XC90 - tam after 2018

sajkek

Guru
16. mar 2008
37.492
12.149
113
true, ampak phev nimajo zastonj ugodne cene.. recimo tudi pri mercedesu 300e ali 300de Eji so sonder angebot. Ceprav na papirju zgledajo top nakup.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.973
1.775
113
Problem pri Volvo servisu v Sloveniji je, da ne obvladajo elektro dela PHEV in si poslan v Avstrijo na uradni servis. Mislim, da se pri diagnostiki ustavi, vsaj nazadnje je bilo tako in če se izkaže, da je EV del avta fuč je hitro ekonomska totalka. Leta 2020 sem kupoval V60 za okoli 12 - 15k in so bili PHEV cenejši od ICE, vsaj za jurja, dva. Ma me je mikalo. Še danes me. Najšibkejši 233KM dizel in 620Nm.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

jezek

Guru
24. jul 2008
4.412
1.875
113
True, ampak Volvo načeloma NI tak primer. Zadeve so zadnja leta po vseh statistikah pač.....bolj ali manj zanič. Kar je velika škoda. Ker dizajn, udobje in performanse (vsaj na papirju) so eni boljsih na trgu
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.563
490
83
Isti od najmanjšega V40 do XC90 z istim 8 st. avtomatom. Dizla oba pri XC90 190KM in 225KM biturbo in druga mapa. To je vse. Kaj pa drugega crkuje pa ne vem.
Ni cisto tako, vsaj powerpulse pa verjetno se kaj ima petka vec od stirice.

Meni tak tip avta naceloma ni vsec, sploh ne v kombinaciji s podhranjenimi motorji (drugih pac ni). Dodatno je xc90 prvi model iz nove generacije spa in na trgu ze kakih 10 let. Ker se mu v notranjosti precej pozna. Ampak to ze vse verjetno ves...

Pri dizlih je manjsa cifra (4) naceloma boljsa (beri: manj problematicna) od visje (5). Ce pred njo stoji D gre za old school klasiko, ce pa B gre za blagega hibrida. Ko sem jaz spraseval mojstre (Zupana) pred nakupom, slednji zacuda niso bili odsvetovani.

Nasvet, ker vidim zgoraj nekaj .de linkov: obvezno obkljukaj sitzbeluftung. Izbira bo naenkrat precej manjsa, dobil bos pa tisto kar volvota res naredi za volvota - top sedeze, verjetno najbolsje v razredu.

Servisi so bolj tako-tako: uradni dragi, odnos podn, spceialcev ni veliko. Omenjas Stajersko, verjetno Baumana, najbrz bo dobra izbira. Poznam cloveka, ki je v90 vozil k njim iz drugega konca Slovenije.Jaz ga sicer vozim k Zupanu, slisim da zraradi navala ne sprejema vec novih strank, cakalna doba je 2 meseca, lokacija vsaj meni precej od rok. Zato vmesno menjavo olja na 15k naredim kar "doma", na 30k pa gre avto do njega.

S tem sva prisla do naslednje tezave: servisnega intervala. Proizvajalec predpisuje menjavo olja na 30k, kar je obcutno prevec in botruje mnogim dizelskim tezavam. Tezko bos nasel rabljenega, ki je bil servisiran na 15k, zato bi se jaz izogibal motorjem z precej na 100k km in 30k intervalom. Ko / ce ga kupis, servis obezno na 15k.

Novi aisin 8.st. avtomatik je ok, zacuda omenjajo tudi menjavo olja, se pravi bo stvar dolgoziva. Interval je stvar akademske debate, jaz sem ga naredil na 100k, eni prej, drugi kasneje... cena ni huda, tam 200€ dodatka na reden servis, ko je avto ze v postopku v delavnici.

Sam imam sicer v60 d4, zgoraj napisano vlecem iz lastnih izkusenj, ker je pogonski sklop podoben, najbrz velja tudi za xc90.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.157
7.595
113
pri taščici
Danes imas forume, skupine ipd itn kupcov tega ali onega avta. Oglasijo se vecinoma tisti s kako tezavo, zato jih tudi poiščejo. In berejo tisti, ki so potencialni kupci.

In zato vsak avto na tem svet posledicno spremlja horror story. Ne more drugace bit. Zadovoljni uporabniki brez tezav ponavadi ne cutijo potrebe sodelovat in povedat, da nimajo nic za povedat.
Se vec je pa takih ki so tiho in ne povejo o svojih tezavah z avtom, pa čeprav jih drago stanejo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

luka51

Guru
16. avg 2007
15.011
6.313
113
Avt. menjalniki so zanesljivi ob rednem servisu? Ker pri Wv ne slišim nekih pohval.
Vw nima avtomatskega ampak robotiziran dvosklopčni. Ko je govora o avtomatskem iz tehničnega vidika govorimo o hidravliki in pretvorniku navora, ki načeloma je n+1 krat bolj zanesljiv od raznih robotiziranih varjant.
 

netko

Guru
25. jul 2007
7.141
2.473
113
2017 V90 d4 270000km olje menjano na cca 20000 mi porabi od servisa do servisa iz maximuma do polovice…
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
37.492
12.149
113
tole je problem hibridov..sicer primer BMW, ampak zgodbe so identične pri drugih znamkah bolj kot ne
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

Jabe

Guru
1. okt 2007
15.063
7.481
113
Se vec je pa takih ki so tiho in ne povejo o svojih tezavah z avtom, pa čeprav jih drago stanejo.

Ampak za te tudi ne ve. Izoblikuje se mnenje glede na to, kaj youtube pa Google najde na spletu. Ponavadi nekriticno in neselektivno. V upanju da bo clovek bolje informiran in se pametneje odlocil.
 

oby

Fizikalc
20. jul 2008
404
137
43
Men xc90 Phev nikol ni bil všeč, ker 2.5 tone avto na 2.0 bencinarja ko zmanjka štroma je pogreb, ne samo ko crkne, ampak tut doseg ni baš neki.

ampak statistika je tko, jaz poznam par lastnikov od novega, pa nič problemov, enemu ki ga ima pa od 2020 je pa sedaj pri 150kkm šla turbina; drugemu od 2016 pa sedaj motor. Ampak jebiga to je 10 let. Vsi ostali pa vse bp.
In to je tko k pri vseh avtih, mal moraš met sreče; pa ne kupit avta, da kjer je vsako popravilo finančna kapitulacija. Pač turboti ipd je tudi obrabni del, tko k disk pakne, pa enkrat gre prej, enkrat pa kasnej.
ČE kupiš novega in ga po 6 letih prodaš s tem nimaš problemov, če ga pa kupiš pri 6 letih pa moraš razumet zakaj si dal 30% cene novega...

Servis v slo je pa itak hecen, ampak jebiga žal so vsi taki. Jaz sem tut na MB sedaj 4 meseca čakal rezervni del na novem avtu. Pa nimaš kaj...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.480
4.368
113
Vw nima avtomatskega ampak robotiziran dvosklopčni. Ko je govora o avtomatskem iz tehničnega vidika govorimo o hidravliki in pretvorniku navora, ki načeloma je n+1 krat bolj zanesljiv od raznih robotiziranih varjant.
Če govorimo o x90 potem VAG grupa ima v tem segmentu (samo) pravi avtomatski menjalnik (zaenkrat).
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.480
4.368
113
In možno da misli ravno ta segment, ker so pri VAGu šli na "sealed for life" pri klasičnih avtomatih kolikor vem.

Če se misli na DSG je pa spet odprta debata (obstaja namenska tema) ker so zanesljivosti povezane tudi s tipom DSGja.