XC90 - tam after 2018

sajkek

Guru
16. mar 2008
37.480
12.145
113
Tipam alter. Jabe vem da je expertize delala..

kak so ti 2.0 dizli? ce bi recimo za drajsat vzel naloadanega do 100kkm?? rang 30k€

Mislim da en ali dva alterjevca imata tole...Vem da je voznja na uradni kmag servis vrhunski samomor/umor denarnice...plus amaterji da te kap. Sicer je na štajerskem še še alternativa... hvalabogu.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.493
1.011
113
Tipam alter. Jabe vem da je expertize delala..

kak so ti 2.0 dizli? ce bi recimo za drajsat vzel naloadanega do 100kkm?? rang 30k€

Mislim da en ali dva alterjevca imata tole...Vem da je voznja na uradni kmag servis vrhunski samomor/umor denarnice...plus amaterji da te kap. Sicer je na štajerskem še še alternativa... hvalabogu.
Pri enih modelih, se ne spomnim do katerega leta je bil problem z diesel črpalko, injektorji... So se neke "špene" naredile, je bilo treba menjati črpalko, cevi, injektorje...
 

oby

Fizikalc
20. jul 2008
403
137
43
D5 do letnika 2020 so imeli problem ker je podtlačno cev preribal in so jih veselo menjali. Jaz imam b5 2020 in ni nobenih problemov. Za klasičen servis olje filtri bremze je itak vseeno kje ga delaš.
Imajo pa vsi B še adblue, D verzije pa ne.
Fino je met kasko ker so cene delov zanimive.

Samo dvomim da je naloudan + do 100kkm 30k.
 

oby

Fizikalc
20. jul 2008
403
137
43
D5 do letnika 2020 so imeli problem ker je podtlačno cev preribal in so jih veselo menjali. Jaz imam b5 2020 in ni nobenih problemov. Za klasičen servis olje filtri bremze je itak vseeno kje ga delaš.
Imajo pa vsi B še adblue, D verzije pa ne.
Fino je met kasko ker so cene delov zanimive.

Samo dvomim da je naloudan + do 100kkm 30k.
ker B5 je blagi hibrid, ma še 48V baterijo zraven, pa 2020 je bil facelift narejen.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
37.480
12.145
113

oby

Fizikalc
20. jul 2008
403
137
43
No, tale ni glih naloudan. :) Še največji manjko je 360 kamera, to je meni ful uporabno, zračno vzmetenje ne vem če ma, pa recimo šibedah je uporaben, pa še kej se najde...

po FL 2020 modelu, lahko jaz odklepam/zaklepam in vžgem avto prek telefona; to je ful uporabno poleti in pozimi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

sajkek

Guru
16. mar 2008
37.480
12.145
113
ma to so prvi kliki.

men je vazno da ima najbolj pametne luči, vse asistence, 360kamero, ostalo pa so dodatni plusi, ki ne vplivajo preveč na samo povprečno vožnjo. Kljub temu da smo danes razvajeni z memorji paketi, airmaticom, 4matico, masažo, gretje in podobno...
 

oby

Fizikalc
20. jul 2008
403
137
43
No vem, samo pol ne govormo o full naloudanem, če zračno vzmetenje ni part of package... Pač Xc90 tega letnika ki ti gledaš nima najbolj pametnih luči (ok, ma matrix led, ampak začetnih generacij), assistence moravš vsakič preverit ali jih ima (v sloveniji Blis in Pilot assist leta 2020 nista bila part of inscription paketa)...
Moje mnenje je, da pri takih avtih greš ali mal bolj in in imaš pol te bombončke, ki dejansko naredijo ta avto kul, ker drugače je pomojem boljš kupit generacijo novejšga kodiaka, ki ima še boljše assistence in luči.

btw 7zicer ima ful dober ker ima zvdolžno premične zadnje sedeže, nima pa unga ful velikega in uporabnega predala v gepeku.

Pač te zadeve preveri kaj dejansko dobiš notr, ker se je deželna oprema kar razlikovala.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.973
1.774
113
XC60 je meni bolj uravnotežen, velikosti Kodiaka in da še ni bajta na kolesih ala XC90, varnostno isti tank, če pa se govori le o višjem sedenju, bi ostal na V90 CC. Tast ima XC40, lep, velik, lažji, varen, tudi z D3 močan. Samo mnenje.

