bi bilo 10€ na mesec, bi še nekako bilo OK, ampak 100€ na dan je pa bedarija, ki je noben ne bo vzel... Še rent-a-car je cenejši...
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.476
1.255
113
Iskajoč brata
vse gre v to... Software se premika v tej smeri že nekaj časa.... samostojne licence izginjajo iz prodaje...
Tudi avti bodo šli proti temu počasi.. BMW ima že naročnino za gretje zicov.... ali bo imel, ne govorim iz izkušenj....
 

kajpace

Guru
6. nov 2018
5.195
3.181
113
- za tvojim hrbtom...
hmpg.net
vse gre v to... Software se premika v tej smeri že nekaj časa.... samostojne licence izginjajo iz prodaje...
Tudi avti bodo šli proti temu počasi.. BMW ima že naročnino za gretje zicov.... ali bo imel, ne govorim iz izkušenj....
Dokler ljudje (ovce) ne popenijo, bodo pač to delali, ker jim paše...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
V ZDA je že v prvih zveznih državah zakonodaja ven, če ima avto iz fabrike nek del vgrajen, mora delat brez doplačil in strogo razmejuje, kaj so storitve, katere se lahko ekstra zaračunava.

Tako pač bo, ko bo industrija preveč pohlepna še za najbolj običajne reči.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.460
9.195
113
Tržna niša. Zgolj to.

Gremo dalje. ;)
danes je tržna niša, drugo "leto" pa bodo kvote prodali ti nišniki, novega avta ne bo moč kupit, obsojen boš na nišnike, ki bodo postavili ceno, ravno kakšno bodo tisti trenutek rabili (beri, jahte, milijonski avti ki bodo izveti iz niše, vile na kajmanih in podobno). Pač gledam dalje, kam to vodi. Najebe potem tak navadna raja, ki ni doma v centru velikih mest, ki se jih ta niša niti ne dotakne v pravem pomenu besed.
Sklepam da leti k monopolu, da boš omejen bolj kot v svobodi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sixpower

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Ja samo če je nakup novega drag se gre da maš najem in po parih letih sam menjaš avto najem pa kar ostane. Ti imaš vedno.par let star avto oninpa vsakih 5 let tebi prodajo novega.
Zdaj če naredijo takšen avto k je po 5-7 letih sam za popravljat da se ga ne splača imet je panitak winwin.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.460
9.195
113
lizing je tudi znan strošek in nekak strošek tudi po izteku itd...

Pri novem trendu bo pa danes 50€ na dan, jutri 100€, potem bo black fridaj bo 80€, potem bo 120€, potem bo tsunami v tajvanu, pa bo 170€ in podobno. Nur zahlen bitte sistem. Al pa hodi peš in ne jambraj.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.418
5.445
113
Avant2go ne poznate? Zadeva funkcionira in niti ne slabo. Je pa res, da prav pride samo v mestih z veliko tockami. Drugace pa super.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomi

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Avtomobilska instrija je precejšen gonitelj gospodarstva. Turizem pravtako. Si mislite, da si ti dve precej pomembni panogi želita da se svet ustavi zaradi neumne ideje nekaterih posameznikov?
A ne vidiš? . Orida se manj ampak so dražji...torej dobiček isti ali večji.
Turizem, še htlrvatje ugotovl da od ceha ki s seboj prnese pašteto razen smeti nimajo nič.
Ala naj pride eden k bo porabil k 100 cehov.
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.476
1.255
113
Iskajoč brata
Turizem, še htlrvatje ugotovl da od ceha ki s seboj prnese pašteto razen smeti nimajo nič.
zanimivo, a to se splača čehom? Enodnevni obiski? Kakšne pokate....

itak da se jim splača. Ali spijo v hotelih/kampih... Če so v privat apartma, pa plačujejo davke... V trgovinah kupujejo, pijače pijejo... Po zapravljanju smo mi ratali novi čehi na hrvaškem....
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.460
9.195
113
Avant2go ne poznate? Zadeva funkcionira in niti ne slabo. Je pa res, da prav pride samo v mestih z veliko tockami. Drugace pa super.
poznamo, dokler se to trži kot dopolnitev s tem nimam problemov... zdaj pa beri naslove - agende novih poslovnih praks v vseh medijih (ali boste aavto še sploh imeli, prihaja nova praksa, ali bo to in ono, počasno navajanje, da boš še večji suženj kot si.) , tudi na nacionalnem oh in sploh enem in edinem RTV SLO.
Tu vidim srž problema.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
zanimivo, a to se splača čehom? Enodnevni obiski? Kakšne pokate....

itak da se jim splača. Ali spijo v hotelih/kampih... Če so v privat apartma, pa plačujejo davke... V trgovinah kupujejo, pijače pijejo... Po zapravljanju smo mi ratali novi čehi na hrvaškem....
Spijonkjer je najcenej.
Bistvo je da imaš turista ki pusti denar v konobah kafanah na plaži. Ne sam za sobo. Ker imaš manj ljudi ampak več dnarja.

Isto z avti manj prodaš amak več zaslužiš.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.226
4.707
113
Vse gre v smer "petičnosti". Naši politiki, župani bluzijo, da rabimo petični turizem, pozabljajo, pa da potem nimamo mi kam iti, ker povprečen slovenski turist niti pod razno ni petičen gost, ker enostavno s plačo 1000, 2000 ali 3000 € si še hudičevo daleč od nekoga, ki lahko zapravi za dopust ali izlet "poljubno" denarja.
Na cesti pa je podobna težnja. Doseči da bo potrebnih manj vozil, ki bodo vsem v verigi prinesle več. To je zmaga tudi za politiko. Ne rabiš dodatne infrastrukture, zanjo zapraviš manj, preko davkov pa pobrati vsaj enako. Mislim, da bo končni rezultat ta, da povprečnemu državljanu ostane virtualni svet, potovanja in kar iz tega izhaja pa bo za elito. Korona je bila dober test, kaj bi to pomenilo. Le še cene je treba krepko dvigniti, da bodo te glavna omejitev in ne več uradne prepovedi.