Za poznavalce VAGa - Škoda 2.5 TDI?

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.350
379
83
Na avto.net se prodaja Superb z 2.5 TDI mašino in avtomatskim menjalnikom, l. 2003. Motor ima 155km. Baje so določeni člani te družine motorjev znali biti problematični, vendar obstaja en kup verzij. Ali kdo ve, kam spada dotična Škodina verzija? Med "dobre" ali "slabe"?

B.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Mi imamo sluzbeno transporterja 130KM, ima prevozenih 24.000km, pa je danes ze tretjic ostal na cesti. Enkrat je sla dihtunga na glavi pa je zmesal vodo in olje, drugic je crknil alternator. Zdaj, v tretje, je pa se vedno na servisu in nevedo kaj je.
bonk.gif


Nevem, ce je to ista masina, ampak z to 130KM je samo sra*je.

LP
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Citiram AM:

(spremembe glede na prejšnjo različico 150 KM, nova ima namreč 155 KM): Šibkejši od obeh 2,5 TDI (obstajal je še 180 KM) ima izboljšano visokotlačno črpalko za gorivo, nove šobe in nov način delovanja turbinskega polnilnika s spremenljivo geometrijo, kar na koncu prinese 4 kW.

To je bilo ob prenovi A6 konec leta 2001.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.707
139
63
Kako je z menjavo jermenov? To je menda V6, torej dvojni jermeni kar znesse cca. 1800EUR glavni servis?

lp
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Jermene ti se boljse resi kak popoldanec.

VAG servisi si delo tako mastno zaracunajo kot da uporabljajo zlate izvijace.
 

Goran_82

Fizikalc
21. jul 2007
1.539
2
38
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Jermene ti se boljse resi kak popoldanec.

VAG servisi si delo tako mastno zaracunajo kot da uporabljajo zlate izvijace.

Res pa je tudi, da je za menjavo jermenov potrebno razdret cel sprednji del vozila (vsaj pri A4 2.5 TDI je tako). Min. 2 dodatni uri dela čisto po nepotrebnem...
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
To tudi drži, tudi pri 1.8T moras spredaj vse razdret ce zelis normalno menjat jermen. Govora je o passatu in a4 ki imata motor postavljen vzdolžno.
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
T5 to? 2.5 130 KM? Ker doma je Multivan 2.5 130 KM chipan na dobrih 160 KM, pa zaenkrat ni problemov.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.350
379
83
Mah ja, verzij obstaja malo morje. V starem A6 se poleg omenjenih vrti (vsaj) še verzija s 163KM. Mislim, da je že dolgo tega nek znalec na mobisuxu na isto tem objavil listo motorjev, s kodami, obdobjem proizvodnje, (odpravljenimi) težavami. Šlo pa je za Audi. Če kdo lahko napiše nekaj podobnega za Škodo bi blo super.
cool-1.gif
Oz. ponovi za audi, če so kode motorjev enake.

B.
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Ja, tele V6 so res zelo neugodne za šraufat.



V6 TDI 150 KM se je pojavil z novim modelom A6 tam nekje '98 (no tu sem brcnil v temo, V6 je bil kot kaže že tudi v prvem modelu tam '95, '96...) ,medtem ko je bil ob predstavitvi A6 leta '94 ( v bistvu nekaka faceliftana 100tka ) dizel vrstni petvaljnik 2461 ccm s 115 in 140 KM, nameščen vzdolžno.
 
Nazadnje urejeno:

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.350
379
83
Citat:
Uporabnik Goran_82 pravi:
Res pa je tudi, da je za menjavo jermenov potrebno razdret cel sprednji del vozila (vsaj pri A4 2.5 TDI je tako). Min. 2 dodatni uri dela čisto po nepotrebnem...

Tako je, če pod pokrov zbašeš prevelik motor, hehe
wink-1.gif
Še zmeraj bolje ko pri kakšni Marei s 5valjnim motorjem, ko si moral odšraufat cel motor...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.392
1.355
113
Res je. Ko sem to videl pri mojem VAG popoldancu, sem se smejal pet minut skupaj.
hysterical-1.gif
).

Fantje, če hočete 6 valjnike, kupite BMWjevega.
zmaga.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ni problem v prevelikem motorju ker je pri vsakem avdiju z vzdolzno postavljenim motorjem potrebno "odpret prednji del pri menjavi jermenov.S tem sploh ni toliko dela kot zgleda, ko pa ga enkrat odpres pa lahko delas kot gospod
cool-1.gif
, ker imas vec kot dovolj placa.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik MViper pravi:
T5 to? 2.5 130 KM? Ker doma je Multivan 2.5 130 KM chipan na dobrih 160 KM, pa zaenkrat ni problemov.

Ja T5 je ja. Star pol leta. Na servisu pravijo da so to serijske napake pa da imajo ful takih na popravilu
confused-1.gif


Mogoce je pa samo nas tako slabo narejen, saj pravim da nebom nic trdil, povem samo "svojo" izkusnjo.

LP
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
dobre, problematicni so bili starejsi ki so imeli tocno 150KM.

Pa je kolega imel A4 2.5TDI 150 ki mu ni delal problemov... pa ni nič šparal zadeve...
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Mis pravi:
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
dobre, problematicni so bili starejsi ki so imeli tocno 150KM.

Pa je kolega imel A4 2.5TDI 150 ki mu ni delal problemov... pa ni nič šparal zadeve...





150 konjski je bil popolnoma nov motor.Problemi so bili z odmicnimi gredmi, ki so bile "premehke",vbrizg goriva-zamakanje, visokotlacna crpalka(radialni batki)