Guma se začne pri 275/45 R20, no saj 200€ še ni toliko za to komadino, sem mislil, da bo še več.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

sajkek

Guru
16. mar 2008
37.480
12.145
113
oby
ja razumem tvoj point, povsem.

Sicer sem včeraj bil mal na drinku s kolegom, mal debatirala, smo se ohladili...gledamo dalje in zaposlujemo misli. odprem kako novo temo, ko bo spet kakšna ideja.
 

oby

Fizikalc
20. jul 2008
403
137
43
Lej odvisno kaj hočeš... Če rabiš nek večji varen avto je super. Ni najhitrejši (pač se pozna 2.0) nima vseh najnovejših gadžetov, ma pa nek severnjaški šarm. vse je kjer mora bit, nič preveč, nič premal. Jaz imam vsake toliko ideje da bi ga menjal za neki manjšega, ker je to sedaj drugi avto in v njem večinoma žena razvaža otroke, ampak ko preberem, nenadoma zavil na nasprotni pas in čelno trčil; si mislim, bo še neki časa z nami. pač statistika je na njegovi strani.

Pač avto je nov 100k in od tega se potem računajo stroški... gume so še najmajši problem, kasko je precej dražji. ampak če si to lahko privoščiš je avto v tem rangu meni osebno ful boljši kot x5 recimo, ker je tak, bolj easygoing, pa žmigavci delajo.
xc60 je ful manjši, pomoje v notranjosti tudi precej manjši kot kodiak.

Ampak pri vsem ja fino izhajat kolk sem realno pripravljen na leto plačevat za avto, da me vsak problem ne vrže iz tira in vsak nepredviden strošek ne predstavlja finančnega zloma...
 

disc

Guru
4. feb 2011
2.497
614
113
Kakšne so pa želje okrog avta? Sodelavec je kupil rabljenega kodiaqa RS, Pa me je mal presenetilo, da to nj ravno neka bulletproof zadeva. Avto ima okol 100 000km, pa je že šla vodna črpalka, pa dsg je mogu dat rihtat... mi je pa zanimivo, da je na servisu rekel, da je 200KM mašina boljša, kar se tiče zanesljivosti. Tako, da kak sportline kodiaq, al pa terraco.

Pri japoncih imaš kako hondo cr-v, mogoče rav4? Mazda cx5 je mogoče nekoliko manjša, kar se prostora tiče.
 

Torque

Fizikalc
22. jul 2007
853
28
28
Mogoče lahko dodam iz lastnih izkušenj, da Volvoti s 4 cilindri po letu 2015, ko so večinoma prešli iz 5 na 4 cilindre, prej ali slej začnejo kuriti olje. Razlog je v dizajnu batnih obročkov, ki se zabijejo s sajami, in potem drsajo po steni cilindra, kar pomeni, da se zadeva tako uniči, da praktično ni več popravljiva. Predlog mehanika glede volvo dizelskih motorjev je, da so narejeni po letu 2018 in servisirani na največ 20.000 km. Long life interval je pač 30.000 km, kar ni v korist ne avtu, ne lastniku. Meni je l. 2015 D3 kuril 1 liter na 1500 km, res pa je, da z motorjem nikoli nisem imel čisto nobene druge težave - ne šobe, ne vztrajnik, niti erg ali dpf, skratka super, samo olje je žrl :(
 
  • Všeč mi je
Reactions: zoom

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.973
1.774
113
To je neka nova realnost, kot so tudi med prvimi skočili na 0W-20 olje. Tisti magični preklop se je zgodil nekje med 2016 in 2017, od takrat naprej pijejo manj :) olja generalno. VW se iz Toyota, Volvo zgodbe ni nič naučil, je zdaj pri porabi 3, 4l olja na 15k interval. Pa vsak DSG potrebuje drag servis že krepko pod 100k.

Jaz s popravljenim D3 2017 vlečem prikolico, porabi mi 1l na 10k in se upam reci, da če bi imel nežno nogo čez cel interval, mi ne bi kuril olja. Tak pa s prikolico tudi prehitevam. 218k na števcu.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
15.061
7.476
113
Danes imas forume, skupine ipd itn kupcov tega ali onega avta. Oglasijo se vecinoma tisti s kako tezavo, zato jih tudi poiščejo. In berejo tisti, ki so potencialni kupci.

In zato vsak avto na tem svet posledicno spremlja horror story. Ne more drugace bit. Zadovoljni uporabniki brez tezav ponavadi ne cutijo potrebe sodelovat in povedat, da nimajo nic za povedat.